Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scriptie topic

3 plaatsers

Ga naar beneden

Scriptie topic Empty Scriptie topic

Bericht  Rosa vr 18 jan 2013 - 1:57

Nog meer meiden die nu gaan beginnen of misschien al bezig zijn met het schrijven van een scriptie?

Ik zit net in de beginfase, uitwerken onderwerp en onderzoeksvraag en het schiet nu al niet op Scriptie topic 253468018
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Scriptie topic Empty Re: Scriptie topic

Bericht  PapillonRose vr 18 jan 2013 - 2:07

Hier bijna hetzelfde. Heb al wel een onderwerp en onderzoeksvraag, maar verder heb ik nog niets laughcry En dan moet ik hierna nog een scriptie..
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Scriptie topic Empty Re: Scriptie topic

Bericht  Parisienne vr 18 jan 2013 - 2:09

Ik meld me!

Ik ben dan net iets verder, heb een groot deel van de onderzoeksfase al gedaan. Ik heb mijn plan van aanpak af, heb al aardig wat literatuuronderzoek gedaan en nu moet ik eigenlijk gaan beginnen met het daadwerkelijke schrijven.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Scriptie topic Empty Re: Scriptie topic

Bericht  Rosa vr 18 jan 2013 - 2:38

Oh leuk, lotgenoten!

Papillonrose, dan ben je al verder dan ik, doe je 2 studies dat je hierna nog een scriptie moet schrijven?

Oh Parisienne, dat lijkt me wel al een heerlijk gevoel, 'alleen' nog maar schrijven, maar dat beginnen is zo lastig he.

Wat voor studie doen julle en wat is jullie deadline? Deze scriptie is voor m'n bachelor Nl recht en mijn deadline is midden juli ongeveer. Maar ik ga eind februari een half jaartje op uitwisseling dus wil/moet voor deze tijd al behoorlijk gevorderd zijn. Het scheelt wel dat ik tot mijn vertrek geen lessen heb, maar dat beginnen he Neutral

Ik moet in ieder geval vandaag/morgen m'n onderzoeksvraag uitgewerkt hebben en m'n begeleider hierover mailen.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Scriptie topic Empty Re: Scriptie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum