Jouw scriptie topic/thesis?
+4
Kaat
Blond
Marin
TNMN
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw scriptie topic/thesis?
Ik ben druk bezig met het voorbereiden van een juiste vraag voor mijn scriptie. Het is nog best lastig, ik vind te veel periodes interessant en dit maakt het moeilijk om een specifiek onderwerp te kiezen (ik studeer geschiedenis).
Ik was benieuwd wat jullie scriptie topic of thesis is/was en hoe jullie tot dit onderwerp zijn gekomen?
Vond je het na een half jaar nog steeds leuk of had je liever iets anders gekozen?
Ik was benieuwd wat jullie scriptie topic of thesis is/was en hoe jullie tot dit onderwerp zijn gekomen?
Vond je het na een half jaar nog steeds leuk of had je liever iets anders gekozen?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Jouw scriptie topic/thesis?
Mijn onderwerp was: Een vergelijking tussen de motivatie en attitudes bij het leren van Frans van TTO (tweetalig onderwijs) leerlingen en regulier VWO leerlingen.
Ik wilde persé iets met Nederlandse leerlingen doen voor m´n thesis onderzoek in Cambridge, omdat ik dan naar Nederland kon tijdens m´n onderzoek en ik op die manier een Nederlandse beurs heb weten te bemachtigen (iets kunnen bijdragen aan de Nederlandse maatschappij).