Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verschillende werktijden

+4
Starla
Shisha
Inge
snowflakes
8 plaatsers

Ga naar beneden

Verschillende werktijden Empty Verschillende werktijden

Bericht  snowflakes vr 18 jan 2013 - 0:52

Sinds september ben ik, na mijn studie afgerond te hebben, aan het werk gegaan. Ik werk in de zorg, dus onregelmatige diensten. Mijn vriend draait voornamelijk diensten tussen 08.00 uur en 18.00 uur en is eigenlijk nooit na 19.00 uur thuis.

Ik merk dat we elkaar soms weinig zien, zeker als ik avonddiensten draai en pas om 23.30 thuis kom. Mijn vriend gaat dan 's ochtends vroeg weg als ik nog lig te slapen en als ik 's avonds thuiskom ligt hij al in bed, omdat hij de volgende dag weer om 08.00 uur moet beginnen.

Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? Hoe gaat dit bij jullie?
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillende werktijden Empty Re: Verschillende werktijden

Bericht  Inge vr 18 jan 2013 - 0:56

Eigenlijk hetzelfde als bij jullie

Ik werk onregelmatig en dan voornamelijk of slaapdienst of late dienst tot 22u à 22.30u
Dagdiensten heb ik zelden!
Man werkt van 8-17 en sport 2 avonden in de week
Als ik thuis ben is hij aan het werk en andersom. Wanneer ik thuis kom ligt hij meestal al in bed en wanneer hij eruit gaat slaap ik nog.

Doordat ik ook 2 weekenden per maand werk zijn onze vrije weekenden vaak ook volgepland

Wij proberen 1 avond per week iig echt voor ons samen te houden dan lekker te eten, filmpje kijken bv, praten en dan zonder pc telefoon etc
Maar komen daar helaas niet elke week aan toe
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Shisha vr 18 jan 2013 - 0:57

Mijn man en ik werken allebei in de zorg er werken dus allebei onregelmatig. We hebben weken dat we veel dezelde diensten hebben en elkaar dus veel zien maar soms werken we dus compleet lang elkaar heen en zien we elkaar heel weinig.
Dat is niet altijd even leuk maar het is niet anders. We proberen regelmatig een avondje/dagje samen vrij te houden om wat leuks te gaan doen.
Heb je niet een vaste vrije avond dan? Dan kun je afspreken dat jullie sowieso op die dag tijd met elkaar doorbrengen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Starla vr 18 jan 2013 - 6:00

Hier ook hetzelfde. Alleen proberen wij in mijn vrije weekenden juist zo weinig mogelijk te plannen, zodat we altijd wel 1 hele dag en avond voor ons samen hebben.
Ik vind het niet erg dat ik onregelmatige uren werk, juist extra leuk als ik dan wel het weekend vrij ben, of als we s' avonds beiden thuis zijn.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 18 jan 2013 - 6:33

Hier precies het zelfde. Ik werk ook onregelmatig. De ene week zien we elkaar vaker dan de andere week. Zo heb ik deze week drie avonddiensten en dan ligt mijn man soms al in bed als ik thuis kom (24.00) en daarna nog twee nachten. We zien elkaar dan de avonden maar als ik thuis kom 's morgens is hij al weer weg. De andere week heb ik weer wat meer dagdiensten en zien we elkaar vaker. Meestal proberen we wel ergens een avond samen te plannen, vooral als we elkaar in een week veel mislopen. Hier weet mijn man niet beter, maar vind het soms wel jammer dat hij vrij is en ik dan net moet gaan werken, maar ja het is niet anders en het heeft soms ook wel weer zo zijn voordelen.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 vr 18 jan 2013 - 9:30

Hier ook hetzelfde.
Als ik een late heb ben ik om 23 uur thuis. Meestal is hij dan nog wel beneden, maar kijkt hij tv (en dan iets wat ik niet veel vind) of computerd, dus dan ben ik al snel naar boven.
Bovendien werkt hij ook best veel over, dus kan het best zijn dat als ik een avond thuis ben, hij weg is.
Het is ook net hoe je er in staat. Het kan ook al fijn genoeg zijn om de avondmaaltijd samen te hebben.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Zonnetje vr 18 jan 2013 - 22:56

Mijn vriend heeft naast zijn baan een eigen bedrijf waardoor hij in het weekend en 's avonds veel weg is, terwijl ik gewoon maandag tot en met vrijdag van 8 tot 6 weg ben voor mijn werk. Ik vind wel dat je eraan went en meer geniet van een avondje samen thuis. Vanavond hoeft hij bijvoorbeeld toevallig niet te werken, dan gaan we lekker samen een film kijken. Maar weer gaan ook wel eens o en dinsdagavond uit eten of naar de bioscoop omdat hij in het weekend moet werken. Zo kunnen we toch leuke dingen doen met z'n tweeën. In het weekend spreek ik vaker met vriendinnen af of ga ik naar mijn ouders. Of lekker wat koken waar hij niet van houdt.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Caramba zo 20 jan 2013 - 1:51

Ik werk ook onregelmatig.
Soms vind ik het niet leuk, zoals nu, mijn vriend is te schaatsen en ik moet zo werken. Erg jammer, had graag mee gewild.

De dagen die ik op avond vrij heb, die plannen we zoveel mogelijk samen in. Dit lukt niet altijd, omdat hij ook wel eens aan het klussen is bij een vriend van hem.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Sea of Trees zo 20 jan 2013 - 2:28

Zonnetje schreef:Mijn vriend heeft naast zijn baan een eigen bedrijf waardoor hij in het weekend en 's avonds veel weg is, terwijl ik gewoon maandag tot en met vrijdag van 8 tot 6 weg ben voor mijn werk. Ik vind wel dat je eraan went en meer geniet van een avondje samen thuis. Vanavond hoeft hij bijvoorbeeld toevallig niet te werken, dan gaan we lekker samen een film kijken. Maar weer gaan ook wel eens o en dinsdagavond uit eten of naar de bioscoop omdat hij in het weekend moet werken. Zo kunnen we toch leuke dingen doen met z'n tweeën. In het weekend spreek ik vaker met vriendinnen af of ga ik naar mijn ouders. Of lekker wat koken waar hij niet van houdt.
Hier bijna precies hetzelfde.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 3:27

Ik werk dan maar parttime dus dat scheelt wel.
Ik werk 2 of 3 dagen van 08u tot 16u en mijn man van 17u tot 00u.
Maar de rest zijn wij dus wel samen en voor ons werkt het goed en is het ideaal.
We hebben namelijk geen kinderopvang nodig wat enorm in de onkosten scheelt.

Ik denk wel dat als er geen kinderen waren geweest en we beide fulltime zouden werken, ik er meer moeite mee gehad zou hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 6:00

Hier werk ik onregelmatig, mijn man gewoon 4 dagen van 9.00 tot 18.00. Dus ik ben regelmatig in het weekend weg, werk ook nachten waardoor ik de hele dag lig te slapen en als hij thuiskomt ben ik aan het werk tot hij naar bed gaat. Maar ik vind eigenlijk niet dat we elkaar daardoor te weinig zien, je hoeft toch ook niet elke avond op de bank voor qualitytime?

Het komt ook voor dat ik vrij ben op zijn vrije dag, dus dan doen we samen wat leuks als de kinderen op school zijn, maar ik heb ook regelmatig een week met vroege diensten, en dan zien we elkaar gewoon elke avond. Vooralsnog zie ik het probleem iig niet, soms zien we elkaar even een paar dagen weinig, maar daar lijkt me niets mis mee.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: