Ik WIL deze baan deel 2!
+12
Poisongirl
Zonnetje
Lady4
smooch
Blond
Snoes
Lynn_
Laced
Bruintje Beer
Jeanette
Polly
Zora
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik WIL deze baan deel 2!
Storm schreef:Ik heb net een mailtje gehad dat ik niet ben aangenomen.
en je had er zo'n goed gevoel over. Hebben ze ook gezegd waarom niet?
Je vindt je droombaan nog wel hoor meid!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Dankjewel, ja het was zo'n afgezaagd mailtje wat ze volgens mij naar iedere kandidaat heeft gestuurd. Dat ze een groot aantal reacties had ontvangen en dat er mensen waren die meer aan de wens van de klant voldoen.
Gast- Gast
Storm schreef:Dankjewel, ja het was zo'n afgezaagd mailtje wat ze volgens mij naar iedere kandidaat heeft gestuurd. Dat ze een groot aantal reacties had ontvangen en dat er mensen waren die meer aan de wens van de klant voldoen.
Als het goed is, wat ik altijd heb meegekregen, is dat je altijd naar ze kan bellen en vragen waarom niet. Ik heb dat soms wel gedaan, gewoon om te horen wat ik fout had gedaan zodat ik dat kon verbeteren. Maar misschien komt het ook doordat er nu zo veel mensen solliciteren, veel mensen zijn (helaas) op zoek naar een baan.
Ik vind het echt rot voor je, hoop dat je snel iets anders kunt vinden
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Nou, wat jammer Storm
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Oooww wat Kut!! Ik zou zéker nog reageren! Ik heb dat ook een keer gedaan (een mail gestuurd en daarin beschreven dat ik het ontzettend jammer vond, omdat ik door het gesprek nog enthousiaster was geworden etc.), en werd alsnog uitgenodigd voor een tweede gesprek. Dat zal natuurlijk wel loslopen, maar je wil misschien wel weten waar het aan lag...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Echt balen, maar neem het jezelf niet teveel kwalijk. Ik denk ook dat het te wijten is aan de crisis en daardoor de vele mensen die solliciteren op dezelfde baan.
(hier pas 120 brieven voor administatieve baan ontvangen, tja er kunnen er echt maar 8 op gesprek komen, terwijl er wellicht 20 geschikt zijn).
(hier pas 120 brieven voor administatieve baan ontvangen, tja er kunnen er echt maar 8 op gesprek komen, terwijl er wellicht 20 geschikt zijn).
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» ohhh ik WIL deze baan!!!
» Tips vinden baan? / Hoe baan gevonden?
» Hoe zie jij er nu uit? Deel #23
» Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)
» wat als je partner... deel 2
» Tips vinden baan? / Hoe baan gevonden?
» Hoe zie jij er nu uit? Deel #23
» Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)
» wat als je partner... deel 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: