Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bed niet uit kunnen maar dan nog iets erger.

+16
Sun88
Rouge
Caroow
Mari
Urban Naked
Penny Blossom
Kowalski
Muus
Le Chat Noir
Paper Crown
Rovine
Antibes
Zora
Stranger
Highway
Toet
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Je bed niet uit kunnen maar dan nog iets erger. - Pagina 2 Empty Re: Je bed niet uit kunnen maar dan nog iets erger.

Bericht  Sun88 vr 18 jan 2013 - 21:39

Caroow schreef:Als ik niet mijn bed uit hoef dan slaap ik ook gewoon door mijn wekker heen. Ik word uit mezelf nooit zomaar wakker, pas na een uur of 14 Rolling Eyes Gelukkig woon ik samen en maakt mijn vriend me wakker.

Tot 14, dat wordt wennen straks over 9 weken Wink
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bed niet uit kunnen maar dan nog iets erger. - Pagina 2 Empty Re: Je bed niet uit kunnen maar dan nog iets erger.

Bericht  teletascha zo 20 jan 2013 - 10:24

Ik denk ook dat het vooral gewenning is dat je doorslaapt. Als je 1 keer het geluid negeert of uitzet, dan ben je verloren. Ik heb dit zelf ook gehad, en heb toen een andere wekker gekocht en die nooooit meer genegeerd. Als ik niet perse op moet zet ik dus ook geen wekker meer.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 12:25

Zag dit net op 9Gag, zou het kunnen helpen?

Je bed niet uit kunnen maar dan nog iets erger. - Pagina 2 D1DCCF3C-F347-4F8B-9B2B-CC830102AD80-2721-00000183E919D83B_zps9b095373

Gast
Gast

Bericht  Caroow zo 20 jan 2013 - 13:20

Sun88 schreef:
Caroow schreef:Als ik niet mijn bed uit hoef dan slaap ik ook gewoon door mijn wekker heen. Ik word uit mezelf nooit zomaar wakker, pas na een uur of 14 Rolling Eyes Gelukkig woon ik samen en maakt mijn vriend me wakker.

Tot 14, dat wordt wennen straks over 9 weken Wink

Ik slaap vrijwel nooit 14 uur achter elkaar hoor, ik zou het alleen wel kunnen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Guus ma 21 jan 2013 - 3:57

Ik zie zo'n heel Tom&Jerry 'trap' systeem voor me, zo'n ouderwetse wekker die van het kastje af trilt en dan aan een touwtje trekt waardoor het lichtknopje omgaat waarna er een balletje gaat rollen en je 10 seconden hebt voor die het gewichtje omklapt en de emmer water boven je hoofd ontrekt...

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet ma 21 jan 2013 - 4:03

Guus schreef:Ik zie zo'n heel Tom&Jerry 'trap' systeem voor me, zo'n ouderwetse wekker die van het kastje af trilt en dan aan een touwtje trekt waardoor het lichtknopje omgaat waarna er een balletje gaat rollen en je 10 seconden hebt voor die het gewichtje omklapt en de emmer water boven je hoofd ontrekt...

Haha ja dat zou geniaal zijn. Ik zag pas een filmpje op youtube waarbij het bed gewoon continu een halve meter in de lucht gelanceerd werd haha.

Carrie, ik zag hem ook op 9gag, ik ga dat vannacht doen!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 5:01

Ja moest meteen aan je denken toen ik het zag, ben benieuwd! Is ook handig in de zomer in het park, of in de tuin. Heb je meteen een versterker bij je voor de muziek Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Punk'd ma 21 jan 2013 - 8:06

Niet snoozen maar opstaan als de wekker gaat Wink

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Toet ma 21 jan 2013 - 8:14

Indigo schreef:Niet snoozen maar opstaan als de wekker gaat Wink

Ja maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik snooz in m'n slaap haha.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Lady Starstruck ma 21 jan 2013 - 8:33

Oh wat irritant lijkt mij dat. Ik herken het wel. Ik kan er 's ochtends ook slecht uitkomen soms. En ik heb een wekker die klinkt als een boot toeter lijkt het wel 's ochtends. Ik word meestal voor de wekker wakker gelukkig. Dus ik heb wat dat betreft geen tips. Wat ik wel doe is 4 minuten voor dat ik eruit moet mijn ogen wagenwijd doen dan word ik wat meer wakker zeg maar. Ik ga er ook echt gelijk uit anders blijf ik ook liggen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: