Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Andere fora

+11
Zora
Zwerver
Effie_O
Toet
Pannetoet
Flinder
Blond
Inge
Jeanette
Verde
BJA
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Andere fora - Pagina 2 Empty Re: Andere fora

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:58

Sabgirl schreef:Voor een reisforum kan je eens kijken op Wereldwijzer. Hier zijn veel pijlers per land of over ervaringen met bijvoorbeeld vliegmaatschappijen of om reisgenootjes te zoeken.
Daar heb ik een tijdje gezeten, alleen komen er weinig discussies op gang. Je post iets en dan reageert er 1 iemand 2 dagen later, de volgende weer een dag later etc. Vind het niet zo lekker lopen. Wel jammer, want het is in principe een goede opzet daar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere fora - Pagina 2 Empty Re: Andere fora

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 5:01

Ik zit hier en op een ander besloten fora.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere fora - Pagina 2 Empty Re: Andere fora

Bericht  Cheesegirl zo 13 feb 2011 - 5:14

Ik alleen hier en ik vind het hier gezellig genoeg, dus geen interesse in andere fora! Very Happy
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere fora - Pagina 2 Empty Re: Andere fora

Bericht  Verde zo 13 feb 2011 - 5:42

Odilia schreef:
Sabgirl schreef:Voor een reisforum kan je eens kijken op Wereldwijzer. Hier zijn veel pijlers per land of over ervaringen met bijvoorbeeld vliegmaatschappijen of om reisgenootjes te zoeken.
Daar heb ik een tijdje gezeten, alleen komen er weinig discussies op gang. Je post iets en dan reageert er 1 iemand 2 dagen later, de volgende weer een dag later etc. Vind het niet zo lekker lopen. Wel jammer, want het is in principe een goede opzet daar!

Dat klopt, ik gebruik het vooral om evt specifieke tips of informatie te krijgen eigenlijk, daar is het nog wel handig voor.

Ik kom trouwens verder ook niet op andere fora, ben er zelf ook niet goed in om alles bij te houden en overal op te reageren, vandaar dat ik hier vooral meelees en af en toe iets post smile
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere fora - Pagina 2 Empty Re: Andere fora

Bericht  Snoes zo 13 feb 2011 - 8:25

Ik kom hier en op een besloten forum.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere fora - Pagina 2 Empty Re: Andere fora

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:40

Odilia, bij de reizen pijler had ik een tijdje terug een topic geopend met de vraag naar reisfora. Misschien heb je er nog wat aan, zie deze

link


Ik kom zelf nog op een Amerika forum waar ik ook heel actief ben, en verder niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere fora - Pagina 2 Empty Re: Andere fora

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 9:09

hier, Viva (vind het wel leuk daar, iig om te lezen) en een tweetal fotografie fora, maar daar ben ik neit zo actief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere fora - Pagina 2 Empty Re: Andere fora

Bericht  Parisienne zo 13 feb 2011 - 12:47

Eigenlijk alleen hier. Vaak kom ik via Google, als ik op zoek ben naar een bepaald onderwerp, wel op het Viva forum of Fok forum terecht, maar daar lees ik alleen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere fora - Pagina 2 Empty Re: Andere fora

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 13:56

Maple schreef:
June schreef:
ABE schreef:Ik lees wel eens mee op Fok. Puur en alleen omdat ik weet dat een collega echt verslaafd is aan Fok en ik probeer te achterhalen wie hij is. Evil or Very Mad

Verder post ik alleen dit forum.

Waarom zou je dat doen?
Haha, dat vraag ik me ook af?

Alleen voor mezelf. Het is echt een hele fijne man via email en een soort van MSN, maar ik weet hem moeilijk te doorgronden. Want als ik hem tegenkom in de pantry of ik zie hem zitten op zijn werkplek, dan weet ik nooit goed wat ik moet zeggen of doen. Hij heeft een soort hardheid over zich, een soort van onbereikbaarheid, en ik dacht dat ik hem mss via Fok wat beter wist te doorgronden en dus dat kon gebruiken op de werkvloer. Dat hij voor mij op die manier wat makkelijker te benaderen was. Maar weten jullie wel hoe groot fok is? Haha! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere fora - Pagina 2 Empty Re: Andere fora

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 19:59

Is dat niet een soort van ehh... stalken? Ik zou het absoluut niet kunnen waarderen als een collega van mij hier buiten mijn weten zou volgen, uit zou proberen te vinden wie ik ben, puur om mij te doorgronden met als excuus dat hij of zij dat dan in het werkgebied weer kan gebruiken. Daar zou ik zelfs erg boos om kunnen worden, want dit is onderdeel van mijn privéleven en heeft niets met werk te maken.
Stel je voor dat je collega gaat uitvinden naar welke kroeg jij altijd gaat, omdat hij jou zo moeilijk te doorgronden vindt, en hij de ervaringen die hij in die kroeg opdoet, graag in het weekgeld richting jou wil gebruiken? Dat is moreel gezien toch gewoon fout?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere fora - Pagina 2 Empty Re: Andere fora

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 20:13

Ik kom hier, op een besloten forum en voor informatie kijk ik soms op een musicalforum, hamsterforum, paardenforum en een forum voor freelancers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere fora - Pagina 2 Empty Re: Andere fora

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum