Reisfora
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Reisfora
In het andere topic noemden meerdere mensen dat ze op reisfora komen. Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat voor en welke fora dit zijn. Wie weet doe ik of een ander nog ideeën op.
Zelf kom ik op een Amerika forum. Kan het adres wel hier neer zetten als er mensen in geïnteresseerd zijn. (dat is geen reclame toch?) het gaat niet alleen maar over reizen naar dat land maar voor een groot deel wel. Er zitten heel veel mensen die veel nuttige tips hebben.
Een van deze mensen heeft overigens ook een Europa forum opgericht al loopt dat niet echt heel goed.
Maar ben benieuwd of er andere interessante fora zijn!
Zelf kom ik op een Amerika forum. Kan het adres wel hier neer zetten als er mensen in geïnteresseerd zijn. (dat is geen reclame toch?) het gaat niet alleen maar over reizen naar dat land maar voor een groot deel wel. Er zitten heel veel mensen die veel nuttige tips hebben.
Een van deze mensen heeft overigens ook een Europa forum opgericht al loopt dat niet echt heel goed.
Maar ben benieuwd of er andere interessante fora zijn!
Gast- Gast
Re: Reisfora
ik zit op www.wereldwijzer.nl vind je van elk land forums.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Kwam ook veel op wereldwijzer ten tijde van Curacao.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kom wel eens op het Florida Forum
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Hee wat leuk, daar hoor ik mensen van mijn forum ook wel eens over!Cherique schreef:Ik kom wel eens op het Florida Forum
Gast- Gast
ik vind wereldwijzer echt heel saai. In het land waar ik kom, zijn echt super weinig mensen actief.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: