Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

werken en opvang

+33
Ayla
nillis
Sun88
Flower_L
_Blush_
Thunder
Mama
Viva
Happydobby
SarahKey
Bruintje Beer
Amber-
Fearie
smooch
Highway
Annie24
Parel
Puggle
Slakje
peach
piene1983
xxjojootjexx
Aagje!
Aimee
studiebol
Pien
Sanne
bolus26
Linda
Paper Crown
Floor
Liadan
Muppetje
37 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

werken en opvang  Empty werken en opvang

Bericht  Muppetje do 17 jan 2013 - 8:28

Hoeveel werken jullie en hoe hebben jullie de opvang geregeld?
Ik werk drie dagen, een dag is mn man thuis en twee dagen past oma op. Merk na twee werken werken dat dit prima gaat. Ben benieuwd hoe dit bij jullie gaat...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Liadan do 17 jan 2013 - 8:31

Ik werk 2 dagen, de ene dag past mijn moeder op, de andere dag is mijn man thuis.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Floor do 17 jan 2013 - 8:34

Onze zoon is de hele dag bij mij, soms als ik echt weg moet (tandarts/fysio oid) dan vraag ik mijn moeder of ik breng hem naar Pitbullgup en haar dochter.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Paper Crown do 17 jan 2013 - 8:36

Ik ga straks 3 dagen werken. Maandag,woensdag en donderdag. Mijn moeder gaat tot hij 1 is alle dagen oppassen. 2 dagen bij haar thuis en 1 dag bij ons. Mijn man en ik hebben veel hierover gesproken maar voor ons is 't totaal niet handig dat hij minder gaat werken. Wij zullen dan namelijk zoveel geld mislopen dat ik eigenlijk dan beter kan stoppen met werken ipv hij een dag minder. Hopelijk zal dit werken en anders stop ik met werken. Ik ben bezig met een idee voor mijn bedrijfje en dan kan ik dat echt in een vorm gieten en stiekem heb ik daar wel zin in!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Linda do 17 jan 2013 - 8:37

Hier hetzelfde.

Ik werk op dinsdag, donderdag en vrijdag. Dinsdag en donderdag gaat dochter naar m'n schoonmoeder, vrijdag is m'n man vrij. Ideaal zo.

Na m'n verlof ga ik waarschijnlijk ma, wo en vrijdag werken. Dan komt mijn moeder op maandag hier in ons huis oppassen, lijkt me ideaal om 's ochtends niet te hoeven haasten. Op woensdag gaan ze naar m'n schoonmoeder (we gaan aan haar vragen of ze ook hier op wilt passen, alleen moet man haar dan om 6 uur ophalen).

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  bolus26 do 17 jan 2013 - 8:40

Klinkt goed pc.

Ik ga straks 2 dagen op school werken ,daarnaast nog voor mezelf in de uren dat m'n man thuis is (hij werkt in de ploegen)

Ze gaat 1 dag naar m'n moeder en 1 naar de opvang

bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Sanne do 17 jan 2013 - 8:40

Ik werk 36 uur over 4 dagen verspreid. Mijn vriend werkt 36 uur over 4,5 dag. Ik ben dus één dag thuis en hij ook (want hij werkt 4 uur thuis. We hebben dus drie opvangdagen nodig. H. gaat alle drie de dagen naar een kinderdagverblijf. Wij hebben niet de mogelijkheid van opvang bij familie.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Pien do 17 jan 2013 - 8:42

Ik werk 37tot 40 uur. Maandag tot en met zaterdag maar donderdag ben ik altijd vrij.
1keer in de maand ben ik zaterdags vrij dan werk ik wel de donderdag. E gaat 4 dagen voor 6uur per dag naar de gastouder, tevens een goede vriendin van ons. De ene donderdag in de maand dat ik wel werk, gaat e naar 1van de oma's.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Muppetje do 17 jan 2013 - 8:43

Mijn man is overigens niet minder gaan werken, hij werkte altijd al vier dagen, dus daar van we er niet op achteruit.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Pien do 17 jan 2013 - 8:43

Mijn man werkt 22uur per week verspreid over 5dagen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  studiebol do 17 jan 2013 - 8:46

Ik werk maandag en dinsdag en donderdag. Maandag en donderdag gaan ze naar het KDV en op dinsdag zijn ze bij mijn ouders. Als ik heel soms een afspraak s avonds plan dan regel ik dat eerst van te voren met mijn ouders of zij kunnen. Vaak doe ik dit dan op dinsdag omdat ze dan toch al bij mijn ouders zijn.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Aimee do 17 jan 2013 - 8:47

Ik werk 24 uur onregelmatig, dus de ene week kan het 5 dagen zijn, dan weer 3, soms ineens 6 dagen vrij, etc.
Nu passen mijn moeder en zusje vaak op, en hoewel ik dat voor Luuk heel prettig vind, levert het voor mij heel veel stress op om het allemaal rond gebreid te krijgen (mijn moeder en zusje werken ook gewoon). Dus vanaf februari gaat hij naar de gastouder; ik ben erg benieuwd!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Aagje! do 17 jan 2013 - 8:47

Ik werk maandag dinsdag en donderdag. De eerste twee gaat ze naar het kdv, donderdag komt mijn moeder hier!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  xxjojootjexx do 17 jan 2013 - 8:49

Ik werk 4 dagen, t. gaat 2 dagen naar oma, is 1 dag bij het kdv en 1 dag is r. thuis met de kinderen,

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  piene1983 do 17 jan 2013 - 8:54

Hier werkt mijn vriend 4,5 dag en ik 3 dagen. 1 dag past mijn moeder op, 1 dag mijn schoonmoeder. 1 ochtend mijn oma en dan is de opvang helemaal rond. Mijn zoontje is helemaal gek van mijn oma, hij wordt helemaal blij als zij binnenkomt. Zo schattig! Op zich vind ik het goed te doen, al vind ik het brengen naar mijn schoonouders nog steeds heel moeilijk. Dat heeft andere redenen....
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  peach do 17 jan 2013 - 8:56

Ik werk 3dagen op maandag gaat ze naar Kdv en op donderdag een ochtend, s middags
past oma op en op zaterdag is mijn man thuis.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 9:02

ik werk 4 dagen, 2 dagen gaan ze naar een go, 1 dag past mijn schoonmoeder op en 1 dag is mijn man thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Slakje do 17 jan 2013 - 9:02

Ik werk 4 tot 5 dagen. Nooit (zelden eigenlijk) op woensdag. Mijn vriend werkt 7 dagen. Louise gaat in de week naar de crèche en op zaterdag naar oma of meter. Als zowel mijn vriend als ik werken om 18u, dan gaat de babysit haar ophalen en speelt ze nog een tijdje met haar bij ons thuis.

Ik vind het best een geregel. Per maand maak ik een planning met wanneer wie werkt, wanneer en hoe lang Louise naar de crèche gaat en wie haar ophaalt.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Puggle do 17 jan 2013 - 9:04

Ik werk 21 uur. Dinsdag gaat L.oïs naar de opvang. Woensdag is ze met papa thuis. Op zaterdagmiddag is ze bij oma. Dit werkt prima zo!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Parel do 17 jan 2013 - 9:23

Ik werk 32 uur onregelmatig, als ik werk dan gaat L. naar het kinderdagverblijf. Vaak komt dit neer op 2,5 dag in de week. Als we over onze uren per maand heen komen (flexibel), dan blijft mijn vriend thuis.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Annie24 do 17 jan 2013 - 9:26

Ik werk 4x9 uur op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Mijn vriend werkt in de horeca, dus zijn tijden zijn een beetje moeilijk uit te leggen.
Y. gaat nu op maandag en dinsdag naar het kdv, op woensdag zijn we met z'n drietjes vrij en op donderdag en vrijdag is het papa-dag.

Vanaf februari komt mijn moeder op maandag oppassen en gaat hij alleen nog op dinsdag naar het kdv. Vind de kosten nu uit de hand lopen na die bezuinigingen vanuit de overheid en mijn moeder is al met vroeg pensioen dus heeft alle tijd.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Highway do 17 jan 2013 - 9:26

Ze is er dan nog niet maar ik werk 4 dagen en mijn man 5.
Onze dochter zal 3 dagen naar de kinderopvang gaan, 1 dag ben ik thuis en mijn man heeft nog veel vakantieuren staan en neemt het eerste jaar elke donderdag vrij zodat hij dan thuis is. Na dat jaar zal mijn zus of een van de oma's de donderdag overnemen. Misschien dat we dan ook nog iets met ouderschapsverlof doen maar dat moeten we nog bekijken.


Laatst aangepast door Highway op do 17 jan 2013 - 9:31; in totaal 1 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  smooch do 17 jan 2013 - 9:28

Ik werk 30 uur onregelmatig. Mijn moeder past elke woensdag op, dat is mijn vaste werkdag en de voor de andere dagen gaat ze vanaf februari naar een gastouder. Ik ben deze week weer begonnen met werken dus ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.
Mijn vriend werkt 5 dagen en 1x in de week werkt hij over dit was voorheen 2x in de week.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Fearie do 17 jan 2013 - 9:47

Mijn vriend werkt nu 3 dagen, ik 4 dagen. Deze maand gaat D nog 2,5 dag naar de opvang en per februari nog maar 1 dag. Mijn zwager past woensdag middag op.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Amber- do 17 jan 2013 - 9:49

Ik werk 20 uur.
In de even weken werk ik de maandag, woensdag en donderdag. Op maandag is hij bij mijn schoonouders en op woensdag en donderdag gaat hij naar het kinderdagverblijf.
In de oneven weken werk ik de woensdag en donderdag en dan gaat luuk op de woensdag de hele dag en donderdag middag naar het kinderdagverblijf en op de donderdagochtend is mijn moeder hier.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

werken en opvang  Empty Re: werken en opvang

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum