Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wisselingen bij opvang...

+3
Juutjepetuutje
Petteflet
Printje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wisselingen bij opvang... Empty Wisselingen bij opvang...

Bericht  Printje wo 2 jan 2013 - 21:46

Vandaag bij de opvang had R weer een helemaal vreemde juf. Dit is nu al zeker de 5de week achter elkaar dat er een vreemde juf op de groep staat. Ik baal d'r een beetje van omdat, vooral deze juf, mij het idee gaf dat ze totaal niet wist hoe het allemaal gaat daar.

We vroegen om hem ook daar niet meer in bed te leggen, thuis slaapt hij l maanden niet meer overdag en daar altijd nog een half uurtje maar dan krijgen we hem s' avonds met geen mogelijkheid naar bed omdat hij dan dus totaal niet moe is. En ze reageerde van ja ik weet niet wat ik dan met hem roet doen.. Euh oké.


Mijn man wil het nu eens gaan aankaarten, iedere keer is er toch wel weer iets wat er niet helemaal lekker loopt. Wat zouden jullie doen?

Onze school is een spil centrum dus ik zou hem ook bij ons kunnen plaatsen maar aan de andere kant...wanneer hij 4 is gaat hij sowieso niet meer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselingen bij opvang... Empty Re: Wisselingen bij opvang...

Bericht  Petteflet wo 2 jan 2013 - 21:49

Ik zou denk ik toch je zorg uiten bij het kdv. Ze zullen er vast een verklaarbare reden voor hebben, maar wellicht denken ze dat ze er mee weg kunnen koomen.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselingen bij opvang... Empty Re: Wisselingen bij opvang...

Bericht  Printje wo 2 jan 2013 - 21:52

En zijn vaste juf is zo'n schat maa die wisselingen de laatste tijd.... Ik ga het straks toch eens aankaarten.

Wat vinden jullie een acceptabele wisseling van juffen? Ik weet dat de ouders uit mijn klas het ook niet fijn vinden als ik er niet ben en ik vind het nu dus ook niet fijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselingen bij opvang... Empty Re: Wisselingen bij opvang...

Bericht  Petteflet wo 2 jan 2013 - 21:54

Ik snap dat ze met vakanties e.d. Niet die vastigheid kunnen garanderen, maar daar buiten vind ik het niet meer dan normaal eigenlijk.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselingen bij opvang... Empty Re: Wisselingen bij opvang...

Bericht  Juutjepetuutje wo 2 jan 2013 - 21:58

vervelend! wij hebben dit ook een tijdje gehad. ook het zelfde probleem met het middagslaapje, toen een invalster op een gegeven moment zelfs zei dat ze 2 kindjes door elkaar hadden gehaald werd ik wel even flink pissig, dat hoef ik ook niet te proberen op mijn werk.
ik heb het aangekaart bij de vaste leidsters en die gaven aan het zelf ook erg vervelend te vinden. inmiddels gaat het iets beter of in ieder geval is er inval die vaker op de groep staat of dan 1 inval en 1 vaste kracht bijvoorbeeld.
ik zou het zeker aan kaarten!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselingen bij opvang... Empty Re: Wisselingen bij opvang...

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 22:14

Ik vind het wel heel dom dat de betreffende leidster zegt dat ze niet weet wat ze met R. moet doen als hij niet gaat slapen. Hoezo weet ze dat niet? Wat doet ze dan de rest van de dag met de kinderen??
Verder kan ik me goed voorstellen dat je de wisselingen steeds heel vervelend vindt. Ik zou dit ook zeker aankaarten bij het kdv en ook vragen wat er de oorzaak van is. Waar zijn de vaste leidsters?
Is het een grote organisatie waar het kdv onder valt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselingen bij opvang... Empty Re: Wisselingen bij opvang...

Bericht  Happydobby wo 2 jan 2013 - 22:36

Ik zou het ook even aankaarten. Bij ons hebben ze nooit invalsters dus daar geen last van.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselingen bij opvang... Empty Re: Wisselingen bij opvang...

Bericht  Jezzie wo 2 jan 2013 - 22:54

Wat vervelend zeg.
Ik werk zelf als inval kracht op kdv.
En het is bij ons ook een tijdje zo geweest. Ik moest steeds naar andere locaties en groepen en kende dan de kinderen niet. Zelfs wel ergens alleen op een groep gestaan terwijl ik er nog nooit was geweest! Heel verevend voor zowel mij, als de kinderen, als de ouders.
Inmiddels gaat het hier beter en heeft elke groep 1 vaste inval. Dus ik wel nu zo veel mogelijk op de zelfde locatie en groepen. Waardoor ik de kinderen nu goed ken en de ouders en kinderen mij ook kennen.

Ik zou het aankaarten, misschien is er een reden voor. Maar misschien kunnen ze ook wel zorgen daar er vaker de zelfde invalkrachten op een groep staan.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselingen bij opvang... Empty Re: Wisselingen bij opvang...

Bericht  PiP wo 2 jan 2013 - 23:19

Bij ons werken ze ook met vaste inval/vakantiekrachten, vind ik ook wel erg fijn!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselingen bij opvang... Empty Re: Wisselingen bij opvang...

Bericht  Tania wo 2 jan 2013 - 23:26

Over dat slapen, op het kinderdagverblijf waar J. heen ging toen hij baby was moesten de peuters bij sommige leidsters allemaal naar bed zodat hun konden kletsen en niks doen Mad Misschien dat bij jullie kinderdagverblijf ook alle kindjes gewoon naar bed worden gebracht 'smiddags en ze daarom zegt dat ze niet weet wat ze anders met hem moet?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselingen bij opvang... Empty Re: Wisselingen bij opvang...

Bericht  Printje wo 2 jan 2013 - 23:30

Tania, wat belachelijk zeg.. Als R slaap heeft mag hij ook echt wel naar bed, het probleem is alleen dan hij dan dus 's avonds nog barst vd energie. Ik vond het ook erg raar, hoezo wat moet je doen met hem. Stel je voor dat ik s'ochtends tegen de ouders zeg, sorry ik weet niet wat ik vandaag met ze moet doen hoor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselingen bij opvang... Empty Re: Wisselingen bij opvang...

Bericht  Jezzie wo 2 jan 2013 - 23:44

Dat vind ik idd ook wel heel raar! Er zijn ook baby's die twee keer slapen en juist wakker zijn tussen de middag! Ik ga juist met die peuters die wakker blijven een spelletje doen of iets knutselen echt even iets doen wat alleen met peuters kan.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselingen bij opvang... Empty Re: Wisselingen bij opvang...

Bericht  PiP do 3 jan 2013 - 0:05

F wou pas ook niet slapen, toen heeft ze de juf geholpen met afwassen!
Bij ons ruimen de juffen de bende van het eten op en schrijven ze de schriftjes volgens mij.
Sommige kinderen slapen 2 uur, anderen een half uur.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselingen bij opvang... Empty Re: Wisselingen bij opvang...

Bericht  Jezzie do 3 jan 2013 - 0:26

PiP schreef:F wou pas ook niet slapen, toen heeft ze de juf geholpen met afwassen!
Bij ons ruimen de juffen de bende van het eten op en schrijven ze de schriftjes volgens mij.
Sommige kinderen slapen 2 uur, anderen een half uur.
Ja precies en we gaan om de beurt met pauze, want dan is het rustig.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisselingen bij opvang... Empty Re: Wisselingen bij opvang...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum