Bezigheden naast de kinderen
+20
Aimee
Parisienne
Sophiee
Susan
Tania
Fearie
Jezzie
June
Slakje
Bolleke
Sea of Trees
NoName88
PapillonRose
M@niek
Luce
Flower_L
Thunder
Parel
SarahKey
Twellie
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bezigheden naast de kinderen
Ook niet zoveel op het moment. Lezen, schrijven, muziek luisteren, internetten, af en toe een film kijken en dat is het wel. Ja, en fotograferen, maar ik fotografeer meestal de kinderen, dus dat doe ik uiteraard waar ze bij zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Voorheen had ik veel hobbies buiten huis, inmiddels is dat meer binnenshuis nu onze kleine meid er is! Vriend en ik kijken vaak samen series en kokkerellen samen. Ik vind het zelf lekker om te lezen en doelloos te internetten. Mijn huisje mooi maken is ook wel een echte hobby van me!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Ik doe eigenlijk niks anders als de kinderen en het huishouden (zit in ZW dus werk op het moment niet). Ja, een beetje internetten etc, maar echt weggaan doe ik eigenlijk zelden. Geen moeite mee ook, laat mij maar lekker thuis in mijn pyjama of huispak rommelen, ik hoef echt niet opgedoft in de kroeg te staan zuipen en dansen of in stijl dineren.
Gast- Gast
Ook ik was een enorm feestbeest, ging vooral stappen in belgie en duitsland. Carnaval,grote feesten, feesten bij mensen thuis, afther party etc. Paarden was en is mijn grote hobby, mijn hele leven lang heb ik paarden en pony's gehad. Veel wedstrijden gereden, tot Z niveau, paarden van anderne getraind. Op mijn 18e ben ik de zorg ingegaan en daar werk ik nu nog, op een hart long reactiveing afdeling. Vanaf mijn 19e ben ik met de vader van mijn kinderen samen geweest. We hebben veel gereisd, afrika,gambia,senagal,brazillie,lanzarote,tenerife,spanje, kos, cyprus maar ook veel stedentrips gedaan. Sinds de komst van M. is alles eigenlijk echt veranderd, in iede opzicht.
Gast- Gast
Twellie schreef:SarahKey: Wat leuk en onverwacht om te lezen. Ik heb ook geskate, ik was er alleen niet zo goed in haha. Houd je nog steeds van doodskoppen ? Ik wel.
Rataplan en Parel: Zijn jullie echt opgegroeid op een boerderij?
Sunprincess: Ik heb bij jou zo'n idee dat er interessantere weetjes moeten zijn dan werken en yoga !
Ik vind doodskoppen nog steeds leuk. Al kleed ik me niet meer zo
Leuk zeg, boerinnetjes hier Ik ben wel opgegroeid in een boerendorp en tussen de boeren, maar wij woonden in een 'gewoon' huis.
Sunprincess: haha geweldig stukje, nu weten we alles van je
***Mama_van2 schreef:Ook ik was een enorm feestbeest, ging vooral stappen in belgie en duitsland. Carnaval,grote feesten, feesten bij mensen thuis, afther party etc. Paarden was en is mijn grote hobby, mijn hele leven lang heb ik paarden en pony's gehad. Veel wedstrijden gereden, tot Z niveau, paarden van anderne getraind. Op mijn 18e ben ik de zorg ingegaan en daar werk ik nu nog, op een hart long reactiveing afdeling. Vanaf mijn 19e ben ik met de vader van mijn kinderen samen geweest. We hebben veel gereisd, afrika,gambia,senagal,brazillie,lanzarote,tenerife,spanje, kos, cyprus maar ook veel stedentrips gedaan. Sinds de komst van M. is alles eigenlijk echt veranderd, in iede opzicht.
Laatst aangepast door Rataplan op do 17 jan 2013 - 0:49; in totaal 1 keer bewerkt
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Whaha Sunprincess, dat zijn wel de interessantste weetjes tot nu toe .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik ben graag creatief bezig thuis, met naaien of flockfolie. Daarnaast ga ik ongeveer één keer per twee weken naar 't café bij ons in de straat, waar onze vriendengroep altijd komt. Soms gaan vriend en ik samen, soms gaan we alleen. Ook houden we ervan om uit eten te gaan, sushi is onze favoriet. Dit proberen we eens per maand/twee maanden te doen. N. gaat geregeld een nachtje logeren, deels zodat wij bij kunnen slapen maar ook zodat we even samen wat kunnen doen (en meestal met vrienden afspreken). Verder vind ik het heerlijk om tv-programma's, films en series te kijken.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb echt helemaal geen spannende of interessante feitjes... Nooit blauw haar gehad, niet op een boerderij gewoond en geen piercing in mijn doos
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Van mijn 16e tot 19e had ik zwart geverfd haar, een piercing door mijn lip en liep ik altijd met zwarte kleding en zwarte make-up op
Er zijn best wel wat mensen die mij pas later hebben leren kennen en die dat dus niet geloven haha. Mijn man en twee tatoeages zijn het enige dat ik nog uit die tijd heb
Vroeger wilde ik naar de kunstacademie, ik kon/kan goed tekenen en ben vaak creatief bezig (vooral kleding maken voor J.). Ik ben eigenlijk best een nerd, ik lees veel en kijk veel films en dan meestal fantasy, Science-Fiction, horror etc al lees ik tegenwoordig ook wel vaak boeken over opvoeding. Ik ben trouwens ook een echte Tolkien-geek, ik heb de meestal van zijn boeken zeker 5 keer gelezen en de films ontelbaar vaak gezien. (Mijn forum-naam is mijn echte naam in het 'Elfs' )
Volgens mij zijn dat wel zo'n beetje de belangrijkste weetjes over mij haha
Er zijn best wel wat mensen die mij pas later hebben leren kennen en die dat dus niet geloven haha. Mijn man en twee tatoeages zijn het enige dat ik nog uit die tijd heb
Vroeger wilde ik naar de kunstacademie, ik kon/kan goed tekenen en ben vaak creatief bezig (vooral kleding maken voor J.). Ik ben eigenlijk best een nerd, ik lees veel en kijk veel films en dan meestal fantasy, Science-Fiction, horror etc al lees ik tegenwoordig ook wel vaak boeken over opvoeding. Ik ben trouwens ook een echte Tolkien-geek, ik heb de meestal van zijn boeken zeker 5 keer gelezen en de films ontelbaar vaak gezien. (Mijn forum-naam is mijn echte naam in het 'Elfs' )
Volgens mij zijn dat wel zo'n beetje de belangrijkste weetjes over mij haha
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik ga elke week hardlopen, nu het weer wat minder is maar 1 keer in de week maar als het ´s avonds langer licht is ga ik weer 3 keer. In mei ga ik weer meedoen aan een loop, ik hoop dat ik dan 10 km kan.
Ik zit graag achter de naaimachine, dat vind ik erg leuk, ik maak wel vooral dingen voor de kinderen.
Verder ga ik graag af en toe een dag met vrienden weg of uit eten. Ik lees graag en vind het leuk om te winkelen, internetten en films/series te kijken.
Ik zit graag achter de naaimachine, dat vind ik erg leuk, ik maak wel vooral dingen voor de kinderen.
Verder ga ik graag af en toe een dag met vrienden weg of uit eten. Ik lees graag en vind het leuk om te winkelen, internetten en films/series te kijken.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Twellie schreef:Volgens mij heb ik al eens een soortgelijk topic geopend, maar vond het toen zo leuk om te lezen dat ik het gewoon nog een keer doe.
We praten hier natuurlijk vooral over de kinderen, maar wat voor een bezigheden / hobby's heb jij naast het ouderschap? En nog andere interessante weetjes? Al eens de wereld rond gereisd / in een kraakpand gewoond / blauw haar gehad / iets anders?
Leuk topic! Wat ik graag doe is: knutselen, naaien, lezen, winkelen, koken. Verder geen spannende weetjes volgens mij ;-)
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Naast de meiden, rijd ik paard ga ik ga met vriendinnen/vrienden op stap, maar op stap als in afspreken, wat eten ergens. Echt flink stappen gebeurd niet heel vaak meer. Maar ik ga wel het hele weekend carnaval vieren Verder kan ik ook heel goed doelloos computeren en lekker tv kijken. Echter het weg gaan van huis hangt wel af van het feit of ik oppas heb of niet ik kan niet echt makkelijk van huis weg.
Niet echt spannende dingen verder in mijn leven eigenlijk... geen geverfd haar, geen piercings...
Niet echt spannende dingen verder in mijn leven eigenlijk... geen geverfd haar, geen piercings...
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bezigheden naast moederschap
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» ben jij naast mama ook nog jezelf?
» Ander drinken naast BV
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» ben jij naast mama ook nog jezelf?
» Ander drinken naast BV
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: