Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?
+30
Caro
Punk'd
Pompoen
Pommes
Zwerver
June
SuperGrover
Lejow
Snoes
Paper Crown
Happinaz
Kowalski
rapa nui
Luce
ExpressoB
Zora
Kiekeboe
Blond
Aziraphale
Toet
Burn
Bazinga
Poubelle
Taeda
Antibes
Lady4
Bliss
Elliot
Marin
Lavendel
34 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?
Ik merk gewoon dat marin in de verloop van jaren volwassener en rustiger is geworden. En denk dat dat er mee te maken heeft
Ik vond it`s me in het echt een stuk rustiger/stiller dan verwacht. Ook had ik een heel anders beeld bij GreenGrass (kan het niet precies uitleggen)
Ow en okidoki is in het echt een stuk drukker/grappiger
Ik vond it`s me in het echt een stuk rustiger/stiller dan verwacht. Ook had ik een heel anders beeld bij GreenGrass (kan het niet precies uitleggen)
Ow en okidoki is in het echt een stuk drukker/grappiger
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
SuperGrover schreef:Waar is 'hier'? Zondag wijn in Amsterdam wordt m niet, ik ga dan naar een spirituele beurs (situatie van psychische overmacht, ik werd extreem onder druk gezet)
Haha no way. Dat strookt niet met elkaar
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
SuperGrover schreef:
Lonely Goatherd en Pompoen waren voor mij vooral heel verrassend. Ik had ze beiden rustig en een beetje saai verwacht. Héél onterecht, want ze zijn super cool
Oh en Nour was een stuk langer dan ik had verwacht. Na alle grappen over haar lengte had ik echt een kabouter verwacht, maar ze was nauwelijks kleiner dan ik.
Hihi, ja als je mij rustig verwacht... Over mijn eigen saaiheid kan ik moeilijk oordelen.
Maar zo te lezen moet ik wél wat doen aan mijn imago hier op het forum .
Ik heb al zo veel mensen ontmoet, vaak waren ze me op het forum niet echt opgevallen, zoals mermaid, mzcharlotte, Minneke en dan bleken ze in het echt heel leuk te zijn!
En qua uiterlijk klopt het zelden wat ik voor beeld heb, dus daar ben ik niet heel eh verwachtingsvol in.
Ik vond wel pippa veel groter dan verwacht, bliss ook en 5ann3 (over ouwe forummers gesproken) juist veel kleiner dan ik had verwacht.
Supergrover had ik lelijker verwacht, gewoon meer nerdy (maar wel heel leuk), ik vond haar juist mooi, ze bezit een bijzondere serene schoonheid vind ik!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Haha wat grappig, Carrie. Ik vind mezelf ook eigenlijk helemaal niet grappig en kan me die fase ook niet echt herinneren. Misschien nog iets losser over wat ik allemaal zei?
Nee niet per se losser, maar gewoon hilarisch was je op het forum! Heel erg outgoing ook.
Gast- Gast
Kowalski schreef:Ik heb nog niet zoveel mensen ontmoet, maar ik vond vooral Blond gezelliger dan verwacht (ik had ook een stil, lief, schattig meisje verwacht... Al ben je natuurlijk wel lief en schattig ). En Indigo kwam op mij iets meer onzeker over dan verwacht. Nou ja, onzeker is misschien niet het juiste woord, maar ik vind haar op het forum echt overkomen als een vrouw die enorm sterk in haar schoenen staat en tijdens de meeting merkte ik dat ze toch ook gewoon een vrouw is Haha, sorry, ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, maar het is in ieder geval positief! Ik was een beetje bang voor je, maar dat is nergens voor nodig!
Verder vond ik Toet (nog) gezelliger en grappiger dan verwacht
hahaha gekkerd Ik ben maar gewoon ik.. En ik huil veel op meetings hahaha.. Daar gaat mijn sterke forum persoonlijkheid. Ik moet maar niet meer meeten
Edit: Op de Den Bosch meeting heb ik trouwens niet gehuild.. maar daar was geen alcohol in het spel.. alleen thee haha. Beter voor mij.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Carrie schreef:Marin schreef:Haha wat grappig, Carrie. Ik vind mezelf ook eigenlijk helemaal niet grappig en kan me die fase ook niet echt herinneren. Misschien nog iets losser over wat ik allemaal zei?
Nee niet per se losser, maar gewoon hilarisch was je op het forum! Heel erg outgoing ook.
Hahaha wat grappig! Ik kan het me echt niet herinneren. Wel leuk om te horen!
Ik moest van de week ook nog denken aan dat ik in m'n kamer in Wolverhampton gewoon foto's van jouw verjaardagsfeestje hangen, van Rood en jou en mij enzo. Heel grappig, want dat is een combi die ik nu nooit meer zou maken (no offense, maar we zien elkaar gewoon nooit meer bedoel ik meer).
Ik ga maar niet proberen weer hilarisch te zijn, want dat wordt vast een fiasco.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb Marin maar heel kort een keer gemeet maar ik vond jou veel 'springeriger' dan verwacht haha. Bewegelijker
Punk'd- Kletskop
Indigo schreef:Ik heb Marin maar heel kort een keer gemeet maar ik vond jou veel 'springeriger' dan verwacht haha. Bewegelijker
Hahaha mijn vriendinnen noemen me ook altijd spring in 't veld of vlindertje, omdat ik altijd overal tussendoor spring of fladder
Ik vond jou echt mooi! En zo ontzettend aardig, echt heel leuk! En jullie drietjes zo leuk samen.
Marin- Lady Post-a-lot
ik moet zeggen dat ik bij beide meetings weinig van Marin heb meegekregen eerste meeting waren Greengrass en zei voornamelijk samen in gesprek (maar waren ook in een grote groep maar haar brood was wel erg lekker) en tweede keer was op mijn bruiloft.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ach ja: arme Indigo begon idd te huilen op de meeting :-). Gek mens! Ik vond Indigo echt heel erg leuk en wat Harrie zei over mij doe ik even een dikke +1 voor! In DB destijds had ik een heel afstandelijk beeld bij je, maar je bent echt heel erg leuk, en lief!
En Guus.. Guus vond ik echt heel erg gezellig en grappig! :-).
Ok.. ik lijk nu echt enorm te slijmen maar die drie meiden waren zo ontzettend leuk en gezellig en ik heb ook veel met jullie gepraat en gekletst :-). Lavendel had ik van te voren niet echt een helder beeld bij, maar ik vond jou vooral heel erg schattig :-).
En Guus.. Guus vond ik echt heel erg gezellig en grappig! :-).
Ok.. ik lijk nu echt enorm te slijmen maar die drie meiden waren zo ontzettend leuk en gezellig en ik heb ook veel met jullie gepraat en gekletst :-). Lavendel had ik van te voren niet echt een helder beeld bij, maar ik vond jou vooral heel erg schattig :-).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Toen ik haar ontmoette begon ze ook te huilen bedenk ik me nu! Aawwww
Marin- Lady Post-a-lot
Zij hebben de hogere macht aan hun kant, dus tja.Luce schreef:SuperGrover schreef:Waar is 'hier'? Zondag wijn in Amsterdam wordt m niet, ik ga dan naar een spirituele beurs (situatie van psychische overmacht, ik werd extreem onder druk gezet)
Haha no way. Dat strookt niet met elkaar
June: Nijmegen, tjonge. Kun je niet naar Utrecht komen studeren vandaag? Het is heel leuk bij ons hoor, zeker in de bieb de laatste tijd
Pompoen: Je bent helemaal niet saai, en ook niet rustig, haha. Ik vind het nu ook heel grappig dat ik dat dacht. Mijn idee van jou kwam denk ik vanwege het feit dat je haakt. Ik associeer haken denk ik met saai en rustig. En dank je voor het compliment!
Ik vind dat er trouwens heel veel mooie meiden op dit forum komen!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Haha arme Indigo huilt wel veel op meetings ja.
Lief van je Caro thanks! In DB had ik geen stem en voelde ik me echt beroerd, denk dat het daar door kwam .
Lief van je Caro thanks! In DB had ik geen stem en voelde ik me echt beroerd, denk dat het daar door kwam .
Gast- Gast
Maar Indigo, waarom moet je dan huilen?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
hahaha omdat ik een dom wicht ben die teveel drinkt en dan haar mond voorbij praat of een botte opmerking maakt en dan geen rekening houdt met een ander. En daar kan ik op dat moment dan niet tegen.
Guus had verteld dat ze was verloofd en ik blaat dat er zo uit tegen Marin (ik bedoel hellow! Hou even je smoel gewoon. Het is niet mijn taak om dat aan iemand te vertellen).
En bij Caro weet ik niet meer precies hoe het zat, maar ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat ze gescheiden is en ik maakte weer echt zo'n domme opmerking.
Vaak gebeurt het uit enthousiasme (verloving van Guus) of in een grappige bui (volgens mij ging het over sex of een partner ofzo bij Caro), maar dan vergeet ik op dat moment gewoon de situatie van die andere persoon. En dan voel ik me zo stom en door de drank ga ik dan huilen hahaha. Omdat ik me zo schuldig voel. Ik bedoel verder echt niets kwaads met die opmerkingen.
Guus had verteld dat ze was verloofd en ik blaat dat er zo uit tegen Marin (ik bedoel hellow! Hou even je smoel gewoon. Het is niet mijn taak om dat aan iemand te vertellen).
En bij Caro weet ik niet meer precies hoe het zat, maar ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat ze gescheiden is en ik maakte weer echt zo'n domme opmerking.
Vaak gebeurt het uit enthousiasme (verloving van Guus) of in een grappige bui (volgens mij ging het over sex of een partner ofzo bij Caro), maar dan vergeet ik op dat moment gewoon de situatie van die andere persoon. En dan voel ik me zo stom en door de drank ga ik dan huilen hahaha. Omdat ik me zo schuldig voel. Ik bedoel verder echt niets kwaads met die opmerkingen.
Punk'd- Kletskop
Haha dat is ergens ook wel weer schattig! Dan weet iedereen ook gelijk dat je niks kwaads in de zin hebt
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Harrison schreef:Haha arme Indigo huilt wel veel op meetings ja.
Toen zat je ook ver weg :-). Maar ik vond jou ook super leuk en we gaan echt nog een keer samen iets drinken!!
Caro- Ratel
Ik vond het echt heel lief en aandoenlijk eigenlijk, hoor Indigo. Je was echt zo puur geschrokken van je eigen enthousiasme. Vond ik wel lief
Marin- Lady Post-a-lot
Haha Indigo, volgens mij was ik toen al weg, heb er niks van meegekregen in elk geval! Maar ik ben niet de enige jankerd dus (al doe ik het niet op meetings, wel net nog bij de doktersassistente )
Ik vond jou trouwens (nog) springeriger en jonger overkomen dan op het forum. Ik wist al wel dat je druk was, maar heb het nu met eigen ogen ondervonden
SuperGrover was idd minder nerdy of emo dan verwacht, idd echt een leuk blond poppetje met veel droge humor. Ik hou ervan Taeda was minder rustig dan ik had verwacht.
Ik vond jou trouwens (nog) springeriger en jonger overkomen dan op het forum. Ik wist al wel dat je druk was, maar heb het nu met eigen ogen ondervonden
SuperGrover was idd minder nerdy of emo dan verwacht, idd echt een leuk blond poppetje met veel droge humor. Ik hou ervan Taeda was minder rustig dan ik had verwacht.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Carrie schreef:Marin schreef:Haha wat grappig, Carrie. Ik vind mezelf ook eigenlijk helemaal niet grappig en kan me die fase ook niet echt herinneren. Misschien nog iets losser over wat ik allemaal zei?
Hahaha wat grappig! Ik kan het me echt niet herinneren. Wel leuk om te horen!
Ik moest van de week ook nog denken aan dat ik in m'n kamer in Wolverhampton gewoon foto's van jouw verjaardagsfeestje hangen, van Rood en jou en mij enzo. Heel grappig, want dat is een combi die ik nu nooit meer zou maken (no offense, maar we zien elkaar gewoon nooit meer bedoel ik meer).
Ik ga maar niet proberen weer hilarisch te zijn, want dat wordt vast een fiasco.
Ah schattig! Van die foto's
Gast- Gast
Caro schreef:
Lavendel had ik van te voren niet echt een helder beeld bij, maar ik vond jou vooral heel erg schattig :-).
Omdat ik 50 cm groot ben?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lavendel schreef:Caro schreef:
Lavendel had ik van te voren niet echt een helder beeld bij, maar ik vond jou vooral heel erg schattig :-).
Omdat ik 50 cm groot ben?
Nee, zoveel groter ben ik niet hoor haha! Maar ik vond je gewoon erg lief en schattig :-)
Caro- Ratel
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik weet nog Marin, een avond dat jij iets raars deed in een toilet. En ook nog iets met een liedje zingen ofzo? Anyway, dat was behoorlijk memorabel.
Gast- Gast
Rood schreef:Ik weet nog Marin, een avond dat jij iets raars deed in een toilet. En ook nog iets met een liedje zingen ofzo? Anyway, dat was behoorlijk memorabel.
HUH?!
Enlighten me!
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?
» Nooit verwacht en ook heel bizar!
» Help, wie heb ik allemaal gemeet?
» N.a.v. wie heb jij allemaal gemeet?
» Daar issie weer: welke forummer heb jij gemeet?
» Nooit verwacht en ook heel bizar!
» Help, wie heb ik allemaal gemeet?
» N.a.v. wie heb jij allemaal gemeet?
» Daar issie weer: welke forummer heb jij gemeet?
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: