Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

+30
Caro
Punk'd
Pompoen
Pommes
Zwerver
June
SuperGrover
Lejow
Snoes
Paper Crown
Happinaz
Kowalski
rapa nui
Luce
ExpressoB
Zora
Kiekeboe
Blond
Aziraphale
Toet
Burn
Bazinga
Poubelle
Taeda
Antibes
Lady4
Bliss
Elliot
Marin
Lavendel
34 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Pommes di 15 jan 2013 - 22:51

Ik merk gewoon dat marin in de verloop van jaren volwassener en rustiger is geworden. En denk dat dat er mee te maken heeft smile

Ik vond it`s me in het echt een stuk rustiger/stiller dan verwacht. Ook had ik een heel anders beeld bij GreenGrass (kan het niet precies uitleggen)
Ow en okidoki is in het echt een stuk drukker/grappiger smile
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Luce di 15 jan 2013 - 22:52

SuperGrover schreef:Waar is 'hier'? Zondag wijn in Amsterdam wordt m niet, ik ga dan naar een spirituele beurs (situatie van psychische overmacht, ik werd extreem onder druk gezet)

Haha no way. Dat strookt niet met elkaar Laughing
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Pompoen di 15 jan 2013 - 22:58

SuperGrover schreef:

Lonely Goatherd en Pompoen waren voor mij vooral heel verrassend. Ik had ze beiden rustig en een beetje saai verwacht. Héél onterecht, want ze zijn super cool :cheering:

Oh en Nour was een stuk langer dan ik had verwacht. Na alle grappen over haar lengte had ik echt een kabouter verwacht, maar ze was nauwelijks kleiner dan ik.

Hihi, ja als je mij rustig verwacht... Over mijn eigen saaiheid kan ik moeilijk oordelen.
Maar zo te lezen moet ik wél wat doen aan mijn imago hier op het forum nerd .

Ik heb al zo veel mensen ontmoet, vaak waren ze me op het forum niet echt opgevallen, zoals mermaid, mzcharlotte, Minneke en dan bleken ze in het echt heel leuk te zijn!
En qua uiterlijk klopt het zelden wat ik voor beeld heb, dus daar ben ik niet heel eh verwachtingsvol in.
Ik vond wel pippa veel groter dan verwacht, bliss ook en 5ann3 (over ouwe forummers gesproken) juist veel kleiner dan ik had verwacht.
Supergrover had ik lelijker verwacht, gewoon meer nerdy (maar wel heel leuk), ik vond haar juist mooi, ze bezit een bijzondere serene schoonheid vind ik!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 23:06

Marin schreef:Haha wat grappig, Carrie. Ik vind mezelf ook eigenlijk helemaal niet grappig en kan me die fase ook niet echt herinneren. Misschien nog iets losser over wat ik allemaal zei?

Nee niet per se losser, maar gewoon hilarisch was je op het forum! Very Happy Heel erg outgoing ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Punk'd di 15 jan 2013 - 23:08

Kowalski schreef:Ik heb nog niet zoveel mensen ontmoet, maar ik vond vooral Blond gezelliger dan verwacht (ik had ook een stil, lief, schattig meisje verwacht... Al ben je natuurlijk wel lief en schattig Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 2474380249). En Indigo kwam op mij iets meer onzeker over dan verwacht. Nou ja, onzeker is misschien niet het juiste woord, maar ik vind haar op het forum echt overkomen als een vrouw die enorm sterk in haar schoenen staat en tijdens de meeting merkte ik dat ze toch ook gewoon een vrouw is Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 394967 Haha, sorry, ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, maar het is in ieder geval positief! Ik was een beetje bang voor je, maar dat is nergens voor nodig!

Verder vond ik Toet (nog) gezelliger en grappiger dan verwacht Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 3079029344

hahaha gekkerd Laughing Ik ben maar gewoon ik.. En ik huil veel op meetings hahaha.. Daar gaat mijn sterke forum persoonlijkheid. Ik moet maar niet meer meeten laughcry

Edit: Op de Den Bosch meeting heb ik trouwens niet gehuild.. maar daar was geen alcohol in het spel.. alleen thee haha. Beter voor mij.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Marin di 15 jan 2013 - 23:08

Carrie schreef:
Marin schreef:Haha wat grappig, Carrie. Ik vind mezelf ook eigenlijk helemaal niet grappig en kan me die fase ook niet echt herinneren. Misschien nog iets losser over wat ik allemaal zei?

Nee niet per se losser, maar gewoon hilarisch was je op het forum! Very Happy Heel erg outgoing ook.

Hahaha wat grappig! Ik kan het me echt niet herinneren. Wel leuk om te horen! smile

Ik moest van de week ook nog denken aan dat ik in m'n kamer in Wolverhampton gewoon foto's van jouw verjaardagsfeestje hangen, van Rood en jou en mij enzo. Heel grappig, want dat is een combi die ik nu nooit meer zou maken (no offense, maar we zien elkaar gewoon nooit meer bedoel ik meer).

Ik ga maar niet proberen weer hilarisch te zijn, want dat wordt vast een fiasco.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Punk'd di 15 jan 2013 - 23:10

Ik heb Marin maar heel kort een keer gemeet maar ik vond jou veel 'springeriger' dan verwacht haha. Bewegelijker Laughing

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Marin di 15 jan 2013 - 23:12

Indigo schreef:Ik heb Marin maar heel kort een keer gemeet maar ik vond jou veel 'springeriger' dan verwacht haha. Bewegelijker Laughing

Hahaha mijn vriendinnen noemen me ook altijd spring in 't veld of vlindertje, omdat ik altijd overal tussendoor spring of fladder :P

Ik vond jou echt mooi! En zo ontzettend aardig, echt heel leuk! En jullie drietjes zo leuk samen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Pommes di 15 jan 2013 - 23:14

ik moet zeggen dat ik bij beide meetings weinig van Marin heb meegekregen Embarassed eerste meeting waren Greengrass en zei voornamelijk samen in gesprek (maar waren ook in een grote groep maar haar brood was wel erg lekker) en tweede keer was op mijn bruiloft.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Caro di 15 jan 2013 - 23:16

Ach ja: arme Indigo begon idd te huilen op de meeting :-). Gek mens! Ik vond Indigo echt heel erg leuk en wat Harrie zei over mij doe ik even een dikke +1 voor! In DB destijds had ik een heel afstandelijk beeld bij je, maar je bent echt heel erg leuk, en lief!

En Guus.. Guus vond ik echt heel erg gezellig en grappig! :-).

Ok.. ik lijk nu echt enorm te slijmen maar die drie meiden waren zo ontzettend leuk en gezellig en ik heb ook veel met jullie gepraat en gekletst :-). Lavendel had ik van te voren niet echt een helder beeld bij, maar ik vond jou vooral heel erg schattig :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Marin di 15 jan 2013 - 23:17

Toen ik haar ontmoette begon ze ook te huilen bedenk ik me nu! Aawwww
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  SuperGrover di 15 jan 2013 - 23:24

Luce schreef:
SuperGrover schreef:Waar is 'hier'? Zondag wijn in Amsterdam wordt m niet, ik ga dan naar een spirituele beurs (situatie van psychische overmacht, ik werd extreem onder druk gezet)

Haha no way. Dat strookt niet met elkaar Laughing
Zij hebben de hogere macht aan hun kant, dus tja. angel

June: Nijmegen, tjonge. Kun je niet naar Utrecht komen studeren vandaag? Het is heel leuk bij ons hoor, zeker in de bieb de laatste tijd laughcry

Pompoen: Je bent helemaal niet saai, en ook niet rustig, haha. Ik vind het nu ook heel grappig dat ik dat dacht. Mijn idee van jou kwam denk ik vanwege het feit dat je haakt. Ik associeer haken denk ik met saai en rustig. En dank je voor het compliment! smile

Ik vind dat er trouwens heel veel mooie meiden op dit forum komen!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 23:25

Haha arme Indigo huilt wel veel op meetings ja.

Lief van je Caro thanks! In DB had ik geen stem en voelde ik me echt beroerd, denk dat het daar door kwam Sad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Fortissimo di 15 jan 2013 - 23:28

Maar Indigo, waarom moet je dan huilen? Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 394967
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Punk'd di 15 jan 2013 - 23:35

hahaha omdat ik een dom wicht ben die teveel drinkt en dan haar mond voorbij praat of een botte opmerking maakt en dan geen rekening houdt met een ander. En daar kan ik op dat moment dan niet tegen.

Guus had verteld dat ze was verloofd en ik blaat dat er zo uit tegen Marin (ik bedoel hellow! Hou even je smoel gewoon. Het is niet mijn taak om dat aan iemand te vertellen).

En bij Caro weet ik niet meer precies hoe het zat, maar ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat ze gescheiden is en ik maakte weer echt zo'n domme opmerking.

Vaak gebeurt het uit enthousiasme (verloving van Guus) of in een grappige bui (volgens mij ging het over sex of een partner ofzo bij Caro), maar dan vergeet ik op dat moment gewoon de situatie van die andere persoon. En dan voel ik me zo stom en door de drank ga ik dan huilen hahaha. Omdat ik me zo schuldig voel. Ik bedoel verder echt niets kwaads met die opmerkingen.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Fortissimo di 15 jan 2013 - 23:36

Haha dat is ergens ook wel weer schattig! Dan weet iedereen ook gelijk dat je niks kwaads in de zin hebt Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Caro di 15 jan 2013 - 23:37

Harrison schreef:Haha arme Indigo huilt wel veel op meetings ja.

Lief van je Caro thanks! In DB had ik geen stem en voelde ik me echt beroerd, denk dat het daar door kwam Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 1371890812.

Toen zat je ook ver weg :-). Maar ik vond jou ook super leuk en we gaan echt nog een keer samen iets drinken!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Marin di 15 jan 2013 - 23:39

Ik vond het echt heel lief en aandoenlijk eigenlijk, hoor Indigo. Je was echt zo puur geschrokken van je eigen enthousiasme. Vond ik wel lief :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Bliss wo 16 jan 2013 - 0:03

Haha Indigo, volgens mij was ik toen al weg, heb er niks van meegekregen in elk geval! Maar ik ben niet de enige jankerd dus Wink (al doe ik het niet op meetings, wel net nog bij de doktersassistente Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 394967)
Ik vond jou trouwens (nog) springeriger en jonger overkomen dan op het forum. Ik wist al wel dat je druk was, maar heb het nu met eigen ogen ondervonden Very Happy

SuperGrover was idd minder nerdy of emo dan verwacht, idd echt een leuk blond poppetje met veel droge humor. Ik hou ervan smile Taeda was minder rustig dan ik had verwacht.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 0:48

Marin schreef:
Carrie schreef:
Marin schreef:Haha wat grappig, Carrie. Ik vind mezelf ook eigenlijk helemaal niet grappig en kan me die fase ook niet echt herinneren. Misschien nog iets losser over wat ik allemaal zei?

Nee niet per se losser, maar gewoon hilarisch was je op het forum! Very Happy Heel erg outgoing ook.

Hahaha wat grappig! Ik kan het me echt niet herinneren. Wel leuk om te horen! Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 561177

Ik moest van de week ook nog denken aan dat ik in m'n kamer in Wolverhampton gewoon foto's van jouw verjaardagsfeestje hangen, van Rood en jou en mij enzo. Heel grappig, want dat is een combi die ik nu nooit meer zou maken (no offense, maar we zien elkaar gewoon nooit meer bedoel ik meer).

Ik ga maar niet proberen weer hilarisch te zijn, want dat wordt vast een fiasco.

Ah schattig! Van die foto's Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Lavendel wo 16 jan 2013 - 3:51

Caro schreef:
Lavendel had ik van te voren niet echt een helder beeld bij, maar ik vond jou vooral heel erg schattig :-).

Suspect Omdat ik 50 cm groot ben?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Caro wo 16 jan 2013 - 4:55

Lavendel schreef:
Caro schreef:
Lavendel had ik van te voren niet echt een helder beeld bij, maar ik vond jou vooral heel erg schattig :-).

Suspect Omdat ik 50 cm groot ben?

Nee, zoveel groter ben ik niet hoor haha! Maar ik vond je gewoon erg lief en schattig :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Guus wo 16 jan 2013 - 23:05



clown

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 23:12

Ik weet nog Marin, een avond dat jij iets raars deed in een toilet. En ook nog iets met een liedje zingen ofzo? Anyway, dat was behoorlijk memorabel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Marin wo 16 jan 2013 - 23:13

Rood schreef:Ik weet nog Marin, een avond dat jij iets raars deed in een toilet. En ook nog iets met een liedje zingen ofzo? Anyway, dat was behoorlijk memorabel.

HUH?!
:shock:
Enlighten me!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum