Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

+30
Caro
Punk'd
Pompoen
Pommes
Zwerver
June
SuperGrover
Lejow
Snoes
Paper Crown
Happinaz
Kowalski
rapa nui
Luce
ExpressoB
Zora
Kiekeboe
Blond
Aziraphale
Toet
Burn
Bazinga
Poubelle
Taeda
Antibes
Lady4
Bliss
Elliot
Marin
Lavendel
34 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 23:16

Ja, echt heel veel jaren geleden, toen zat m'n zusje hier zelfs nog. Ik weet het dus niet meer precies, maar het was iets waar jij de gekste was, de aanstichtster. queen Misschien weet Carrie dat nog? Je maakte toen een filmpje van een liedje dat je zong? En ook iets van een foto, en je had volgens mij ook gespuugd op het toilet ofzo? Ik weet het allemaal niet meer, volgens mij heeft m'n geheugen iets heel raars van die avond gemaakt. drunken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 23:17

Rood schreef:Ja, echt heel veel jaren geleden, toen zat m'n zusje hier zelfs nog. Ik weet het dus niet meer precies, maar het was iets waar jij de gekste was, de aanstichtster. queen Misschien weet Carrie dat nog? Je maakte toen een filmpje van een liedje dat je zong? En ook iets van een foto, en je had volgens mij ook gespuugd op het toilet ofzo? Ik weet het allemaal niet meer, volgens mij heeft m'n geheugen iets heel raars van die avond gemaakt. drunken

Ja dat was de hilarische forumavond! Ik heb toen in mijn eentje in een deuk gelegen achter de pc, Marin had inderdaad gedronken, was ook dronken en je moest spugen en je deed een dansje en dat filmde je, en zette je op het forum!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Marin wo 16 jan 2013 - 23:19

Ik déénk dat ik weet wat je bedoeld, was dat niet een hiphop filmpje waar ik aan het dansen was? Toen was ik behoorlijk dronken ja. En dat had ik op het forum gezet. Misschien zong ik er wel bij ook. Carrie was daar in elk geval 'bij', in dat topic.

Dat van die wc kan ik me niet herinneren echter. Dat klinkt ook niet als iets wat ik zou doen, dat gaat wel heel ver.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 23:27

Marin schreef:Ik déénk dat ik weet wat je bedoeld, was dat niet een hiphop filmpje waar ik aan het dansen was? Toen was ik behoorlijk dronken ja. En dat had ik op het forum gezet. Misschien zong ik er wel bij ook. Carrie was daar in elk geval 'bij', in dat topic.

Dat van die wc kan ik me niet herinneren echter. Dat klinkt ook niet als iets wat ik zou doen, dat gaat wel heel ver.

Ja dat gaat ver, en toch heb je gespuugd op de wc die avond Very Happy You've lost it woman!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Marin wo 16 jan 2013 - 23:32

Haha ooh maar ik heb het niet gefilmd ofzo? Ik dacht dat je dat bedoelde. Ja dat ik kots van de drank komt helaas wel eens voor :P
Ik dacht dat je bedoelde dat ik echt ranzige dingen op 't forum had gezet!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 23:43

Carrie schreef:Ja dat was de hilarische forumavond! Ik heb toen in mijn eentje in een deuk gelegen achter de pc, Marin had inderdaad gedronken, was ook dronken en je moest spugen en je deed een dansje en dat filmde je, en zette je op het forum!
O jaaa! Ik kwam toen ook niet meer bij van het lachen. Samen met zuslief onwijs zitten lachen achter ons schermpje. En dat dansje was op een heel stoer hiphop-liedje, dat weet ik nog. Je moest idd spugen op de wc.

Nou, dat allemaal inachtnemend, denk ik dat Carrie toen dacht, toen ze jou zag: Wat een rustig meisje is Marin eigenlijk. lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 23:44

Sorry, Spuit Elf. Dit hebben jullie allemaal al gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 0:27

Marin schreef:Haha ooh maar ik heb het niet gefilmd ofzo? Ik dacht dat je dat bedoelde. Ja dat ik kots van de drank komt helaas wel eens voor Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 253468018
Ik dacht dat je bedoelde dat ik echt ranzige dingen op 't forum had gezet!

Ohh nee dat zeker niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Marin do 17 jan 2013 - 0:28

Oh gelukkig maar, ik schrok al want dat vond ik inderdaad niet echt iets voor mezelf.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 0:30

Marin schreef:Oh gelukkig maar, ik schrok al want dat vond ik inderdaad niet echt iets voor mezelf.

Haha nee klopt, dat is totaal niet iets voor jou smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Bisq do 17 jan 2013 - 0:32

Oeps, verkeerde topic nerd
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Merai do 17 jan 2013 - 9:01

Ik heb een keer gemeet met Guus, Indigo en Harrison, dat was ook de eerste keer dat zij elkaar zagen. Voor mij viel dat een beetje tegen, wat vooral aan mezelf lag. Ik voelde me niet helemaal om mijn gemak en moest ook eerder weg. Achteraf gezien jammer want ik vond het wel gezellig. Misschien toch maar eens overdoen? Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 21:53

SuperGrover schreef:
June schreef:
SuperGrover schreef:Oké! Dat is ook de reden waarom ik met het begin van dit forum deze forumnaam heb aangenomen, past iets meer bij mijn persoonlijkheid. Maar ik vind het wel leuk dat je me nu als een blond poppetje verwacht June, dan kom ik natuurlijk opdagen als enge emo als we een keer gaan meeten Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 3079029344

Klinkt als een feest. Dan duikel ik bij mijn moeder op zolder nog even mijn Overzeasbroek en Vans op, zodat ik als skater wel een beetje cool overkom naast een emo.
Top! Zullen we afspreken op een begraafplaats?
oh cool, ik heb vast nog wel ergens een fluwelen gewaad liggen als ik goed zoek, en wat sieraden met doodskoppen. Can I come?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  SuperGrover do 17 jan 2013 - 21:57

Eucalypta schreef:
SuperGrover schreef:
June schreef:
SuperGrover schreef:Oké! Dat is ook de reden waarom ik met het begin van dit forum deze forumnaam heb aangenomen, past iets meer bij mijn persoonlijkheid. Maar ik vind het wel leuk dat je me nu als een blond poppetje verwacht June, dan kom ik natuurlijk opdagen als enge emo als we een keer gaan meeten Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 3079029344

Klinkt als een feest. Dan duikel ik bij mijn moeder op zolder nog even mijn Overzeasbroek en Vans op, zodat ik als skater wel een beetje cool overkom naast een emo.
Top! Zullen we afspreken op een begraafplaats?
oh cool, ik heb vast nog wel ergens een fluwelen gewaad liggen als ik goed zoek, en wat sieraden met doodskoppen. Can I come?
Absoluut. Maar wel graag ook heftige eyeliner!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 22:02

Check Laughing Laughing

Ik moet jou nog pmen over dat ene wat ik zou vragen over jeweetwel Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum