Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

+30
Caro
Punk'd
Pompoen
Pommes
Zwerver
June
SuperGrover
Lejow
Snoes
Paper Crown
Happinaz
Kowalski
rapa nui
Luce
ExpressoB
Zora
Kiekeboe
Blond
Aziraphale
Toet
Burn
Bazinga
Poubelle
Taeda
Antibes
Lady4
Bliss
Elliot
Marin
Lavendel
34 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  rapa nui di 15 jan 2013 - 8:52

Lavendel schreef:Oooh dat van de stem van Carrie vond ik ook, hele leuke stem had ze, anders dan verwacht! En Urbanus Naked is inderdaad echt heeul mooi!

Ik krijg er nu denk ik een beetje verkeerd beeld bij Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 3 561177
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?

Bericht  Lavendel di 15 jan 2013 - 8:53

rapa nui schreef:
Lavendel schreef:Oooh dat van de stem van Carrie vond ik ook, hele leuke stem had ze, anders dan verwacht! En Urbanus Naked is inderdaad echt heeul mooi!

Ik krijg er nu denk ik een beetje verkeerd beeld bij Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 3 561177

Haha fuck ik had het al een keer verbeterd Very Happy
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kowalski di 15 jan 2013 - 8:57

Ik heb nog niet zoveel mensen ontmoet, maar ik vond vooral Blond gezelliger dan verwacht (ik had ook een stil, lief, schattig meisje verwacht... Al ben je natuurlijk wel lief en schattig Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 3 2474380249). En Indigo kwam op mij iets meer onzeker over dan verwacht. Nou ja, onzeker is misschien niet het juiste woord, maar ik vind haar op het forum echt overkomen als een vrouw die enorm sterk in haar schoenen staat en tijdens de meeting merkte ik dat ze toch ook gewoon een vrouw is Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 3 394967 Haha, sorry, ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, maar het is in ieder geval positief! Ik was een beetje bang voor je, maar dat is nergens voor nodig!

Verder vond ik Toet (nog) gezelliger en grappiger dan verwacht Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 3 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Happinaz di 15 jan 2013 - 8:57

Dit klinkt als een enorm gezellige meeting ladies!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Elliot di 15 jan 2013 - 9:21

Bazinga! Lekker ding! Ik moest heel erg lachen toen ik ergens las dat jij dacht dat ik heel braaf was! Laughing
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Paper Crown di 15 jan 2013 - 9:27

Ik heb Reva en Zazou ontmoet, ik vond ze stiller en liever in het echt,en ik dacht altijd dat zazou kleiner was maar ze is best lang (en ik ben gewoon klein)! Reeza heb ik ook ontmoet en zij is superlang! Ik had haar kleiner verwacht.

Carrie ken ik ook gewoon maar ik ken haar niet anders dan hier op het forum. Zo is ze ook gewoon in het echt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Bazinga di 15 jan 2013 - 9:29

Elliot schreef:Bazinga! Lekker ding! Ik moest heel erg lachen toen ik ergens las dat jij dacht dat ik heel braaf was! Laughing

Haha Very Happy Ja nou, ik dacht.. Beetje burgerlijk en zo, maar ik vind je humor echt heel leuk, mag je heel veel meer laten zien hier! Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Snoes di 15 jan 2013 - 9:34

It's me was in het echt een stuk stiller dan ik had verwacht van haar, maar dat kwam misschien ook omdat ze gelijk in zo'n grote groep terechtkwam.

Sea of Trees vond ik op het forum helemaal niet zo heel leuk posten, maar in het echt viel ze mij 300% mee.

Zonnetje had ik me dan weer heel rustig voorgesteld, maar dat komt omdat ze - naar mijn idee - wel rust uitstraalt in haar posts. In het echt is ze helemaal niet rustig en praat ze lekker veel, heel leuk! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Zora di 15 jan 2013 - 9:46

Bazinga schreef:WAAROM?! Stralen mijn posts 'Mini' uit of zo? :/ En hoe miniBazinga? Nour-mini?

Hahaha nee niet Nour-Guattari mini hoor, dat bestaat niet Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 3 985951499 Ik denk vanwege je guitige neus. Lange dames hebben geen guitig hoofd.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Lejow di 15 jan 2013 - 9:52

Ik vond het erg grappig dat Mamsie een brabants accent heeft Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Elliot di 15 jan 2013 - 10:46

Bazinga schreef:
Elliot schreef:Bazinga! Lekker ding! Ik moest heel erg lachen toen ik ergens las dat jij dacht dat ik heel braaf was! Laughing

Haha Very Happy Ja nou, ik dacht.. Beetje burgerlijk en zo, maar ik vind je humor echt heel leuk, mag je heel veel meer laten zien hier! Very Happy

Ja maar dat kan dus niet. Het is niet echt humor, maar gewoon mijn manier van praten. En hier valt iedere keer iedereen erover, omdat alles wat ik zeg zo letterlijk opgevat wordt. En daarbij hoort er natuurlijk ook een stemmetje bij die ik hier niet kan overbrengen. :nopompom:
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  SuperGrover di 15 jan 2013 - 10:57

Poubelle schreef:Supergrover had ik qua uiterlijk heel anders verwacht.
Ze is echt een mooi poppetje maar ik had een beetje een 'emo' verwacht laughcry
Sorry Supergrover.
Haha wat grappig! Je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Maar ik vraag me wel af of dat komt door mijn 'is het een pyjama' jurk die ik ooit op de foto heb gezet, of door mijn oude avatar/forumnaam of omdat ik heel depressief overkom op het forum. Ik hoop dat laatste niet, haha. Maar het is niet heel onterecht hoor, ik heb in mijn puberteit een gothicperiode gehad, met petticoatrokjes, corsetten en roze haar.

Dat je me ouder had verwacht, hoor ik vaker, Lavendel. Ik kom heel volwassen over op het forum. Daarom zal ik wel extreem zijn tegengevallen op de meeting, haha :P

Lonely Goatherd en Pompoen waren voor mij vooral heel verrassend. Ik had ze beiden rustig en een beetje saai verwacht. Héél onterecht, want ze zijn super cool :cheering:

Oh en Nour was een stuk langer dan ik had verwacht. Na alle grappen over haar lengte had ik echt een kabouter verwacht, maar ze was nauwelijks kleiner dan ik.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  June di 15 jan 2013 - 11:01

Ik had ook een gothicbeeld bij jou SuperGrover. Inderdaad door je oude naam + avatar. Inmiddels lees ik overal dat je een blond poppetje bent en nu verwacht ik dat dus ook!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  SuperGrover di 15 jan 2013 - 11:07

Oké! Dat is ook de reden waarom ik met het begin van dit forum deze forumnaam heb aangenomen, past iets meer bij mijn persoonlijkheid. Maar ik vind het wel leuk dat je me nu als een blond poppetje verwacht June, dan kom ik natuurlijk opdagen als enge emo als we een keer gaan meeten Yes
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  June di 15 jan 2013 - 11:09

SuperGrover schreef:Oké! Dat is ook de reden waarom ik met het begin van dit forum deze forumnaam heb aangenomen, past iets meer bij mijn persoonlijkheid. Maar ik vind het wel leuk dat je me nu als een blond poppetje verwacht June, dan kom ik natuurlijk opdagen als enge emo als we een keer gaan meeten Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 3 3079029344

Klinkt als een feest. Dan duikel ik bij mijn moeder op zolder nog even mijn Overzeasbroek en Vans op, zodat ik als skater wel een beetje cool overkom naast een emo.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  SuperGrover di 15 jan 2013 - 11:10

June schreef:
SuperGrover schreef:Oké! Dat is ook de reden waarom ik met het begin van dit forum deze forumnaam heb aangenomen, past iets meer bij mijn persoonlijkheid. Maar ik vind het wel leuk dat je me nu als een blond poppetje verwacht June, dan kom ik natuurlijk opdagen als enge emo als we een keer gaan meeten Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 3 3079029344

Klinkt als een feest. Dan duikel ik bij mijn moeder op zolder nog even mijn Overzeasbroek en Vans op, zodat ik als skater wel een beetje cool overkom naast een emo.
Top! Zullen we afspreken op een begraafplaats?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  June di 15 jan 2013 - 11:13

:shock:, freak. Ik denk dat het geen succes gaat worden. Ik moet waarschijnlijk al steeds heel hard lachen als ik naar mijn broek kijk, maar ik durf nooit te praten/lachen op een begraafplaats, waardoor ik dan denk ik flauw zal vallen van het lachen inhouden. Maar als ik daar dood aan ga, is het wel lekker gemakkelijk opruimen natuurlijk. Misschien is het nog niet zo'n slecht idee.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  SuperGrover di 15 jan 2013 - 11:16

Voor zover ik heb begrepen, heeft iedereen een ontmoeting met mij nog overleefd. Maar goed, dat was wel toen ik als klein blond meisje kwam hè, dus het biedt geen garanties. Maar nee, een begraafplaats is geen goede plek om uitgebreid te praten. Als we willen praten over zeer depressieve emodingen, kunnen we denk ik het beste een overvolle trein pakken in de spits. En als we gewoon hard willen praten, lachen en flirten met mannen, de UB?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  June di 15 jan 2013 - 11:21

SuperGrover schreef:Voor zover ik heb begrepen, heeft iedereen een ontmoeting met mij nog overleefd. Maar goed, dat was wel toen ik als klein blond meisje kwam hè, dus het biedt geen garanties. Maar nee, een begraafplaats is geen goede plek om uitgebreid te praten. Als we willen praten over zeer depressieve emodingen, kunnen we denk ik het beste een overvolle trein pakken in de spits. En als we gewoon hard willen praten, lachen en flirten met mannen, de UB?

Jaaa kom je hier morgen studeren Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had? - Pagina 3 281626781? Of ga je zondag in Amsterdam mee wijn drinken?
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  SuperGrover di 15 jan 2013 - 11:28

Waar is 'hier'? Zondag wijn in Amsterdam wordt m niet, ik ga dan naar een spirituele beurs (situatie van psychische overmacht, ik werd extreem onder druk gezet)
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  June di 15 jan 2013 - 11:29

SuperGrover schreef:Waar is 'hier'? Zondag wijn in Amsterdam wordt m niet, ik ga dan naar een spirituele beurs (situatie van psychische overmacht, ik werd extreem onder druk gezet)

Nee nee, jij bent gewoon een emo. 'Hier' is Nijmegen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zwerver di 15 jan 2013 - 12:44

Jade. Ze was echt heel gezellig op de meeting en heb erg om en met haar gelachen thumbup
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 22:35

Ik had Caro al een keer gezien op de high tea meeting in Den Bosch lang geleden maar niet echt met haar gesproken en de laatste Utrecht meeting wel, dat vond ik echt heel leuk! Caro is echt heel leuk. Sowieso vond ik echt iedereen die ik die avond gesproken heb leuk! Minneke was hilarisch, vooral je abrupte vertrek, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 22:40

Ik heb er echt zoveel gemeet! Even denken.

Zusje, die was in het echt veel kleiner en slanker dan ik me haar had voorgesteld.

PC is in het echt gewoon hetzelfde, maar dan liever dan op het forum. En haar stem is zoooo schattig.

Marin, ik was een beetje teleurgesteld Very Happy Ik ontmoette haar in een tijd dat ze 'lekker gek' was op het forum. Grappige dingen zei (nu is ze wat rustiger geworden) in het echt was je rustiger en stiller dan op het forum.

Lonley Goaterd is in het echt inderdaad veel minder stil dan dat je misschien zou denken op basis van haar posts op het forum.

Voor de rest geloof ik dat ik de forummers in het echt net zo vond dan dat ze overkwamen hier.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 15 jan 2013 - 22:47

Haha wat grappig, Carrie. Ik vind mezelf ook eigenlijk helemaal niet grappig en kan me die fase ook niet echt herinneren. Misschien nog iets losser over wat ik allemaal zei?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: