Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

+51
CCC
Liadan
Fiebje
Fearie
studiebol
chipa
Manderijn
SoGood
Clapperdie
Slakje
sanne-84
NoName88
Flip Fluitketel
Linda
tweeling
Sun88
-Ieniemienie-
Pommes
kwak
Laced
Mida4you
nillis
lente
*Lookie*
MamaDaan
Muppetje
peach
Filoria
Annie24
yes1984
Purpleflower
Bruintje Beer
Parel
Snoes
Amber-
sabje
Pien
Twellie
Flower_L
Highway
Sanne
teletascha
Puggle
Happydobby
Thunder
Star007
Coco
Printje
liesje
Supertalentje
Sea of Trees
55 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 7:17

Ik werk drie dagen, en ik vind het precies goed zo. Over een poosje ga ik misschien twee dagen werken, dat lijkt me ook fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

Bericht  studiebol di 15 jan 2013 - 7:29

24 uur, drie vaste dagen in de week.

Maar ik kan ook thuis werken en zeker zo voor de kerst toen ik het erg druk had toen logde ik thuis ook veel in, mijn voornemen is omdat toch echt veeel minder te gaan doen.

Soms werk ik ook savonds, maar dat zijn overuren en kan ik een andere moment vrij nemen. Ik werk alleen savonds als ik het met oppas kan regelen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

Bericht  Fearie di 15 jan 2013 - 8:00

Ik werk nu 32 uur maar zou als het financieel haalbaar is graag 28 uur werken. Dan ben ik wat vaker thuis, wel fijn met een 2e erbij en als D als hij 4 is naar school gaat zou ik hem dagelijks graag zelf ophalen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

Bericht  Fiebje di 15 jan 2013 - 8:01

Ik werk nu tijdelijk 24 eerst 20. Meer zou ik niet willen werken, 24 uur is de max. M

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

Bericht  Liadan di 15 jan 2013 - 8:17

Nadat mijn dochter geboren werd ging ik 27 uur werken, na de geboorte van mijn zoon heb ik een dag ouderschapsverlof opgenomen en werk ik 18 uur in 2 dagen. Ik vind het veel fijner om 2 dagen te werken dan om 3 dagen te werken. Ik maak veel meer mee van de kinderen en zit niet op mijn vrije dagen ook nog de hele tijd met mijn werk in mijn hoofd.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

Bericht  CCC di 15 jan 2013 - 8:24

Ik werk nu 25 uur en in vakanties werk ik meer uren per week dit komt op 36 uur neer. Dit is eens in de zes weken en dan afhankelijk van hoeveel weken de kids vakantie hebben. Vind het prima te doen zo.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

Bericht  MiniMuis di 15 jan 2013 - 8:26

Ik werk 25 uur in 2,5 of 3 dagen... Heerlijk vind ik dat! Kan ik lekker veel bij mijn meisje zijn.
En 4 dagen achter elkaar vrij daar was ik na mijn verlof zó aan gewend smilesmile
MiniMuis
MiniMuis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 14
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

Bericht  Thunder di 15 jan 2013 - 8:34

SoGood schreef:
Sea of Trees schreef:Op dit moment 'werk' (studeer en stage) ik 40 uur. Vind het soms wel lastig te combineren maar het is wel te doen, vind ik. Maar ik ben vast een uitzondering op de regel, ik denk dat de meeste moeders hier parttime werken.

Nu weet ik helemaal niet meer wie je bent! Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 3 878948377
Dat is toch niet zo moeilijk?

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

Bericht  Shopaholic di 15 jan 2013 - 8:45

Ik zou heel graag part-time aan het werk willen weer. Zo'n 20 tot max 24uur.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

Bericht  SarahKey di 15 jan 2013 - 9:17

Ik werk twee middagen in de week en zou graag meer willen werken. Maar op mijn werk kan dit niet.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

Bericht  _Lana_ di 15 jan 2013 - 10:31

Ik werk 22 uur. 2x9 en 1x4 uurtjes.
En ik vind het echt heerlijk zo!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum