Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

+51
CCC
Liadan
Fiebje
Fearie
studiebol
chipa
Manderijn
SoGood
Clapperdie
Slakje
sanne-84
NoName88
Flip Fluitketel
Linda
tweeling
Sun88
-Ieniemienie-
Pommes
kwak
Laced
Mida4you
nillis
lente
*Lookie*
MamaDaan
Muppetje
peach
Filoria
Annie24
yes1984
Purpleflower
Bruintje Beer
Parel
Snoes
Amber-
sabje
Pien
Twellie
Flower_L
Highway
Sanne
teletascha
Puggle
Happydobby
Thunder
Star007
Coco
Printje
liesje
Supertalentje
Sea of Trees
55 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

Bericht  Annie24 di 15 jan 2013 - 1:03

Ik 36 uur en volg daarnaast nog een studie. Mijn vriend werkt ook 36 uur, maar meestal meer (horeca) Y. gaat nu nog 2 dagen naar het kdv en vanaf februari 1 dagen en de andere dag komt mijn moeder oppassen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel uren werken jullie met een kindje?

Bericht  Filoria di 15 jan 2013 - 1:04

24 uur in drie dagen. Het grote voordeel vind ik dat ik zo meer dagen thuis ben dan op 't werk (vier om drie).

Heb ook meer gewerkt (32), dat was niet fijn. Dan zag ik Tomas echt te weinig voor mijn gevoel. Minder uur werken is vooral nadelig voor het werk: je mist dan veel. Vooral bij een kantoorbaan is dat vermoeiend: steeds al die mailtjes teruglezen...
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  peach di 15 jan 2013 - 1:11

Ik werk 25 uur in drie dagen, af en toe wel een dag extra als het nodig is.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Muppetje di 15 jan 2013 - 1:13

Drie hele dagen. dit is pas mijn tweede week, maar vind het nu al héérlijk, wil voorlopig niet anders meer

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  MamaDaan di 15 jan 2013 - 1:17

Ik werk nu nog 28 uur, ga per april 32 uur werken. Ik vind het fijn om thuis te zijn, maar ook heel fijn om te werken.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Bericht  *Lookie* di 15 jan 2013 - 1:19

Nu werk ik even niet, ik heb mijn baan opgezegd omdat ik het dus niet goed te doen vond. Ik werkte op zich 16-24 uur, maar daar kwam dan nog 3 uur per dag aan reistijd bij (x 3 dagen = 9 uur). De reistijd maakte dat ik het heb opgezegd en nu een baan zoek in de buurt. (wel weer voor 16-24 uur)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 1:19

36uur over 4 dagen, maar ik wil graag terug naar 30 over 3,5 dagen. Ik werk nu ook op zaterdag en dat vind ik niks. Ik heb het gevoel dat ik nooit weekend heb en we geen tijd hebben om als gezin door te brengen.

Gast
Gast

Bericht  lente di 15 jan 2013 - 1:38

Na m'n verlof ga ik 3 vaste dagen werken (25,5 uur) en daar bovenop af en toe weekenddiensten. Hoop dat het gaat bevallen haha
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  nillis di 15 jan 2013 - 1:46

IK werk 28,8 uur in de zorg en dan ook veel slaapdiensten en dan zie ik T soms 24 uur niet, maar ben ik vervolgens wel weer meer thuis.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mida4you di 15 jan 2013 - 1:59

Ik werk 20 uren, verdeeld over 4 dagen. Meestal werk ik maandag de hele dag, woensdag hele dag, donderdagochtend, en zaterdagmiddag.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Laced di 15 jan 2013 - 2:06

Ik werk 26 uur, verdeeld over 3 dagen. Ik werk maandag, woensdag en donderdag.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  kwak di 15 jan 2013 - 2:12

20-24 uur verdeeld over 3 ochtenden, 1 avond en om het weekend 2 ochtenden.

Straks na mijn verlof wil ik liefst 2,5 dag werken.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Pommes di 15 jan 2013 - 2:14

Ik werk nu 24u in 3 dagen. Dinsdag, woensdag en vrijdag. Het bevalt me zo goed maar het liefst zou ik volledig thuis zijn maar financieel gezien kan dit niet. En zo heb ik ook nog iets om handen buiten het huishouden en de zorg voor ons zoontje.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  -Ieniemienie- di 15 jan 2013 - 2:35

20 t0t 25u per week.
De ene week 2 dagen, de andere week 3 dagen.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Sun88 di 15 jan 2013 - 2:54

Na mijn verlof ga ik 24u werken. Dinsdag tm donderdag. Eens in de maand een zondag erbij
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  tweeling di 15 jan 2013 - 3:34

Ik werk 3 dagen, prima!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Linda di 15 jan 2013 - 3:39

Ik werk 24 uur per week (3x8). Opzich is dat wel te doen. Alleen heb ik 2,5 uur reistijd per dag. En dat maakt het best pittig.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flip Fluitketel di 15 jan 2013 - 5:24

24u per week met een onregelmatig rooster(met 1 vaste dag) en onregelmatige diensten. Bevalt op dit moment (buiten zw.verlof) goed.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  NoName88 di 15 jan 2013 - 5:45

Ik ga straks 24 uur werken. Ik probeer 2,5 redelijk lange dagen te maken op kantoor, de paar resterende uren zal ik thuis werken.

Als ik er nu (tijdens m'n verlof) aan denk, lijkt het me nog best veel. Maar goed, als hij iets ouder is zal het allemaal wel weer wat anders worden.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  sanne-84 di 15 jan 2013 - 5:57

Ik ga 24 uur werken na mn verlof. Is onregelmatig, dus de ene week meer dan de andere, en de ene keer een hele dienst en de andere keer een halve.
Denk dat dat wel gaat bevallen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Slakje di 15 jan 2013 - 6:03

Ik werk ongeveer 25u per week, de ene week wat meer dan de andere. Vanaf eind februari werk ik 18u. Ik vind het prima zo. De centjes die we nu binnen krijgen door mijn werk zijn om te sparen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Clapperdie di 15 jan 2013 - 7:04

Ik werk 32 uur. maandag t/m donderdag. Maar ik werk vaak wel meer uur. Log toch nog vaak in de avond even in. Of als T. slaapt dan log ik op de vrijdag nog even in.

Soms sla ik wel een beetje door en probeer de vrijdag nu echt voor T. te houden. Maar ja blijft moeilijk.

Ben geen workaholic hoor Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 2 827601
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  SoGood di 15 jan 2013 - 7:05

Sea of Trees schreef:Op dit moment 'werk' (studeer en stage) ik 40 uur. Vind het soms wel lastig te combineren maar het is wel te doen, vind ik. Maar ik ben vast een uitzondering op de regel, ik denk dat de meeste moeders hier parttime werken.

Nu weet ik helemaal niet meer wie je bent! Hoeveel uren werken jullie met een kindje? - Pagina 2 878948377
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Manderijn di 15 jan 2013 - 7:14

Gemiddeld 21 uur per week, een daar zit per maand ook een weekenddienst bij! Mooie afwisseling tussen thuis en werk.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  chipa di 15 jan 2013 - 7:15

Ik werk 4 dagen per week, 32 uur. Vind het te doen omdat mijn man ook 4 dagen per week werkt. Daarnaast mag ik zelf mijn werktijden bepalen, dus ik begin meestal heel vroeg zodat ik ook f weer vroeg kan ophalen. Mijn man begint wat later.
Zou best minder willen werken, maar dat is momenteel qua werk niet mogelijk.
Daarnaast vind ik het erg leuk voor f en papa dat zij ook eigen dag samen hebben. Vind het dus op dit moment prima te doen.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: