Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Shampoo

+20
Japie
Fortissimo
_Cyn_
Starla
Blond
sonly
Katrien
Ooh La La!
Pruim
Rush
Paper Crown
Marin
Rizzo
Reeza
Roza
Phileine
May
Taeda
Minx
TukTuk
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Shampoo - Pagina 2 Empty Re: Shampoo

Bericht  Starla ma 14 jan 2013 - 23:45

Ik gebruik altijd lush shampooblokken. Vind ik heel fijn, ze kosten wel wat, maar je doet er heel lang mee.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  _Cyn_ di 15 jan 2013 - 0:52

Ik gebruik pantene shampoo van min vriend en ik heb een haarmasker van J beverly hills (30 euro) om 1x per week mijn haar goede verzorging te geven. Omdat ik het maar 1x per week gebruik, is het niet zo duur. Ik doe er super lang mee. smile
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Fortissimo di 15 jan 2013 - 1:19

Ik gebruik allerlei shampoo's door elkaar heen. Het is maar net welke fles ik voor handen heb. Laughing
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Japie di 15 jan 2013 - 2:44

Ik gebruik zelf altijd andrelon perfecte krul shampoo en conditioner.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Elliot di 15 jan 2013 - 4:02

Ik gebruik Wella Professional, repair of moisture.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Sushi di 15 jan 2013 - 4:31

Marin schreef:
AngelNyn schreef:
Marin schreef:Ik vind 4 a 5 euro al duur voor shampoo Embarassed
Ik zou juist graag John Frieda willen kopen, maar dat vind ik idd ook echt veel te prijzig. Ik heb nu altijd shampoo van Andrelon. Helemaal niet denderend en niet duur, maar ik vind 'm gewoon prettig en voor dat geld (2 euro) goed te doen. Ze hebben veel verschillende soorten, dus vast ook iets wat bij je haar past. Ik heb zelf echt dik haar wat veel uitvalt en veel klitten heeft en stug is, en ik gebruik de Glad&Stijl of Glad&Care ofzo. Iets wat 't zacht maakt en dat werkt ook wel echt.

Ja maar in een fles Syoss zit natuurlijk veel meer dan in een fles Andrelon bijvoorbeeld. Scheelt 200ml (Syoss is 500ml, en Andrelon 300ml), dus dan valt 4 of 5 euro ook heel erg mee.

Oh ja, dat wist ik niet. Dat valt in verhouding dan wel mee inderdaad.

Ik zou best wel duurdere shampoo willen kopen want ik vind John Frieda echt super fijn, maar op de een of andere manier is dat er nou echt ingestampt bij mij dat dat zonde is als er ook een goedkoper alternatief is.

Heb jij een op=op Voordeelshop bij je in de buurt zitten (http://www.opisopvoordeelshop.nl/filialen)? Daar kan je echt zo voordelig shampoo en douchegel en zo inslaan. Volgens mij kan je daar twee John Frieda-producten voor een tientje halen, ik vind dat echt voordelig.
Ik koop daar eigenlijk altijd mijn douchespullen en sla dan meteen flink in :P
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Ilovethe90s di 15 jan 2013 - 8:19

Mijn 1e keus is Goldwell (te koop bij de kapper en kapperszaak, ongeveer €10 voor een fles), als ik hier het geld niet voor heb ga ik meestal voor Guhl of Syoss.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 10:09

Carrie schreef:Haha echt Marin? Mijn shampoo kost rond de 25 euro.

Pippa en een goede conditioner dan, gebruik je dat niet? Ik zou een shampoo zo natuurlijk mogelijk houden, de shampoo's van Guhl vind ik erg fijn. En dan ook de conditioner ervan gebruiken. Je kunt precies het type uitzoeken dat past bij jouw haar.

Ik gebruik van hetzelfde de conditioner! Maar guhl dus? Ik heb daar ooit bruin shampoo vsn gehad, maar dat was rampzalig.. ga eens in de winkel voor andere kijken dan!

Ik vind 10 euro niet zo erg, en 10 voor conditioner, maar we moeten gewoon even zuinig aan doen, dus hoe minder hoe beter haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 10:22

Pippa schreef:
Carrie schreef:Haha echt Marin? Mijn shampoo kost rond de 25 euro.

Pippa en een goede conditioner dan, gebruik je dat niet? Ik zou een shampoo zo natuurlijk mogelijk houden, de shampoo's van Guhl vind ik erg fijn. En dan ook de conditioner ervan gebruiken. Je kunt precies het type uitzoeken dat past bij jouw haar.

Ik gebruik van hetzelfde de conditioner! Maar guhl dus? Ik heb daar ooit bruin shampoo vsn gehad, maar dat was rampzalig.. ga eens in de winkel voor andere kijken dan!

Ik vind 10 euro niet zo erg, en 10 voor conditioner, maar we moeten gewoon even zuinig aan doen, dus hoe minder hoe beter haha!
Oh dat vond je niks? Hmm. Ik heb krullen en vind zelfs de Guhl heel fijn voor mijn haar. Maar wat voor mij werkt hoeft voor jou niet te werken natuurlijk!

Gast
Gast

Bericht  Asperge di 15 jan 2013 - 10:34

Ik gebruik al jaren Guhl voor krullen. Ik zou niet anders meer willen. Al heb ik gehoord dat het voor je haar beter is om zo af en toe te wisselen van shampoo of merk.

Asperge
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 8
Registratiedatum : 15-01-13

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 10:38

Asperge schreef:Ik gebruik al jaren Guhl voor krullen. Ik zou niet anders meer willen. Al heb ik gehoord dat het voor je haar beter is om zo af en toe te wisselen van shampoo of merk.

Ja heb ik ook gehoord! Ik wissel af tussen Guhl en Kerasrase.

Gast
Gast

Bericht  Asperge wo 16 jan 2013 - 6:59

Carrie schreef:
Asperge schreef:Ik gebruik al jaren Guhl voor krullen. Ik zou niet anders meer willen. Al heb ik gehoord dat het voor je haar beter is om zo af en toe te wisselen van shampoo of merk.

Ja heb ik ook gehoord! Ik wissel af tussen Guhl en Kerasrase.
Zolang ik tevreden ben, wissel ik niet.

Asperge
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 8
Registratiedatum : 15-01-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud