Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Shampoo

+20
Japie
Fortissimo
_Cyn_
Starla
Blond
sonly
Katrien
Ooh La La!
Pruim
Rush
Paper Crown
Marin
Rizzo
Reeza
Roza
Phileine
May
Taeda
Minx
TukTuk
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Shampoo Empty Shampoo

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 10:12

Eerst gebruikte ik Brilliant Brunette shampoo van John Frieda, maar dat vond ik toch niet prettig, daar werd mijn haar toch (te) droog van. Toen ben ik overgestapt op shampoo van Rituals. Rook heerlijk, maar was het net niet helemaal voor mijn haar. Ook vond ik het beide toch wel duur, voor €9,00 per fles, en dan ook nog conditioner. Nu heb ik Kruidvat Proffessional, maar ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind, deze kost €4 per fles....

Dus nu zoek ik tips. Wat kan ik als beste voor Shampoo gaan gebruiken? Ik heb lang haar, tot mijn BH, bandje. Het is heel erg dik, wordt statisch & droog met dit weer en ik weet niet wat ik ermee moet.

Graag niet te dure shampoo, want we moeten echt budgetteren op dit moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  TukTuk ma 14 jan 2013 - 10:18

Misschien is Syoss iets? Die zijn ook best betaalbaar, volgens mij 4/5 euro voor een grote fles? En bij de action heb je ze soms ook wel, tenminste, ik heb de cremespoeling daar wel eens gekocht, voor 2,99.
Je hebt ze tegenwoordig ook zonder siliconen er in.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Minx ma 14 jan 2013 - 10:18

Ik denk dat het vooral ook uitproberen is. Mijn haar reageert bijvoorbeeld heel goed op rituals maar die is idd duur.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 10:22

Minx schreef:Ik denk dat het vooral ook uitproberen is. Mijn haar reageert bijvoorbeeld heel goed op rituals maar die is idd duur.

Ja, dat leek ook zo met mijn haar toen ik een proefflesje had, maar ik heb het een aantal maanden gebruikt, maar vind het voor dat geld toch niet echt je van het...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Taeda ma 14 jan 2013 - 10:23

AngelNyn schreef:Misschien is Syoss iets? Die zijn ook best betaalbaar, volgens mij 4/5 euro voor een grote fles? En bij de action heb je ze soms ook wel, tenminste, ik heb de cremespoeling daar wel eens gekocht, voor 2,99.
Je hebt ze tegenwoordig ook zonder siliconen er in.

Deze zijn vaak ook 1+1 bij de Kruidvat/AH.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  TukTuk ma 14 jan 2013 - 10:24

Taeda schreef:
AngelNyn schreef:Misschien is Syoss iets? Die zijn ook best betaalbaar, volgens mij 4/5 euro voor een grote fles? En bij de action heb je ze soms ook wel, tenminste, ik heb de cremespoeling daar wel eens gekocht, voor 2,99.
Je hebt ze tegenwoordig ook zonder siliconen er in.

Deze zijn vaak ook 1+1 bij de Kruidvat/AH.

Klopt inderdaad, gewoon even kwestie van aanbieding in de gaten houden.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  May ma 14 jan 2013 - 10:25

Ik ben heel tevreden over de wella pro series!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Phileine ma 14 jan 2013 - 10:34

Ik gebruik veel verschillende shampoos, maar voor statisch haar gebruik ik anti frizz van kruidvat eigen merk met granaatappel. Ook een heel betaalbare shampoo, minder dan 2 euro per fles.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Roza ma 14 jan 2013 - 10:38

Pippa schreef:Eerst gebruikte ik Brilliant Brunette shampoo van John Frieda, maar dat vond ik toch niet prettig, daar werd mijn haar toch (te) droog van. Toen ben ik overgestapt op shampoo van Rituals. Rook heerlijk, maar was het net niet helemaal voor mijn haar. Ook vond ik het beide toch wel duur, voor €9,00 per fles, en dan ook nog conditioner. Nu heb ik Kruidvat Proffessional, maar ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind, deze kost €4 per fles....

Dus nu zoek ik tips. Wat kan ik als beste voor Shampoo gaan gebruiken? Ik heb lang haar, tot mijn BH, bandje. Het is heel erg dik, wordt statisch & droog met dit weer en ik weet niet wat ik ermee moet.

Graag niet te dure shampoo, want we moeten echt budgetteren op dit moment.

Ik heb ook dik, statisch en droog haar. Ik let vooral op dat er geen SLS en geen parabenen (siliconen) inzitten, dat scheelt echt al heel veel.. Qua merken varieer ik. Heb ook even geen idee wat ik nu heb staan eigenlijk.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Reeza ma 14 jan 2013 - 11:19

Ik ben fan van de syoss zonder silliconen en sls!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Rizzo ma 14 jan 2013 - 15:07

Ik gebruik meestal L'oreal Elvive shampoo. Te koop bij de Action en de Wibra voor minder dan twee euro (precieze prijs weet ik zo niet). Mijn haar wordt gauw vet, maar bij deze shampoo helemaal niet. De oranje fles is speciaal voor pluizig haar.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Marin ma 14 jan 2013 - 22:28

Ik vind 4 a 5 euro al duur voor shampoo Embarassed
Ik zou juist graag John Frieda willen kopen, maar dat vind ik idd ook echt veel te prijzig. Ik heb nu altijd shampoo van Andrelon. Helemaal niet denderend en niet duur, maar ik vind 'm gewoon prettig en voor dat geld (2 euro) goed te doen. Ze hebben veel verschillende soorten, dus vast ook iets wat bij je haar past. Ik heb zelf echt dik haar wat veel uitvalt en veel klitten heeft en stug is, en ik gebruik de Glad&Stijl of Glad&Care ofzo. Iets wat 't zacht maakt en dat werkt ook wel echt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 22:30

Haha echt Marin? Mijn shampoo kost rond de 25 euro.

Pippa en een goede conditioner dan, gebruik je dat niet? Ik zou een shampoo zo natuurlijk mogelijk houden, de shampoo's van Guhl vind ik erg fijn. En dan ook de conditioner ervan gebruiken. Je kunt precies het type uitzoeken dat past bij jouw haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  TukTuk ma 14 jan 2013 - 22:31

Marin schreef:Ik vind 4 a 5 euro al duur voor shampoo Embarassed
Ik zou juist graag John Frieda willen kopen, maar dat vind ik idd ook echt veel te prijzig. Ik heb nu altijd shampoo van Andrelon. Helemaal niet denderend en niet duur, maar ik vind 'm gewoon prettig en voor dat geld (2 euro) goed te doen. Ze hebben veel verschillende soorten, dus vast ook iets wat bij je haar past. Ik heb zelf echt dik haar wat veel uitvalt en veel klitten heeft en stug is, en ik gebruik de Glad&Stijl of Glad&Care ofzo. Iets wat 't zacht maakt en dat werkt ook wel echt.

Ja maar in een fles Syoss zit natuurlijk veel meer dan in een fles Andrelon bijvoorbeeld. Scheelt 200ml (Syoss is 500ml, en Andrelon 300ml), dus dan valt 4 of 5 euro ook heel erg mee.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Paper Crown ma 14 jan 2013 - 22:33

Ik gebruik Shu Uemera maar helaas is dat ivm jullie budgetteren niet echt budgetproof. Wat ik in mijn ziekenhuistas mee had was Charles Worlington 2 in 1 shampoo & conditioner, was erg tevreden! Een lichtblauwe fles, bij de etos hadden ze die dus in mini en die had ik gekocht, probeer het anders even uit!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Rush ma 14 jan 2013 - 22:33

Ik heb altijd Andrélon! I love you
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Marin ma 14 jan 2013 - 22:40

AngelNyn schreef:
Marin schreef:Ik vind 4 a 5 euro al duur voor shampoo Embarassed
Ik zou juist graag John Frieda willen kopen, maar dat vind ik idd ook echt veel te prijzig. Ik heb nu altijd shampoo van Andrelon. Helemaal niet denderend en niet duur, maar ik vind 'm gewoon prettig en voor dat geld (2 euro) goed te doen. Ze hebben veel verschillende soorten, dus vast ook iets wat bij je haar past. Ik heb zelf echt dik haar wat veel uitvalt en veel klitten heeft en stug is, en ik gebruik de Glad&Stijl of Glad&Care ofzo. Iets wat 't zacht maakt en dat werkt ook wel echt.

Ja maar in een fles Syoss zit natuurlijk veel meer dan in een fles Andrelon bijvoorbeeld. Scheelt 200ml (Syoss is 500ml, en Andrelon 300ml), dus dan valt 4 of 5 euro ook heel erg mee.

Oh ja, dat wist ik niet. Dat valt in verhouding dan wel mee inderdaad.

Ik zou best wel duurdere shampoo willen kopen want ik vind John Frieda echt super fijn, maar op de een of andere manier is dat er nou echt ingestampt bij mij dat dat zonde is als er ook een goedkoper alternatief is.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  TukTuk ma 14 jan 2013 - 22:44

Marin schreef:
AngelNyn schreef:
Marin schreef:Ik vind 4 a 5 euro al duur voor shampoo Embarassed
Ik zou juist graag John Frieda willen kopen, maar dat vind ik idd ook echt veel te prijzig. Ik heb nu altijd shampoo van Andrelon. Helemaal niet denderend en niet duur, maar ik vind 'm gewoon prettig en voor dat geld (2 euro) goed te doen. Ze hebben veel verschillende soorten, dus vast ook iets wat bij je haar past. Ik heb zelf echt dik haar wat veel uitvalt en veel klitten heeft en stug is, en ik gebruik de Glad&Stijl of Glad&Care ofzo. Iets wat 't zacht maakt en dat werkt ook wel echt.

Ja maar in een fles Syoss zit natuurlijk veel meer dan in een fles Andrelon bijvoorbeeld. Scheelt 200ml (Syoss is 500ml, en Andrelon 300ml), dus dan valt 4 of 5 euro ook heel erg mee.

Oh ja, dat wist ik niet. Dat valt in verhouding dan wel mee inderdaad.

Ik zou best wel duurdere shampoo willen kopen want ik vind John Frieda echt super fijn, maar op de een of andere manier is dat er nou echt ingestampt bij mij dat dat zonde is als er ook een goedkoper alternatief is.


Edit:
Ah ze zijn toch in de aanbieding bij het kruidvat, 40% korting bij aankoop vna 2 stuks:)


Laatst aangepast door AngelNyn op ma 14 jan 2013 - 22:47; in totaal 3 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 22:45

Marin schreef:
AngelNyn schreef:
Marin schreef:Ik vind 4 a 5 euro al duur voor shampoo Embarassed
Ik zou juist graag John Frieda willen kopen, maar dat vind ik idd ook echt veel te prijzig. Ik heb nu altijd shampoo van Andrelon. Helemaal niet denderend en niet duur, maar ik vind 'm gewoon prettig en voor dat geld (2 euro) goed te doen. Ze hebben veel verschillende soorten, dus vast ook iets wat bij je haar past. Ik heb zelf echt dik haar wat veel uitvalt en veel klitten heeft en stug is, en ik gebruik de Glad&Stijl of Glad&Care ofzo. Iets wat 't zacht maakt en dat werkt ook wel echt.

Ja maar in een fles Syoss zit natuurlijk veel meer dan in een fles Andrelon bijvoorbeeld. Scheelt 200ml (Syoss is 500ml, en Andrelon 300ml), dus dan valt 4 of 5 euro ook heel erg mee.

Oh ja, dat wist ik niet. Dat valt in verhouding dan wel mee inderdaad.

Ik zou best wel duurdere shampoo willen kopen want ik vind John Frieda echt super fijn, maar op de een of andere manier is dat er nou echt ingestampt bij mij dat dat zonde is als er ook een goedkoper alternatief is.


Hmm en door wie is dat erin gestampt? Want dat hoeft zeker niet op te gaan, vooral voor mijn haar werken tot nu toe duurdere shampoo's beter voor mijn krullen. En de duurdere zijn meer geconcentreerd waardoor ik er sowieso langer mee doe dan een fles van Andrelon. En Andrelon is gewoon troep voor mijn haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Pruim ma 14 jan 2013 - 22:45

Ik gebruik Volume & Care shampoo van Andrelon en daarnaast een conditioner van Schwartzkopf voor statisch haar.

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Marin ma 14 jan 2013 - 22:58

Carrie schreef:


Hmm en door wie is dat erin gestampt? Want dat hoeft zeker niet op te gaan, vooral voor mijn haar werken tot nu toe duurdere shampoo's beter voor mijn krullen. En de duurdere zijn meer geconcentreerd waardoor ik er sowieso langer mee doe dan een fles van Andrelon. En Andrelon is gewoon troep voor mijn haar.

Door m'n portemonnee met name Wink

Ik weet wel dat sommige shampoo's beter zijn, maar als 't voor mijn haar werkt voelt dat zo als zonde om duurder te kopen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Ooh La La! ma 14 jan 2013 - 23:05

Als je je haar verft zou ik geen Syoss nemen, die vreet heel snel de verf uit je haar.
Toen ik die shampoo gebruikte kon ik elke 3 weken wel naar de kapper voor een verfbeurt Sad
Nu gebruik ik Guhl (voor bruin haar) en ben ik al 8 weken niet bij de kapper geweest om te verven. Heb nu alleen een beetje uitgroei, maar de kleur is nog net zo mooi als toen het er in gedaan werd.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Katrien ma 14 jan 2013 - 23:09

Ik gebruik op dit moment shampoo van Herbal Essences, maar ik wissel vaak af. Meestal als ik een lange tijd één bepaalde shampoo gebruik heb ik het idee dat die minder goed werkt, dus dan koop ik een ander soort.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  sonly ma 14 jan 2013 - 23:30

Ik gebruik pantene. (ook de conditioner). En haal dan de 400ml flessen bij de action. Soms kruidvat eigen merk shampoo.
Ook omdat ik het zonde vind dure shampoo te halen.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Blond ma 14 jan 2013 - 23:35

Ik gebruik Sanex shampoo. Kost geloof ik ook maar 2,80 per fles, en mijn haar voelt prettig aan, er zit volume/krul in, glanst en is roosvrij. Het maakt mijn haar mooier dan John Frieda. Sowieso vind ik John Frieda erg overgewaardeerd. Kan je beter L'oreal professional kopen, is bij een kapperswinkel nauwelijks duurder.

Guhl vond ik ook prettig, is heel geconcentreerd en daar doe je lang mee. Maar ik heb anti-roos nodig en van de anti-roos van Guhl krijg ik heel slap haar.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shampoo Empty Re: Shampoo

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum