Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan ik deze kast schilderen in een andere kleur?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kan ik deze kast schilderen in een andere kleur? Empty Kan ik deze kast schilderen in een andere kleur?

Bericht  munk zo 13 jan 2013 - 9:26

Onderstaande kast wvind ik erg mooi voor op de nieuwe kamer van ons zoontje...
Maar alleen de kleur past er niet bij. Ik wil de kast graag ijsblauw of groen gaan schilderen... zou dat kunnen?

Afdekblad/ Achterwand/ Overige onderdelen:
hardboard, Acrylverf
Poot: massief beuken, Acrylverf
Versterkte zijkant:
hardboard, Acrylverf, ABS (kunststof)Kan ik deze kast schilderen in een andere kleur? Isala-kast__0123475_PE279634_S4
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik deze kast schilderen in een andere kleur? Empty Re: Kan ik deze kast schilderen in een andere kleur?

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 9:28

Lijkt mij dat het gewoon hout is met zo'n 'laagje' eroverheen, niet geverfd of gespoten dus. Die zou ik niet gaan verven, dan zou ik eerder via de kringloop een leuke kast proberen op de kop te tikken, om die te schuren en dan te verven.

Gast
Gast

Kan ik deze kast schilderen in een andere kleur? Empty Re: Kan ik deze kast schilderen in een andere kleur?

Bericht  Lith zo 13 jan 2013 - 15:41

Die is van Ikea toch? Leuke kast maar ik zou daar niet aan beginnen om te schilderen. Zou ik zelf alleen doen bij een kast van echt hout.
Lith
Lith
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12

Bericht  Katrien zo 13 jan 2013 - 21:59

Ik zou alleen een houten kast gaan verfen. Op marktplaats of bij de kringloopwinkel vind je vaak zulke kasten voor een klein prijsje. Daar zou ik eens gaan kijken en die dan gaan verfen.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: