Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kleur bank bij deze vloer & kasten

3 plaatsers

Ga naar beneden

Welke kleur bank bij deze vloer & kasten Empty Welke kleur bank bij deze vloer & kasten

Bericht  xxDila di 8 maa 2011 - 11:30

Hai Dames!

Zoals uit mijn vorige topic bleek ga ik verhuizen! Very Happy

Nu heb ik mijn oog laten vallen op deze vloer van de kwantum;
http://www.kwantum.nl/vloerbedekking/laminaat/laminaat/0372275
die ook nog eens deze week in de aanbieding is! (vorige week toen ik keek nog niet!)

Daarbij hebben we een glazen eettafel met zwarte stoelen
en twee van deze kasten van de ikea, 1 van 4 hoog en 1 van twee hoog waar de tv op komt, in de kleur van het plaatje; heel licht berken. Deze past mooi bij de vloer die is donker met lichtere "strepen" erop die overeen komen met de kleur van de kasten..
Welke kleur bank bij deze vloer & kasten Expedit-boekenkast-berkenpatroon__0092723_PE229445_S4

Maar wat nu te doen met ons bankstel? We hebben nu een zwarte 2 en 3 zits, maar willen graag een andere! Welke kleur adviseren jullie?

Alvast bedankt!

xxDila
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur bank bij deze vloer & kasten Empty Re: Welke kleur bank bij deze vloer & kasten

Bericht  JD di 8 maa 2011 - 11:44

Hmmm om heel erg eerlijk te zijn....denk ik niet dat de kast mooi staat op die kleur vloer... Embarassed

wij hebben ook een wat donkerdere vloer, en hebben er witte meubels op. qua bank hebben wij een bruin/grijzige (gemeleerde stof) opstaan. Ik zou in ieder geval een bank erop zetten die wat lochter is, zodat het een beetje breekt bij je vloer zeg maar...anders wordt het misschien zo'n donker geheel

misschien zo'n soort kleur als deze:

Welke kleur bank bij deze vloer & kasten 0039100840

of deze, maar misschien is die al te donker...
Welke kleur bank bij deze vloer & kasten 0039100852
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Welke kleur bank bij deze vloer & kasten Empty Re: Welke kleur bank bij deze vloer & kasten

Bericht  xxDila di 8 maa 2011 - 11:47

Die eerste vind ik erg mooi!

Mag ik vragen waarom je denkt dat het niet past? Het staat er nu nog niet, dus kan ik nog alles veranderen.Wat voor soort vloer zou jij bijvoorbeeld eerder voor gaan qua kleur? De kasten hebben we namelijk al & zijn nog geen twee maanden oud dus ik vind het zonde die weg te doen!

Ik heb ook de vloer bij de gamma gezien;
En daarbij dacht ik juist dat het totaal niet zou passen met de meubels.
Welke kleur bank bij deze vloer & kasten 364178_0
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Bericht  Pussycat wo 9 maa 2011 - 1:37

@ dila,
Het zou op zich wel kunnen vind ik. Maar het ligt er maar net aan hoe de rest van je huis is.
Heb je een grote/kleine woonruimte? Wat voor kleur is je raamkozijn? je deuren? etc...
Ik heb zelf gekozen voor lichte muren/raamkozijnen deuren etc... maar heb donkere meubels en een vrij donkere vloer.
Maar met jou kleur meubels zou ik ook een lichte vloer doen en dan bijvoorbeeld voor de kleur een mooie rode bank of een lichtbruine.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  xxDila wo 9 maa 2011 - 7:15

@ Pussycat,

De rest van het huis houden we licht. We hebben warm wit voor op de muren, lijkt op de emmers een heel zacht creme! De raamkozijnen en vensterbanken zijn wit & hier mogen we niets aan veranderen. De deuren heb ik nog niet een kleur voor, maar ik denk dat we die ook licht gaan houden. De woonkamer is 8 bij 4, dus ik dacht groot genoeg voor een donkere vloer als ik de rest wat lichter hou!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 8:15

Als je echt voor die vloer wilt gaan, zou ik voor een lichte bank gaan, creme/beige, iets in die richting.
Of anders toch een lichtere vloer.

Ik heb een woonkamer van 40m2, had een donkere vloer (zwart) maar heb er nu een maandje geleden wit eiken in gelegd. Het is echt een wereld van verschil met wat het oogt. Toen het nog donker was, oogde het echt een heel stuk kleiner, voor mijn gevoel scheelt het wel 10m2.
Nu is taupe geen zwart, maar toch nog vrij donker en persoonlijk vind ik dat je die 32m2 beter optimaal kunt laten uitkomen als je erover beschikt.
Daarbij maakt een donkere kleur bank het al helemaal een donker geheel dan, ondanks lichte muren, als je geen lichte bank wilt, zou ik persoonlijk niet die vloer nemen.

Maar ik vind de vloer wel heel mooi. Laughing

Gast
Gast

Bericht  xxDila wo 9 maa 2011 - 8:21

@ Coco, ik dus ook!! Very Happy
Ik denk dat ik dan maar op zoek naar een lichte bank ga aangezien ik zo verliefd op de donkere vloer ben. Ik denk bij die lichte vloer.. die is leuk, en bij die donkere WOW!..
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 8:28

Laat dan uiteindelijk wel even zien wat het is geworden. Very Happy
Als de kinderen "groot" zijn wil ik ook zo'n soort vloer, met lichte bank, nu durf ik dat nog niet aan.

Gast
Gast

Bericht  JD wo 9 maa 2011 - 11:34

Coco schreef:Laat dan uiteindelijk wel even zien wat het is geworden. Very Happy
Als de kinderen "groot" zijn wil ik ook zo'n soort vloer, met lichte bank, nu durf ik dat nog niet aan.

bedoel je dat je het nu niet aandurft vanwege de lichte bank? of is er iets aan een donkere vloer wat niet handig is met kinderen? gok dat je de bank bedoelde toch?

@Dila, ik denk dat die roomdivider best een lastige kleur is om met een laminaatvloer te combineren.... maar ik ben alles behalve een interieurstyliste haha, dus ga maar niet teveel op mijn mening af...Wink Ik ben wel heel benieuwd hoe het uiteindelijk is geworden!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  xxDila wo 9 maa 2011 - 12:00

@ *Marietje*, dat is nu precies de reden waarom ik hier kwam, haha! Ik ben ook alles behalve dat! Helaas hebben jullie niet allemaal dezelfde mening, moet ik nog kiezen Laughing

Ik wilde vandaag "voor" foto's maken, net woonkamer, keuken en wc gedaan, batterij leeg! Echt weer iets voor mij! Maar de voor en na foto's komen sowieso hoor!

@Coco, hier zijn voorlopig nog geen kinderen, ik ben net klaar met school en pas 22. Dus ik wil sowieso nog een paar jaartjes fulltime werken! Anders had ik het ook niet gedaan met kleintjes hoor!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 20:36

Een lichte bank durf ik nu niet aan. Ja, een leren wel, maar dat vind ik in de zomer niet lekker zitten. Mad
Jammer, ik houd van lichte banken. I love you

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: