Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

+3
-Ieniemienie-
Pien
Teddyaapje
7 plaatsers

Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  Teddyaapje zo 14 okt 2012 - 21:21

http://www.landzichthoutsberg.nl/index.php?productID=2966

Ik hoop dat de link werkt, t lukt me niet de foto te plaatsen met de tablet.

T. krijgt een nieuwe kamer. Hij krijgt een steigerhoutenbed en nachtkastje. Het nachtkastje zoals de bovenste op deze pagina: http://atelier-daulnis.nl/?FOTO_GALERIJ:slaapkamer:nachtkastjes

Van t bed heb ik helaas geen link. De mandjes/bakjes in het nachtkastje wil ik hetzelfde schilderen als de lockerkast.

Hij heeft 2 witte muren en 2 kobalt (vingerverf) blauwe muren. De kast komt tegen een witte muur.

Ik heb zelf al een idee maar dat houd ik nog even voor me om jullie creativiteit niet in de weg te staan Very Happy

Ben benieuwd!!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  Teddyaapje zo 14 okt 2012 - 21:46

Niemand?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  Pien zo 14 okt 2012 - 21:49

Teddyaapje schreef:Niemand?

Misschien moet je wjt geduld hebben?!
Very Happy

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  Teddyaapje zo 14 okt 2012 - 21:54

Haha, ja misschien wel ja..maar het is al best vaak bekeken, vandaar
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  -Ieniemienie- zo 14 okt 2012 - 22:04

Haha lastig. De kast is van metaal?
Ik zou het echt niet weten. Wat zou je er evt aan willen pimpen dan?
Want vind het wel en dure kast om nog van alles aan te doen.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  Teddyaapje zo 14 okt 2012 - 22:17

Ik wil m schilderen. Hij is idd van metaal. In vergelijking met wat we eerst wilden is dit een koopje!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  Marin zo 14 okt 2012 - 22:19

Ik weet te weinig van schildertechnieken of je 'm wel goed kán schilderen, maar dan misschien eerst met een soort grondverf?

En ik zou sommige vlakken van die kast dan in die kobaltblauwe kleur doen en de rest in een zachtere kleur, wit of andere neutrale kleur. En als het lukt de knopjes ook in een leuke kleur verven. Je kunt ook allerlei leuke dingetjes aan die knopjes hangen, zoals touwtjes met vilten vogeltjes/autootjes/beestjes er aan, maar net wat je leuk vindt, maar dat maakt het wel weer drukker.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  Funk zo 14 okt 2012 - 22:26

Misschien is er stoer plakplastic te koop? Als je googled kom je wel het e.e.a. tegen!
Ik weet niet of verven lukt namelijk?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  Dille zo 14 okt 2012 - 22:44

Wat een coole kast!!

Ik zou een soort blokkenpatroon maken van de deurtjes, in verschillende tinten blauw. Of nou ja, niet echt verschillende 'kleuren' blauw, maar gradaties in dezelfde kleur (die kobaltblauw dan), dus variërend in hoe licht/donker het is. Lekker duidelijk he, sorry. En dan de meeste wel een vrij lichte kleur. Ook een paar witte ertussen om het niet te in-your-face te maken. De buitenkant (het grijze nu dus) zou ik gewoon wit maken.

Volgens mij kan je dat prima schilderen, gewoon zorgen voor het juiste materiaal (en goeie grondverf!). Wel duur volgens mij, metaalverf, maar moet lukken.



En wat Marin zegt, dan leuke dingen/memorabilia aan de knopjes hangen om het persoonlijk te maken.
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  Teddyaapje zo 14 okt 2012 - 22:46

Wat een leuk idee pippi. Is dat makkelijk te doen dat plakken? Verven is wel mogelijk met de kast trouwens, maar plakfolie gaat sneller denk ik! Zag net dit voorbeeld http://www.young-design.nl/nw-16673-7-3318782/nieuws/olssen.html , zou dit motief niet zelf willen maar t geeft me weer (te) veel inspiratie...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  Funk zo 14 okt 2012 - 22:50

Teddyaapje schreef:Wat een leuk idee pippi. Is dat makkelijk te doen dat plakken? Verven is wel mogelijk met de kast trouwens, maar plakfolie gaat sneller denk ik! Zag net dit voorbeeld http://www.young-design.nl/nw-16673-7-3318782/nieuws/olssen.html , zou dit motief niet zelf willen maar t geeft me weer (te) veel inspiratie...

Ja zoiets bedoel ik ja, niet precies zo idd haha. Ik vond al wat leuke soorten plakplastic. Succes ermee smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  PapillonRose ma 15 okt 2012 - 1:39

Schilderen kan trouwens wel hoor, mijn moeder heeft ook ooit iets van metaal geschilderd. Moest toen dacht ik eerst een soort speciale primer op om te zorgen dat de verf daarna wel goed zou hechten.

Ik zou de kast denk ik zelf zo laten I love you Wat een geweldige kast!

Maar ik kan me voorstellen dat hij zo in deze kleur niet bij de rest van de kamer past en dat het ook wel leuk is om hem te pimpen voor je mannetje!

Zelf zou ik denk ik de buitenkant van de kast wit maken, en de deurtjes verschillende kleuren geven (wel alle deurtjes effen) zodat je een blokpatroon krijgt. Verschillende tinten blauw en een paar witte. En dan misschien op sommige deuren nog iets leuks maken. Bijvoorbeeld op een wit deurtje een grote blauwe ster of op een blauw deurtje zijn naam in het wit.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 1:45

Ik zou zo'n kast niet gaan pimpen maar gewoon eentje zoeken die je qua kleur wel mooi vindt.
Hier hebben ze ook betaalbare:
http://www.locker.nl/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 2:18

Metaal kun je wel schilderen, dan moet je een goede primer kopen en het daarmee voorbewerken. Of je koopt speciale metaallak, al weet ik niet in welke kleuren dat verkrijgbaar is. Ik zou de buitenkant licht(grijs?) houden en de vakken of met plakplastic beplakken of met gekleurde vlakken, waaronder het kobaltblauw, schilderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  Teddyaapje ma 15 okt 2012 - 2:58

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Img1519902293



Dit is een beetje wat ik in gedachte had, al komt de kleur groen niet helemaal overeen, ik wil het net iets donkerder en een beetje richting legergroen. de halve stervorm wil ik met een sticker doen, moet even uitzoeken wat dat zou kosten, anders kan ik dat ook schilderen.

Het kan idd met een primer eronder of met metaalverf.



Ik vind de plakfolie ideeen en de blok ideeen ook erg leuk...ik ga even brainstormen met mezelf Very Happy

Foto aub niet quoten!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  Funk ma 15 okt 2012 - 5:30

Teddyaapje schreef:

Dit is een beetje wat ik in gedachte had, al komt de kleur groen niet helemaal overeen, ik wil het net iets donkerder en een beetje richting legergroen. de halve stervorm wil ik met een sticker doen, moet even uitzoeken wat dat zou kosten, anders kan ik dat ook schilderen.

Het kan idd met een primer eronder of met metaalverf.



Ik vind de plakfolie ideeen en de blok ideeen ook erg leuk...ik ga even brainstormen met mezelf Very Happy

Foto aub niet quoten!

Grappig!! Wij hebben een gedeelte van een ster op L. zijn muur. Wij hebben dat toen met een diaprojector gedaan. Misschien kun je gewoon effen stukken plakfolie kopen en daar stroken uitknippen en daar een omtrek van een ster van maken? Succes met bedenken smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer Empty Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum