hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer
+3
-Ieniemienie-
Pien
Teddyaapje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer
http://www.landzichthoutsberg.nl/index.php?productID=2966
Ik hoop dat de link werkt, t lukt me niet de foto te plaatsen met de tablet.
T. krijgt een nieuwe kamer. Hij krijgt een steigerhoutenbed en nachtkastje. Het nachtkastje zoals de bovenste op deze pagina: http://atelier-daulnis.nl/?FOTO_GALERIJ:slaapkamer:nachtkastjes
Van t bed heb ik helaas geen link. De mandjes/bakjes in het nachtkastje wil ik hetzelfde schilderen als de lockerkast.
Hij heeft 2 witte muren en 2 kobalt (vingerverf) blauwe muren. De kast komt tegen een witte muur.
Ik heb zelf al een idee maar dat houd ik nog even voor me om jullie creativiteit niet in de weg te staan
Ben benieuwd!!
Ik hoop dat de link werkt, t lukt me niet de foto te plaatsen met de tablet.
T. krijgt een nieuwe kamer. Hij krijgt een steigerhoutenbed en nachtkastje. Het nachtkastje zoals de bovenste op deze pagina: http://atelier-daulnis.nl/?FOTO_GALERIJ:slaapkamer:nachtkastjes
Van t bed heb ik helaas geen link. De mandjes/bakjes in het nachtkastje wil ik hetzelfde schilderen als de lockerkast.
Hij heeft 2 witte muren en 2 kobalt (vingerverf) blauwe muren. De kast komt tegen een witte muur.
Ik heb zelf al een idee maar dat houd ik nog even voor me om jullie creativiteit niet in de weg te staan
Ben benieuwd!!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje- Ratel
Re: hoe zou jij deze kast pimpen? peuterkamer
Teddyaapje schreef:Niemand?
Misschien moet je wjt geduld hebben?!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Haha, ja misschien wel ja..maar het is al best vaak bekeken, vandaar
Teddyaapje- Ratel
Haha lastig. De kast is van metaal?
Ik zou het echt niet weten. Wat zou je er evt aan willen pimpen dan?
Want vind het wel en dure kast om nog van alles aan te doen.
Ik zou het echt niet weten. Wat zou je er evt aan willen pimpen dan?
Want vind het wel en dure kast om nog van alles aan te doen.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil m schilderen. Hij is idd van metaal. In vergelijking met wat we eerst wilden is dit een koopje!
Teddyaapje- Ratel
Ik weet te weinig van schildertechnieken of je 'm wel goed kán schilderen, maar dan misschien eerst met een soort grondverf?
En ik zou sommige vlakken van die kast dan in die kobaltblauwe kleur doen en de rest in een zachtere kleur, wit of andere neutrale kleur. En als het lukt de knopjes ook in een leuke kleur verven. Je kunt ook allerlei leuke dingetjes aan die knopjes hangen, zoals touwtjes met vilten vogeltjes/autootjes/beestjes er aan, maar net wat je leuk vindt, maar dat maakt het wel weer drukker.
En ik zou sommige vlakken van die kast dan in die kobaltblauwe kleur doen en de rest in een zachtere kleur, wit of andere neutrale kleur. En als het lukt de knopjes ook in een leuke kleur verven. Je kunt ook allerlei leuke dingetjes aan die knopjes hangen, zoals touwtjes met vilten vogeltjes/autootjes/beestjes er aan, maar net wat je leuk vindt, maar dat maakt het wel weer drukker.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Misschien is er stoer plakplastic te koop? Als je googled kom je wel het e.e.a. tegen!
Ik weet niet of verven lukt namelijk?
Ik weet niet of verven lukt namelijk?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Wat een coole kast!!
Ik zou een soort blokkenpatroon maken van de deurtjes, in verschillende tinten blauw. Of nou ja, niet echt verschillende 'kleuren' blauw, maar gradaties in dezelfde kleur (die kobaltblauw dan), dus variërend in hoe licht/donker het is. Lekker duidelijk he, sorry. En dan de meeste wel een vrij lichte kleur. Ook een paar witte ertussen om het niet te in-your-face te maken. De buitenkant (het grijze nu dus) zou ik gewoon wit maken.
Volgens mij kan je dat prima schilderen, gewoon zorgen voor het juiste materiaal (en goeie grondverf!). Wel duur volgens mij, metaalverf, maar moet lukken.
En wat Marin zegt, dan leuke dingen/memorabilia aan de knopjes hangen om het persoonlijk te maken.
Ik zou een soort blokkenpatroon maken van de deurtjes, in verschillende tinten blauw. Of nou ja, niet echt verschillende 'kleuren' blauw, maar gradaties in dezelfde kleur (die kobaltblauw dan), dus variërend in hoe licht/donker het is. Lekker duidelijk he, sorry. En dan de meeste wel een vrij lichte kleur. Ook een paar witte ertussen om het niet te in-your-face te maken. De buitenkant (het grijze nu dus) zou ik gewoon wit maken.
Volgens mij kan je dat prima schilderen, gewoon zorgen voor het juiste materiaal (en goeie grondverf!). Wel duur volgens mij, metaalverf, maar moet lukken.
En wat Marin zegt, dan leuke dingen/memorabilia aan de knopjes hangen om het persoonlijk te maken.
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Wat een leuk idee pippi. Is dat makkelijk te doen dat plakken? Verven is wel mogelijk met de kast trouwens, maar plakfolie gaat sneller denk ik! Zag net dit voorbeeld http://www.young-design.nl/nw-16673-7-3318782/nieuws/olssen.html , zou dit motief niet zelf willen maar t geeft me weer (te) veel inspiratie...
Teddyaapje- Ratel
Teddyaapje schreef:Wat een leuk idee pippi. Is dat makkelijk te doen dat plakken? Verven is wel mogelijk met de kast trouwens, maar plakfolie gaat sneller denk ik! Zag net dit voorbeeld http://www.young-design.nl/nw-16673-7-3318782/nieuws/olssen.html , zou dit motief niet zelf willen maar t geeft me weer (te) veel inspiratie...
Ja zoiets bedoel ik ja, niet precies zo idd haha. Ik vond al wat leuke soorten plakplastic. Succes ermee
Funk- Prater
Schilderen kan trouwens wel hoor, mijn moeder heeft ook ooit iets van metaal geschilderd. Moest toen dacht ik eerst een soort speciale primer op om te zorgen dat de verf daarna wel goed zou hechten.
Ik zou de kast denk ik zelf zo laten Wat een geweldige kast!
Maar ik kan me voorstellen dat hij zo in deze kleur niet bij de rest van de kamer past en dat het ook wel leuk is om hem te pimpen voor je mannetje!
Zelf zou ik denk ik de buitenkant van de kast wit maken, en de deurtjes verschillende kleuren geven (wel alle deurtjes effen) zodat je een blokpatroon krijgt. Verschillende tinten blauw en een paar witte. En dan misschien op sommige deuren nog iets leuks maken. Bijvoorbeeld op een wit deurtje een grote blauwe ster of op een blauw deurtje zijn naam in het wit.
Ik zou de kast denk ik zelf zo laten Wat een geweldige kast!
Maar ik kan me voorstellen dat hij zo in deze kleur niet bij de rest van de kamer past en dat het ook wel leuk is om hem te pimpen voor je mannetje!
Zelf zou ik denk ik de buitenkant van de kast wit maken, en de deurtjes verschillende kleuren geven (wel alle deurtjes effen) zodat je een blokpatroon krijgt. Verschillende tinten blauw en een paar witte. En dan misschien op sommige deuren nog iets leuks maken. Bijvoorbeeld op een wit deurtje een grote blauwe ster of op een blauw deurtje zijn naam in het wit.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik zou zo'n kast niet gaan pimpen maar gewoon eentje zoeken die je qua kleur wel mooi vindt.
Hier hebben ze ook betaalbare:
http://www.locker.nl/
Hier hebben ze ook betaalbare:
http://www.locker.nl/
Gast- Gast
Metaal kun je wel schilderen, dan moet je een goede primer kopen en het daarmee voorbewerken. Of je koopt speciale metaallak, al weet ik niet in welke kleuren dat verkrijgbaar is. Ik zou de buitenkant licht(grijs?) houden en de vakken of met plakplastic beplakken of met gekleurde vlakken, waaronder het kobaltblauw, schilderen.
Gast- Gast
Dit is een beetje wat ik in gedachte had, al komt de kleur groen niet helemaal overeen, ik wil het net iets donkerder en een beetje richting legergroen. de halve stervorm wil ik met een sticker doen, moet even uitzoeken wat dat zou kosten, anders kan ik dat ook schilderen.
Het kan idd met een primer eronder of met metaalverf.
Ik vind de plakfolie ideeen en de blok ideeen ook erg leuk...ik ga even brainstormen met mezelf
Foto aub niet quoten!
Teddyaapje- Ratel
Teddyaapje schreef:
Dit is een beetje wat ik in gedachte had, al komt de kleur groen niet helemaal overeen, ik wil het net iets donkerder en een beetje richting legergroen. de halve stervorm wil ik met een sticker doen, moet even uitzoeken wat dat zou kosten, anders kan ik dat ook schilderen.
Het kan idd met een primer eronder of met metaalverf.
Ik vind de plakfolie ideeen en de blok ideeen ook erg leuk...ik ga even brainstormen met mezelf
Foto aub niet quoten!
Grappig!! Wij hebben een gedeelte van een ster op L. zijn muur. Wij hebben dat toen met een diaprojector gedaan. Misschien kun je gewoon effen stukken plakfolie kopen en daar stroken uitknippen en daar een omtrek van een ster van maken? Succes met bedenken
Funk- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» bed, kast en......??(peuterkamer)
» Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats?
» lakentjes pimpen met decoratie lint/ bloemen
» Hobbelpaard pimpen
» Peuterkamer
» Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats?
» lakentjes pimpen met decoratie lint/ bloemen
» Hobbelpaard pimpen
» Peuterkamer
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: