Waar kun jij niet tegen?
+49
sanne-84
_Femme
Zenna
Sun88
SoGood
Zininzon
Taeda
Bliss
Bazinga
Mida4you
Sea of Trees
Mari
Bolleke
Susan
eigenwijs
Japie
Katrien
Zora
Caroow
Oasis
Stranger
mii_joyce
diddie
Printje
Lot
Toet
Marsy28
Blond
sterremaan
Elliot
Fortissimo
Kowalski
Rouxxxe
snoezel
Poubelle
Starla
Slakje
Moon
nina
Esperanza
Sanne
loura
Caro
Theeleut
Dennenappel
Lady Starstruck
rapa nui
Lenthe
Lejow
53 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Waar kun jij niet tegen?
Ik kan er niet tegen als iemand zijn autosleutel "uitgeklikt" laat, dan heb ik altijd de neiging om hem in de behuizing te klikken (de sleutel dan )
diddie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10
Blond schreef:- Moederkloeken op de fiets met een stel kinderen erachteraan. Die ook nog gevaarlijk eng wiebelen op de fiets en op het midden van de weg fietsen. En moeder die alleen let op het kind in haar voorzitje. Dit geldt ook voor vaders die op deze wijze fietsen.
- scholieren die met zijn 3 of meer naast elkaar gaan fietsen in een achterlijk traag tempo en op zo'n manier dat je er niet langs kan.
- Piepende geluidjes zoals krassen op een bord
- Muziek van The Red Hot Chilli Peppers en Aerosmith
- Mensen die standaard 20 kilometer te zacht rijden, dus als ze 80 mogen, 60 gaan rijden. Op plekken waar je ze niet in kan halen.
- Mensen die blaaskaken over hun leven terwijl het niet bijster boeiend is en/of nog niets gepresteerd hebben.
Hahha waarom deze 2 bands?
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
smakkende mensen, of mensen die met hun mond open chips o.i.d eten
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Fortissimo schreef:Lennox schreef:en móét je wat presteren of boeiend zijn? Is gelukkig zijn niet voldoende?Sea of Trees schreef:Dit vind ik een interessante. Wanneer heb je niks gepresteerd in je leven/is je leven niet boeiend genoeg?Blond schreef:- Mensen die blaaskaken over hun leven terwijl het niet bijster boeiend is en/of nog niets gepresteerd hebben.
Ik vind het een beetje denigrerend over komen.
Misschien bedoelt ze het wel helemaal niet zo en vindt ze het van de meeste mensen vervelend als ze opscheppen over hun leven. Ik vind het meestal ook vervelend als mensen opscheppen, maar als iemand net naar de maan is geweest of een Hollwoodfilm heeft geproduceerd dan snap ik dat dat wel extreem bijzonder is en dan is het niet meer echt opscheppen/blaaskaken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Eet- & drinkgeluiden
Wiebelende mensen
Treuzelen
Langzaam lopende mensen
Mensen die heel luidruchtig ademen
Wiebelende mensen
Treuzelen
Langzaam lopende mensen
Mensen die heel luidruchtig ademen
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Ik kan er trouwens ook niet tegen als mijn man 's avonds de hele tijd in slaap valt op de bank. Ga dan gewoon naar bed, denk ik dan. Ik vind dat gesnurk zo irritant.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
- Smakken
- Kraken (bv chips eten met open mond)
- Snurken
- Kraken (bv chips eten met open mond)
- Snurken
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
- Snurken
- Smakken of andere etensgeluiden
- Mensen die de hik hebben ( kan ik overigens van mezelf ook niet accepteren )
- Mensen wie hun neus in het luchtledige snuiten
- Tenen en voeten
- Anderen wie hun nagels knippen
- Alles in mijn eten wat er niet in hoort
- Het geluid van een appel die doorgebeten wordt
- Toeristen
- Smakken of andere etensgeluiden
- Mensen die de hik hebben ( kan ik overigens van mezelf ook niet accepteren )
- Mensen wie hun neus in het luchtledige snuiten
- Tenen en voeten
- Anderen wie hun nagels knippen
- Alles in mijn eten wat er niet in hoort
- Het geluid van een appel die doorgebeten wordt
- Toeristen
Gast- Gast
Oh en om er nog maar een hele ranzige tegenaan te gooien; een verdwaalde schaamhaar tussen voorhuid en sowieso schaamhaar in mijn mond.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Oh en om er nog maar een hele ranzige tegenaan te gooien; een verdwaalde schaamhaar tussen voorhuid en sowieso schaamhaar in mijn mond.
Of op de wc-bril.
Gast- Gast
Smakken, slurpen, klokken, te hard kauwen, gulzig eten. Ik heb al regelmatig collega's verzocht om toch eens normaal te eten, ik word daar zo agressief van! Ohh wat haat ik dat, en de zwangerschap maakt het niet minder
Een lange baardhaar op een voor de rest geschoren gezicht. Hoe kan het dat je elke dag vergeet om die ene haar weg te halen?? Kijk in de spiegel!
Opscheppen over je positie op het werk maar niet correct Nederlands kunnen spreken.
En op mijn werk.. Mensen die sjikken ipv tsjikken zeggen. En krokut ipv kroket. En zo bestellen "Ik moet een hamburger, en daar moet een cola bij", moeten doe je op de wc.
Oo en scheten laten in een winkel
Een lange baardhaar op een voor de rest geschoren gezicht. Hoe kan het dat je elke dag vergeet om die ene haar weg te halen?? Kijk in de spiegel!
Opscheppen over je positie op het werk maar niet correct Nederlands kunnen spreken.
En op mijn werk.. Mensen die sjikken ipv tsjikken zeggen. En krokut ipv kroket. En zo bestellen "Ik moet een hamburger, en daar moet een cola bij", moeten doe je op de wc.
Oo en scheten laten in een winkel
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik moet trouwens ook ontzettend snel kokhalzen van vieze feurtjes en dingen Eén keer op een festival liep een jongen voor mij die een dikke groene roggel uitspuugde en toen moest ik daardoor overgeven
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Caroow schreef:
Haha ik heb ook een klant, hij komt iedere week, die kipnuggets niet uit kan spreken. Zo grappig wat hij er iedere keer weer van maakt. Ik vind mensen die 'ik moet...' zeggen ook heel irritant. Bij ons komt ook altijd een man die zegt: 'Ik zocht.. een frietje met'
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Susan schreef:Fortissimo schreef:Lennox schreef:en móét je wat presteren of boeiend zijn? Is gelukkig zijn niet voldoende?Sea of Trees schreef:Dit vind ik een interessante. Wanneer heb je niks gepresteerd in je leven/is je leven niet boeiend genoeg?Blond schreef:- Mensen die blaaskaken over hun leven terwijl het niet bijster boeiend is en/of nog niets gepresteerd hebben.
Ik vind het een beetje denigrerend over komen.
Misschien bedoelt ze het wel helemaal niet zo en vindt ze het van de meeste mensen vervelend als ze opscheppen over hun leven. Ik vind het meestal ook vervelend als mensen opscheppen, maar als iemand net naar de maan is geweest of een Hollwoodfilm heeft geproduceerd dan snap ik dat dat wel extreem bijzonder is en dan is het niet meer echt opscheppen/blaaskaken.
Inderdaad zoals Susan het zegt. Ik heb een kennis die altijd zit op te scheppen over zichzelf. Hij vindt zichzelf echt een wondermens geloof ik, terwijl hij werkelijk nog nooit wat heeft gepresteerd (op afstuderen na heel veel jaren na). Als je met hem praat gaat het alleen over hem en alles wat hij zo bijzonder aan zichzelf vindt. Hij noemt zichzelf ook serieus "de elite". En hij meent dat dus ook echt!
Ik snap wel dat het denigrerend overkomt, maar dat bedoel ik dus niet zo.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Lady Starstruck schreef:Blond schreef:
Ik kan er gewoon niet naar luisteren, ik zet echt de radio af als één van beide langskomt. Mijn nekharen gaan overeind staan van muziek van deze bands.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Blond schreef:Lady Starstruck schreef:Blond schreef:
Ik kan er gewoon niet naar luisteren, ik zet echt de radio af als één van beide langskomt. Mijn nekharen gaan overeind staan van muziek van deze bands.
Whaha ik hou van die bands! (vooral van RHCP)
Ik kan ook niet tegen vieze spiertjes en peesjes in mijn kipfilet
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Toet schreef:Ik moet trouwens ook ontzettend snel kokhalzen van vieze feurtjes en dingen Eén keer op een festival liep een jongen voor mij die een dikke groene roggel uitspuugde en toen moest ik daardoor overgeven
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Bazinga schreef:Fortissimo schreef:Mensen die friemelen aan hun voeten! Bleegghh!!
Ik friemel altijd aan m'n tenen als ik m'n sokken uittrek Dan zitten er van die pluppertjes tussen m'n tenen en die moeten wel weg :/
Ieeuww!
Ik kan ook niet tegen die flubbertjes aan vlees, blegh!
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
- Krassen op een krijtbord.
- Velletjes op de warme melk.
- Mensen die overal op straat tuffen.
- Mensen die alles beter denken te weten.
- Vetjes in mijn vlees. Dan ben ik gelijk klaar met eten.
- Haren in mijn eten.
- Velletjes op de warme melk.
- Mensen die overal op straat tuffen.
- Mensen die alles beter denken te weten.
- Vetjes in mijn vlees. Dan ben ik gelijk klaar met eten.
- Haren in mijn eten.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ik kan idd ook niet tegen van die vieze witte draadjes die sommige mensen hebben in hun mondhoeken. Daarvan krijg ik echt kokneigingen!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Blond schreef:Lady Starstruck schreef:Blond schreef:
Ik herken het! Ik heb dat bij Marco Borsato. Ik kan echt niet tegen zijn muziek. Dat moet gelijk af als het op tv of op de radio komt.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik kan niet tegen
afdrukken!
Met vochtige handen de veronica gids aanraken!
Mensen die spugen op straat
afdrukken!
Met vochtige handen de veronica gids aanraken!
Mensen die spugen op straat
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Lady Starstruck schreef:Blond schreef:Lady Starstruck schreef:Blond schreef:
Ik herken het! Ik heb dat bij Marco Borsato. Ik kan echt niet tegen zijn muziek. Dat moet gelijk af als het op tv of op de radio komt.
Hahaha grappig om te lezen over de verschillende muziek smaken. Ik vind Marco leuk!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
-Ik kan niet tegen de muziek van Roel van Velzen, die stem vind ik verschrikkelijk en die simpele teksten "sing sing sing"
-Zonnebrandcreme aan mijn vingers als ik mezelf of C. heb ingesmeerd, dat vind ik zo'n vies gevoel, zelfde als met glazen uit de vaatwasser.
-Mensen die eten met geluid, of niet eten maar toch die geluiden maken, laatst in de trein tegenover mij een meisje wat de hele tijd smak eluisjes maakte, ieuw!
- Druppende kraan, een ander getik wat ergens vandaan komt dat er niet hoort, fluitende mensen, klikklak geluiden die je met je mond maakt...
-Mensen die alleen over zichzelf praten, of wel vragen hoe het is maar dan niet het antwoord afwachten.
-Misplaatste arrogantie.
-Zonnebrandcreme aan mijn vingers als ik mezelf of C. heb ingesmeerd, dat vind ik zo'n vies gevoel, zelfde als met glazen uit de vaatwasser.
-Mensen die eten met geluid, of niet eten maar toch die geluiden maken, laatst in de trein tegenover mij een meisje wat de hele tijd smak eluisjes maakte, ieuw!
- Druppende kraan, een ander getik wat ergens vandaan komt dat er niet hoort, fluitende mensen, klikklak geluiden die je met je mond maakt...
-Mensen die alleen over zichzelf praten, of wel vragen hoe het is maar dan niet het antwoord afwachten.
-Misplaatste arrogantie.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Nav waar zou jij campagne tegen willen voeren?
» Ik kan er even niet meer tegen...
» Waar bezuinig jij juist niet/wel op?
» waar kun jij niet meer zonder?
» Nav waar zou jij campagne tegen willen voeren?
» Ik kan er even niet meer tegen...
» Waar bezuinig jij juist niet/wel op?
» waar kun jij niet meer zonder?
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: