Waar kun jij niet tegen?
+49
sanne-84
_Femme
Zenna
Sun88
SoGood
Zininzon
Taeda
Bliss
Bazinga
Mida4you
Sea of Trees
Mari
Bolleke
Susan
eigenwijs
Japie
Katrien
Zora
Caroow
Oasis
Stranger
mii_joyce
diddie
Printje
Lot
Toet
Marsy28
Blond
sterremaan
Elliot
Fortissimo
Kowalski
Rouxxxe
snoezel
Poubelle
Starla
Slakje
Moon
nina
Esperanza
Sanne
loura
Caro
Theeleut
Dennenappel
Lady Starstruck
rapa nui
Lenthe
Lejow
53 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Waar kun jij niet tegen?
-Tegen smerige mensen; die op de grond spugen, in hun neus peuteren, scheten laten in het openbaar, stinken, onverzorgd zijn in het algemeen
-Als iemand zo'n wit vies slijmdraadje aan een mondhoek heeft hangen dan ga ik daar serieus bijna van over mijn nek.
-Zeurpieten en klagers; niks is goed, altijd wel wat te mauwen en nooit ergens de goede kant van inzien...ik heb zo'n hekel aan die mentaliteit.
- Liegen en achterbaksheid
-Opscheppers en mensen die duidelijk laten zien dat ze het heel breed hebben hangen
-Oppervlakkige mensen; zwart-wit kijkers, chagrijnen
-Niezen en dan per ongeluk een scheet laten
-Niezen en dat er dan zo'n snottebel uit je neus vliegt (CHARMANT)
En nog veel meer waar ik nu even niet op kan komen...
-Als iemand zo'n wit vies slijmdraadje aan een mondhoek heeft hangen dan ga ik daar serieus bijna van over mijn nek.
-Zeurpieten en klagers; niks is goed, altijd wel wat te mauwen en nooit ergens de goede kant van inzien...ik heb zo'n hekel aan die mentaliteit.
- Liegen en achterbaksheid
-Opscheppers en mensen die duidelijk laten zien dat ze het heel breed hebben hangen
-Oppervlakkige mensen; zwart-wit kijkers, chagrijnen
-Niezen en dan per ongeluk een scheet laten
-Niezen en dat er dan zo'n snottebel uit je neus vliegt (CHARMANT)
En nog veel meer waar ik nu even niet op kan komen...
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Bliss schreef:
Ik kan niet tegen het aflikken van houten ijsstokjes, dat gevoel!
Oh ja, dat heb ik ook! Verder kan ik niet tegen het geluid als mensen in hun handen wrijven, en als iemand een verstopte neus luidruchtig ophaalt brrrrrrrr.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Mensen die heel luid en overdreven met geluid gapen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Rouxxxe schreef:Bliss schreef:
Ik kan niet tegen het aflikken van houten ijsstokjes, dat gevoel!
Oh ja, dat heb ik ook! Verder kan ik niet tegen het geluid als mensen in hun handen wrijven, en als iemand een verstopte neus luidruchtig ophaalt brrrrrrrr.
Ijsstokjes, brrrrrr! Vooral met je tanden er over schrapen!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb vorige week welgeteld drie keer iemand zijn/haar nagels zien en horen knippen in de trein, zo ranzig!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Mensen die friemelen aan hun voeten! Bleegghh!!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik kan niet tegen betweters, mensen die mijn zinnen afmaken of verbeteren, stiekemerds, mijn collega die altijd al vanaf kwart voor twaalf begint met tetteren dat het bijna lunchpauze is en die om half negen met haar jas nog aan keihard naar haar computer rent om in te klokken en vervolgens naar de receptie loopt om uitgebreid met de receptioniste te gaan beppen, het eerder in dit topic genoemde ijsstokjes-aflik gevoel, een panty dragen en vervolgens met je benen langs elkaar schuren, lawaai en dan vooral als er twee dingen door elkaar gaan (bijvoorbeeld muziek en tv tegelijk aan ofzo).
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Fortissimo schreef:Mensen die friemelen aan hun voeten! Bleegghh!!
Ik friemel altijd aan m'n tenen als ik m'n sokken uittrek Dan zitten er van die pluppertjes tussen m'n tenen en die moeten wel weg :/
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Fortissimo schreef:Mensen die friemelen aan hun voeten! Bleegghh!!
Ik friemel altijd aan m'n tenen als ik m'n sokken uittrek Dan zitten er van die pluppertjes tussen m'n tenen en die moeten wel weg :/
Hou op! Dat doet mijn vriend continue, en die heeft altijd van die dikke, pluizige, zwarte sokken aan. En daarna kom ik al die pluisjes weer tegen in huis.
Fortissimo- Kletskop
Ik kan niet tegen harde vuurwerk knallen, met de ring kloppen op de deur. een enorme bass in muziek, tegen het geluid van een fohn of een stofzuiger, Boren en frees geluiden. Eigenlijk alle geluiden wat trillingen met zich voortbrengt. En als de tv te hard staat.
Ik kan er niet tegen als iets 'vast' zit. Bijvoorbeeld pitjes in sinaasappels of watermeloen, steentjes in zachte schoenzolen, ingegroeide haartjes en nog meer. Ik MOET dat er dan uit halen, kan er gewoon echt niet tegen.
Gast- Gast
- Moederkloeken op de fiets met een stel kinderen erachteraan. Die ook nog gevaarlijk eng wiebelen op de fiets en op het midden van de weg fietsen. En moeder die alleen let op het kind in haar voorzitje. Dit geldt ook voor vaders die op deze wijze fietsen.
- scholieren die met zijn 3 of meer naast elkaar gaan fietsen in een achterlijk traag tempo en op zo'n manier dat je er niet langs kan.
- Piepende geluidjes zoals krassen op een bord
- Muziek van The Red Hot Chilli Peppers en Aerosmith
- Mensen die standaard 20 kilometer te zacht rijden, dus als ze 80 mogen, 60 gaan rijden. Op plekken waar je ze niet in kan halen.
- Mensen die blaaskaken over hun leven terwijl het niet bijster boeiend is en/of nog niets gepresteerd hebben.
- scholieren die met zijn 3 of meer naast elkaar gaan fietsen in een achterlijk traag tempo en op zo'n manier dat je er niet langs kan.
- Piepende geluidjes zoals krassen op een bord
- Muziek van The Red Hot Chilli Peppers en Aerosmith
- Mensen die standaard 20 kilometer te zacht rijden, dus als ze 80 mogen, 60 gaan rijden. Op plekken waar je ze niet in kan halen.
- Mensen die blaaskaken over hun leven terwijl het niet bijster boeiend is en/of nog niets gepresteerd hebben.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dit vind ik een interessante. Wanneer heb je niks gepresteerd in je leven/is je leven niet boeiend genoeg?Blond schreef:- Mensen die blaaskaken over hun leven terwijl het niet bijster boeiend is en/of nog niets gepresteerd hebben.
Sea of Trees- Kletskop
en móét je wat presteren of boeiend zijn? Is gelukkig zijn niet voldoende?Sea of Trees schreef:Dit vind ik een interessante. Wanneer heb je niks gepresteerd in je leven/is je leven niet boeiend genoeg?Blond schreef:- Mensen die blaaskaken over hun leven terwijl het niet bijster boeiend is en/of nog niets gepresteerd hebben.
Gast- Gast
Ik krijg echt rillingen als ik dit topic lees, ben halverwege pagina 2 en wil niet meer lezen! Brrr.....
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Vesper schreef:Bazinga schreef:Accenten,
Loooove youu baby
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik vind Fries en van dat Kerkrade Limburgs echt verschrikkelijk......
Sea of Trees- Kletskop
-Haren in m'n schoonmaakdoekje die dan tijdens het schoonmaken aan m'n hand blijven plakken en er dan niet af willen. Ieeeh! Ik heb dat áltijd.
- Boeren, ik word daar echt heel misselijk van.
- Hoestende/rochelende mensen in de trein/bus.
- Nagels over bord
- Nagels over bord
Gast- Gast
Lennox schreef:en móét je wat presteren of boeiend zijn? Is gelukkig zijn niet voldoende?Sea of Trees schreef:Dit vind ik een interessante. Wanneer heb je niks gepresteerd in je leven/is je leven niet boeiend genoeg?Blond schreef:- Mensen die blaaskaken over hun leven terwijl het niet bijster boeiend is en/of nog niets gepresteerd hebben.
Ik vind het een beetje denigrerend over komen.
Fortissimo- Kletskop
Vesper schreef:-Haren in m'n schoonmaakdoekje die dan tijdens het schoonmaken aan m'n hand blijven plakken en er dan niet af willen. Ieeeh! Ik heb dat áltijd.
- Nagels over bord
En vooral als het dan niet je eigen haren zijn!
Fortissimo- Kletskop
Glazen uit de vaatwasser halen, brrr als ik er aan denk krijg ik al kippenvel. Het is overigens gelukkig niet bij alle vaatwassers een probleem, op mijn werk en hier thuis heb ik er geen last van maar op mijn vorige stage kon ik dat echt niet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja Toet, dat voelt dan zo raar droog aan, heel naar gevoel vind ik dat altijd.
Sea of Trees- Kletskop
Graten in vis, een hard/vettig stukje in vlees (dan wil ik ook niet meer verder eten, ook als mijn vriend dit bijv heeft)
Reclames of plaatjes met 'vieze' beelden. Bijv de bacteriën onder de wcbril. Maar ook de sanex reclame waar al die blote mensen in en beeld over elkaar heen bukken. Het gaat er dan niet om dat ik bacteriën of bloot vies vind maar ik vind de hoeveelheid/structuur van het beeld heel vies. Is een heel raar iets.
Reclames of plaatjes met 'vieze' beelden. Bijv de bacteriën onder de wcbril. Maar ook de sanex reclame waar al die blote mensen in en beeld over elkaar heen bukken. Het gaat er dan niet om dat ik bacteriën of bloot vies vind maar ik vind de hoeveelheid/structuur van het beeld heel vies. Is een heel raar iets.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Momenteel irriteer ik me aan erg veel maar last van hormonen heb ik niet hoor hahaha.
Ik irriteer me momenteel vooral aan de, aan de ene kant, goed bezorgd mensen die denken dat bijna 40 weken zwanger ook meteen betekend ik kan niets meer zelf ofzo en ik moet mezelf opsluiten in huis... Echt vreselijk vervelend dat overdreven gedoe wanneer ik gewoon zelf boodschappen ga doen, lopend of op de fiets. Ik ben zwanger en niet compleet afhankelijk van anderen opeens.
Ik irriteer me momenteel vooral aan de, aan de ene kant, goed bezorgd mensen die denken dat bijna 40 weken zwanger ook meteen betekend ik kan niets meer zelf ofzo en ik moet mezelf opsluiten in huis... Echt vreselijk vervelend dat overdreven gedoe wanneer ik gewoon zelf boodschappen ga doen, lopend of op de fiets. Ik ben zwanger en niet compleet afhankelijk van anderen opeens.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Nav waar zou jij campagne tegen willen voeren?
» Ik kan er even niet meer tegen...
» Waar bezuinig jij juist niet/wel op?
» waar kun jij niet meer zonder?
» Nav waar zou jij campagne tegen willen voeren?
» Ik kan er even niet meer tegen...
» Waar bezuinig jij juist niet/wel op?
» waar kun jij niet meer zonder?
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: