Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar kun jij niet tegen?

+49
sanne-84
_Femme
Zenna
Sun88
SoGood
Zininzon
Taeda
Bliss
Bazinga
Mida4you
Sea of Trees
Mari
Bolleke
Susan
eigenwijs
Japie
Katrien
Zora
Caroow
Oasis
Stranger
mii_joyce
diddie
Printje
Lot
Toet
Marsy28
Blond
sterremaan
Elliot
Fortissimo
Kowalski
Rouxxxe
snoezel
Poubelle
Starla
Slakje
Moon
nina
Esperanza
Sanne
loura
Caro
Theeleut
Dennenappel
Lady Starstruck
rapa nui
Lenthe
Lejow
53 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Waar kun jij niet tegen? Empty Waar kun jij niet tegen?

Bericht  Lejow zo 13 jan 2013 - 7:08

We zaten net te eten, en er zat een haar (van mezelf) tussen mijn eten.
Ik moet dan echt mijn best doen om door te eten, het liefst zou ik mijn bord dan aan de kant schuiven.

Zelfs als ik er nu aan terug denk, kan ik er nog misselijk van worden....

Waar kun jij slecht tegen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kun jij niet tegen? Empty Re: Waar kun jij niet tegen?

Bericht  Lenthe zo 13 jan 2013 - 7:13

Had ik al eerder genoemd deze week, maar vrouwen die zichzelf "mama" noemen als in "Sinds ik mama ben..."

En fluitende mensen.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  rapa nui zo 13 jan 2013 - 7:13

Van die irritante krasgeluiden.

Vellen op warme chocolademelk
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 7:16

Daar kon ik vroeger heel erg goed tegen. Dat wat er in mijn eten zat, haalde ik eruit en at vrolijk door. Sinds een paar jaar kan ik dat toch echt niet meer. Al is het maar een haar van mezelf. Waar kun jij niet tegen? 878948377

Waar ik echt niet tegen kan? Lawaai. Soms is het geluid wat minder van een zender en moet ik hem harder zetten. Op het moment dat ik dan de volgende dag de televisie aanzet, dan heb ik het gevoel gek te worden, van het geluid. En moet ik eerst op zoek naar de afstandsbediening om hem op standje fluisteren te zetten.

Daarnaast kan ik ook niet tegen lawaai van anderen. Muziek van de onderbuurman, muziek buiten op straat, jengelende kinderen op straat (waarvan ik nog steeds niet snap waarom ze continu schreeuwen, want zoveel schreeuwen heb ik vroeger voor de lol toch echt niet gedaan?). Het klinkt heel zeurderig, maar ik word er serieus misselijk/ziek van. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck zo 13 jan 2013 - 7:19

-Langzaam lopende/ fietsende mensen. Ik haal ze altijd in.
-Mensen die het altijd beter weten.
-Als er wat weggeveegd word op een schoolbord. Vind ik zo'n naar geluid. Sowieso vind ik krijtjes naar. Je handen worden er grotdroog van brrr.

Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Susan zo 13 jan 2013 - 7:19

Als er op de televisie iemand een boer laat. Het allerergste vind ik het als een figuur in een tekenfilm een boer laat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Lenthe zo 13 jan 2013 - 7:24

Ik heb er nog een: Een noot die gekraakt wordt
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Susan zo 13 jan 2013 - 7:25

Of als je op visite bent en je zit op de bank en voor je op het tafeltje staan hapjes en iedereen gaat uitgebreid gebukt een toastje of stokbroodje staan smeren waardoor je voortdurend tegen konten aankijkt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Bliss zo 13 jan 2013 - 7:27

Toevallig had ik net ook een haar van mezelf in mijn eten, maar dat vind ik niet zo'n ramp. Andermans haren vind ik overigens wel walgelijk.

Ik kan niet tegen het aflikken van houten ijsstokjes, dat gevoel! Mad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Dennenappel zo 13 jan 2013 - 7:38

Velletjes op chocomelk, pudding, kip, etc. Ik gruwel van velletjes.
Nagels over een bord heen halen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Theeleut zo 13 jan 2013 - 7:39

Fluitende mensen, dan zou ik wel willen gillen of diegene zijn kop kan houden. Blije gedoe Neutral

Schrapend bestek over een bord, of piepend krijt op een schoolbord.

Zeer langzaam verkeer dat wel harder kan en mag maar dat niet doet.

Gezinnen die met z'n 6en naast elkaar op de stoep ( of waar dan ook) lopen zodat niemand er fatsoenlijk voorbij kan.

Klagende mensen als in 'ik ben zo zielig, want ik ben verkouden!' Of 'ohhhhhhhh, wat een slechte nacht heb ik gehad, moet nog werken ook' ' en ik nu heb ik ook nog eens hoofdpijn!' En dat soort updates dan dagelijks op FB zetten. Why :nopompom:

Rochelende mensen, vooral ouderen. Heel smerig vind ik dat.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ligt ook grotendeels aan mijn cyclus wanneer ik ergens niet tegen kan. Lang leve de vrouwelijkheid :cheering:
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Caro zo 13 jan 2013 - 7:46

Mensen die te hard door hun neus ademen. Daar word ik echt kriegel van!

Stukjes in mijn yoghurt... brr!!

Mensen die overdreven optimistisch zijn. En dan bedoel ik echt tot het irritante af.. ik ben best een vrolijk mens, hou van een grapje maar mensen die áltijd maar doen alsof het leven fan-tas-tisch is? Ik zag net nl nog een omslagfoto op FB die gewijzigd werd in de tekst 'a pessimist is just a bad informed optimist'... Brrrr...sowieso van al die wereld verbeterende teksten op FB word ik moe.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 7:54

Met de/je handen over een broek wrijven.

Gast
Gast

Bericht  loura zo 13 jan 2013 - 7:56

Ze zijn mijn straat aan het vernieuwen en er rijdt al een week een malloot heen en weer op een tractor over het zand.. En dan bedoel ik ook echt de hele dag heen en weer rijden. Ik weet niet waarom want er gebeurd verder niets maar ik denk dat hij het gewoon leuk vind om zoveel mogelijk herrie te maken als mogelijk. Het geluid gaat echt door merg en been. Vreselijk!!! Een maand geleden waren ze ook al bezig maar toen moesten er leidingen vervangen worden. Hij reedt toen ook hele dagen rondjes en maar lachen en schreeuwen tegen zijn collega's en kunstjes doen op zijn tractor. Duurde in totaal 3 weken. Dacht dat ik gek werd. Evil or Very Mad

Ik kan heel slecht tegen losse haren in zwembaden, vooral als je aan het zwemmen bent en opeens een haar tussen je vingers voelt. Als je dan je hand boven water doet hangt er zn dikke zwarte haar aan. Kotsssss

Ik las eerder iemand die niet tegen hard ademen kan. Daar kan ik ook erg slecht tegen

En gister zat ik in de trein en toen zat er een man tegenover mij. Die man was zijn nagels aan het bijten/er af trekken/knagen. Nadat hij die in zijn mond had spuugde hij de nagels op de grond. Ik stond op het punt om er iets van te zeggen want ik werd er onpasselijk van maar de hele trein zat vol en ik vond het nogal een eng mannetje. Toen hij uitspapte zag ik dat de hele grond bezaaid was met nagels. silent

Laatst aangepast door loura op zo 13 jan 2013 - 7:59; in totaal 1 keer bewerkt
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  loura zo 13 jan 2013 - 7:57

Lady Starstruck schreef:-Langzaam lopende/ fietsende mensen. Ik haal ze altijd in.
-Mensen die het altijd beter weten.
-Als er wat weggeveegd word op een schoolbord. Vind ik zo'n naar geluid. Sowieso vind ik krijtjes naar. Je handen worden er grotdroog van brrr.

Langzaam lopende en fietsende mensen vind ik inderdaad ook vreselijk irritant.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738

Bericht  Sanne zo 13 jan 2013 - 8:06

Ik kan niet tegen nagels, ik vind dat zulke vieze dingen. Zolang ze aan je vingers zitten, gaat het wel, maar zo'n stukje geknipte nagel... brrrrr, ik word daar echt onpasselijk van. Bij teennagels gaat dat nog een gradatie verder. Overigens geldt dat voor ieders nagel, ook mijn eigen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Esperanza zo 13 jan 2013 - 8:09

-Ik kan er niet tegen als een auto voor me veel langzamer rijdt dan mag en dan nog net door groen kan, maar ik daardoor voor een rood stoplicht sta.
-Nagels over het schoolbord
-Het geluid van kleding dat gescheurd wordt.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Bazinga zo 13 jan 2013 - 8:13

Accenten, traagpratende mensen (of die veel pauzes in zinnen laten vallen), neplachjes, vellen op warme (chocolade)melk, vals gefluit, een randje in m'n laken op bed, een onderbroek die solliciteert naar de functie van een string, trage obers, lauwe thee, iets opgewarmde melk, een vensterbank met spullen erop, dat niet symmetrisch staat, dingen die scheef staan, als ze recht horen te zijn, flaporen, monobrauw, vieze ooghoeken, vieze oren, zichtbare neusharen, labels die uit shirts hangen, surfacepiercings, knoppen waar je niet op mag drukken, iemand die 'Je moet...' tegen me zegt ennnn nog veel meer dingen maar dit komt als eerste in me op Very Happy

En ja, dit zijn serieus dingen waar ik van slag kan raken of pissig van word.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  nina zo 13 jan 2013 - 8:16

Lejow schreef:We zaten net te eten, en er zat een haar (van mezelf) tussen mijn eten.
Ik moet dan echt mijn best doen om door te eten, het liefst zou ik mijn bord dan aan de kant schuiven.

Zelfs als ik er nu aan terug denk, kan ik er nog misselijk van worden....

Waar kun jij slecht tegen?
\
Oh jaa.. hier kan ik ook niet tegen. Ik kan dan niet meer lekker door eten.

Ik kan ook niet tegen als er ook maar een heel klein randje van het glas niet meer heel is. Mijn vriend vindt vaak dat ik me aanstel maar ik ben zoo bang om glas op te drinken...
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Moon zo 13 jan 2013 - 8:17

Susan schreef:Of als je op visite bent en je zit op de bank en voor je op het tafeltje staan hapjes en iedereen gaat uitgebreid gebukt een toastje of stokbroodje staan smeren waardoor je voortdurend tegen konten aankijkt.

Dat is dus de reden dat ik zelf in de keuken de toastjes smeer, zodat mensen alleen hoeven te pakken:P Nee, ik vind het ook meer gastvrij staan als je dat doet.

Ik kan zelf niet tegen een vies, rommelig huis. Dit heb ik alleen bij mezelf, bij anderen maakt het me niet zoveel uit. Maar bij mezelf vind ik het al snel vies. Alles moet ook op bepaalde manier staan.. als dat niet zo is zal ik het altijd goed zetten. Of ging het over dingen waar je bij anderen niet tegen kan?
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445

Bericht  Slakje zo 13 jan 2013 - 8:27

Als ik ergens te laat kom. Vroeger kwam ik élke dag te laat op school en nu heb ik er een bloedhekel aan om ergens te laat te komen. Mijn vriend kan echt het bloed onder mijn nagels halen als we ergens op tijd moeten zijn. Ik zeg nu altijd dat we er een uur vroeger moeten zijn. Ik vraag hem meerdere malen om zich op tijd klaar te maken, moet hem echt naar de badkamer sturen, dan vraag ik hem om voor te doen want we zijn dan al te laat en dan gaat hij eerst 3 kwartier in bad zitten voor hij zich begint te wassen. AAARGH.

En trage mensen in de stad. Of mensen die met z'n vieren naast elkaar lopen. Of mensen die pas uit de weg gaan als je het vraagt, terwijl ze duidelijk zien dat je door moet. Onbeleefde verkopers/verkoopsters. Mijn vriend die de afwas altijd in de pombak zet (dan moet het er eerst uithalen als ik de afwas wil doen, of moet ik eerst alles eruit halen als ik mijn handen wil wassen, ...). Achterbakse mensen. En eigenlijk echt heel veel meer.

Zeker nu kan mijn hele dag echt naar de knoppen zijn als ik één van deze dingen zie/meemaak.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Starla zo 13 jan 2013 - 8:31

-Eetgeluiden en dan vooral smakken.
-Mensen die stampen, die zeg maar hun hakken in de grond boren bij elke stap.
-Luidruchtige mensen.
-Mensen met onverzorgde nagels, met stip op 1 lange teennagels.
-Haren en pleisters in het zwembad.
-Mensen die boeren en dat expres opwekken.
-Mensen die de trein uitstappen, en dan voor de deuropening stil gaan staan en denken waar ze heen moeten.
-Mensen die te langzaam lopen, fietsen, of rijden.
-Mensen die rochelend hoesten en dan ook nog op de grond tuffen.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Bliss zo 13 jan 2013 - 8:32

- mensen die vaak te laat komen
- mensen die niet uitkijken op de fiets of onterecht voorrang nemen
- zwaar door neus ademen
- vruchtvlees in de jus d'orange
- vroeg opstaan

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Poubelle zo 13 jan 2013 - 8:33

Maura schreef:Daar kon ik vroeger heel erg goed tegen. Dat wat er in mijn eten zat, haalde ik eruit en at vrolijk door. Sinds een paar jaar kan ik dat toch echt niet meer. Al is het maar een haar van mezelf. Waar kun jij niet tegen? 878948377

Waar ik echt niet tegen kan? Lawaai. Soms is het geluid wat minder van een zender en moet ik hem harder zetten. Op het moment dat ik dan de volgende dag de televisie aanzet, dan heb ik het gevoel gek te worden, van het geluid. En moet ik eerst op zoek naar de afstandsbediening om hem op standje fluisteren te zetten.

Daarnaast kan ik ook niet tegen lawaai van anderen. Muziek van de onderbuurman, muziek buiten op straat, jengelende kinderen op straat (waarvan ik nog steeds niet snap waarom ze continu schreeuwen, want zoveel schreeuwen heb ik vroeger voor de lol toch echt niet gedaan?). Het klinkt heel zeurderig, maar ik word er serieus misselijk/ziek van. Embarassed

Kort samengevat: je kan niet tegen lawaai?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  snoezel zo 13 jan 2013 - 8:40

Nagels is mijn grootste tic. Brrrrr....

Ik word ECHT fysiek misselijk als andere mensen hun nagels gaan staan knippen met zo'n tang.
Ook als mensen met lange nagels op een glazen plaat of tafel tikken...
Nagelbijten is ook blegh.

Verder kan ik er niet tegen als mensen pulken aan hun eigen lijf. Dus korstjes eraf krabben, puistjes open krabben (ik had vroeger zo'n jongen voor me zitten op school), op hun lip bijten, velletjes van hun lip trekken, als mensen aan het vervellen zijn de vellen eraf trekken. Ik word daar echt gewoon misselijk van.

snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: