Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond?

+10
aniet
Jeanette
ZoeteWitteWijn
Lotus
Tazz
Flinder
Hoochie
Lynn_
Blond
studiebol
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond? - Pagina 3 Empty Re: Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond?

Bericht  Merai zo 13 feb 2011 - 4:24

June schreef:
Merai schreef:Mijn lieve vriendje heeft mij vandaag (indirect) heel erg blij gemaakt! Hij is nu een weekend bij zijn ouders omdat hij daar in de buurt moest optreden. Ik was daarstraks mijn valentijnskaart voor hem aan het schrijven en hij maakt me zo gelukkig dat ik er gewoon ontroerd door raak. Damn how I love him! I love you

Wat lief! Ik word er helemaal blij van smile.

Mijn vader en zijn vriendin hebben me vandaag trouwens blij gemaakt. Ze was heel verdrietig (iemand overleden) en hij troostte haar heel lief en ze keken zo lief naar elkaar. Ik vind het zo mooi dat ze zo gelukkig zijn nadat ze allebei een ongelukkig huwelijk en een ongelukkige scheiding hebben gehad. Ook al was het moment verdrietig, ik vond het heel leuk/fijn om te zien!

Haha ja ik ook smile

Jouw verhaal klinkt ook erg lief! Fijn dat ze elkaar gevonden hebben!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond? - Pagina 3 Empty Re: Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 6:06

de magnum gold die ik nu eet. vriend ging tanken en vroeg of hij nog wat voor me mee moest nemen. Ik zei 'een verassing' hahah. dat werd een magnum smile.

Gast
Gast

Bericht  TNMN zo 13 feb 2011 - 6:32

Mijn vriend die zojuist thuis kwam en zei: zin om uit eten te gaan? Half 8 bij de Italiaan Very Happy
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: