Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond?

+10
aniet
Jeanette
ZoeteWitteWijn
Lotus
Tazz
Flinder
Hoochie
Lynn_
Blond
studiebol
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond?

Bericht  Lynn_ za 12 feb 2011 - 10:02

Oooh dat is fijn theedoosje! Knap hoor.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond?

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 10:03

De koekjesafdeling van de supermarkt skip ik altijd, maar vandaag niet. Zes wafels voor 1 euro, en ik heb er nu eentje in het broodrooster gedaan. Zometeen beetje stroop erover en smullen maar, dat maakt me blij! Daarna een grote mok groene thee, pyama aan en in bed kruipen met de poezen op t voeteneinde plus een Libelle om te lezen en de tv nog even aan.

Hoezo burgerlijk?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 10:03

Ja ben wel blij Very Happy Moet serieus wat kilo's af. Niet dat ik er last van heb of zo maar het is niet gezond. En ik wil gewoon dat kleding leuker zit smile

Gast
Gast

Bericht  ZoeteWitteWijn za 12 feb 2011 - 10:04

Theedoosje schreef:Ja ben wel blij Very Happy Moet serieus wat kilo's af. Niet dat ik er last van heb of zo maar het is niet gezond. En ik wil gewoon dat kleding leuker zit smile
Ja, wow een week en dan al resultaat zien! *stopt een snoepje in haar mond*
Haha, nee geintje. Moet ik misschien ook maar 's doen! :P
ZoeteWitteWijn
ZoeteWitteWijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 107
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 10:10

Nou ja weet je, beweging was voor mij ook voornamelijk een ding wat ik niet voldoende deed.
Nu doe ik onder GTST op de hometrainer fietsen. Dus ik hou ong 20.00 aan elke dag, als het kan. Dus dit weekend ook om 20.00u.
Deze week heb ik iig 1 avond dat niet gaat lukken en heel misschien 2. Maar als ik er ben dan probeer ik het echt elke dag. Want anders zwakt het biij mij af ben ik bang. Ook als ik het weekend niet zou doen denk ik. Dus voorlopig hou ik het zo even aan smile
En daarbij op mijn broodbeleg letten en heb doordeweeks ook geen koek (heb ik vrij wel nooit) en chips in huis. Chips haal ik meestal 1 zak in het weekend. En snoep heb ik helemaal geen probleem mee haal ik ook nooit,

Op het werk let ik ook op de tussendoortjes. DUs ben toch wel goed mee bezig. Ik ontzeg mij niet alles. Ik neem heus wel eens wat lekkers tussendoor. Anders hou ik het niet vol. EN zo erg is het ook niet denk ik dan.

Gast
Gast

Bericht  Lotus za 12 feb 2011 - 20:23

Goed bezig, Theedoosje!!!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 20:58

Tnx Lotus!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:42

Er is gister op mijn werk een grote bestelling afgehandeld, daar was ik wel heel erg blij mee smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:45

Mijn vriend kwam gisteravond beschonken thuis. Dat is nog zacht uitgedrukt :P. Ik vond hem zo grappig haha. Moet er nog steeds om lachen smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 22:50

Mijn zoontje toen hij met een big smile in bed lag vannochtend, toen ik hem eruit kwam halen I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 0:12

De weegschaal heeft mij blij gemaakt vandaag smile weer halve kilo er af!

Gast
Gast

Bericht  Jeanette zo 13 feb 2011 - 0:32

Dat het lekker droog weer is!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  aniet zo 13 feb 2011 - 0:40

gisteravond heb ik vreselijk zitten lachen met 2 vriendinnen tijdens het etentje. Very Happy
we haalden oude verhalen op en ik vond het geweldig te horen hoe hun dingen vertelde over vroeger wat en hoe we toen deden.
en vooral de stapavondjes toen we 20,25 waren. Very Happy
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Chocoholic zo 13 feb 2011 - 3:28

Anousch schreef:De weegschaal heeft mij blij gemaakt vandaag smile weer halve kilo er af!

Goed gedaan! Hier idem dito: Ik ben deze week begonnen met lijnen, en er is nu al 1 kilo kwijt in 4 dagen; that really makes me happy! Very Happy
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 3:29

Zusje van Bert schreef:Mijn vriend kwam gisteravond beschonken thuis. Dat is nog zacht uitgedrukt :P. Ik vond hem zo grappig haha. Moet er nog steeds om lachen smile.

Jij zou mij blij kunnen maken door al die irritante tickers weer weg te halen angel? Op mijn telefoon is het nóg irritanter :P.

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 13 feb 2011 - 3:47

Mijn lieve vriendje heeft mij vandaag (indirect) heel erg blij gemaakt! Hij is nu een weekend bij zijn ouders omdat hij daar in de buurt moest optreden. Ik was daarstraks mijn valentijnskaart voor hem aan het schrijven en hij maakt me zo gelukkig dat ik er gewoon ontroerd door raak. Damn how I love him! I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 3:51

Merai schreef:Mijn lieve vriendje heeft mij vandaag (indirect) heel erg blij gemaakt! Hij is nu een weekend bij zijn ouders omdat hij daar in de buurt moest optreden. Ik was daarstraks mijn valentijnskaart voor hem aan het schrijven en hij maakt me zo gelukkig dat ik er gewoon ontroerd door raak. Damn how I love him! I love you

Wat lief! Ik word er helemaal blij van smile.

Mijn vader en zijn vriendin hebben me vandaag trouwens blij gemaakt. Ze was heel verdrietig (iemand overleden) en hij troostte haar heel lief en ze keken zo lief naar elkaar. Ik vind het zo mooi dat ze zo gelukkig zijn nadat ze allebei een ongelukkig huwelijk en een ongelukkige scheiding hebben gehad. Ook al was het moment verdrietig, ik vond het heel leuk/fijn om te zien!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 3:53

Goed gesprek met W.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 3:55

Fijn, Donnaa! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 3:58

Ja, dat was even nodig haha. Vorige week hadden we ruzie gehad en dat was wel uitgesproken, maar ik ben dan zo`n trut die niet alles zegt wat ik te zeggen heb. Zondags had ik hem toen gesmst dat ik nog even wilde praten, maar daar liet hij niets op horen (heb je miss wel gelezen in het dagtopic).. Nou had ik er vrijdagnacht ineens nachtmerries over laughcry en toen heb ik hem gesmst dat ik NU wilde praten omdat ik er mee zat en als hij het zou negeren dat ik dan genoeg zou weten.. Hij belde direct, whaha.. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:00

Haha, nou goed geregeld! Soms moet je blijkbaar even streng zijn Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:01

Ja, even laten zien wie de baas is nerd

ZvB zou mij ook blij maken door die tickers te veranderen, whaha..

Gast
Gast

Bericht  Rev3rie zo 13 feb 2011 - 4:01

Mijn vriend die vanmorgen naast mij wakker werd en mij lief aan keek, daarna een kusje op mijn voorhoofd gaf. I love you
(Hij is normaal nooit klef)
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:15

_Donnaa schreef:Ja, even laten zien wie de baas is nerd

ZvB zou mij ook blij maken door die tickers te veranderen, whaha..

Ik quote het nog maar even voor extra duidelijkheid.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:19

Een hele leuke droom vannacht Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: