Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarbij had je dan geen verwachtingen?

+2
Marin
Minx
6 plaatsers

Ga naar beneden

Waarbij had je dan geen verwachtingen? Empty Waarbij had je dan geen verwachtingen?

Bericht  Minx vr 11 jan 2013 - 8:07

Na aanleiding van het topic wat viel tegen. Hier de tegenhanger.

Ik had het heel erg met Oslo. Ik ging er heen om een vriendin te bezoeken maar wat een geweldige stad vond ik dat. Heerlijk ontspannen terwijl het toch een van de grotere steden was.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarbij had je dan geen verwachtingen? Empty Re: Waarbij had je dan geen verwachtingen?

Bericht  Marin vr 11 jan 2013 - 8:31

Bij Bulgarije, toen ik daar stage ging lopen. Ik ging er heen met een lading nette werk kleren omdat ik stage ging lopen, en moest daar allemaal vrijetijdskleding kopen omdat ik een groter socialer leven dan ooit bleek te krijgen daar. De stad was geweldig (Sofia), zo levendig, zo anders dan verwacht, de tripjes die ik heb gemaakt naar andere delen van Bulgarije ook, en ook naar Macedonie. Dat was zo grappig: Op donderdag gingen we stappen, leerden we mensen kennen die ons binnen 10 minuten hadden uitgenodigd om op road trip naar Macedonie, te gaan en die maandag daarop gingen we al. Totaal zonder verwachting, maar één van de beste reizen ooit.
Die vier maanden waren vol verrassingen, elke dag!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarbij had je dan geen verwachtingen? Empty Re: Waarbij had je dan geen verwachtingen?

Bericht  rapa nui vr 11 jan 2013 - 12:42

Duitsland. Heel stom, ik had nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden om daar regelmatig naar toe te gaan maar ik vind het een land met zo veel verschillende mooie dingen, cultuur, natuur, leuke steden, lekker eten voor een leuke prijs, veel terrasjes met lekker bier. Ik woon in Overijssel dus in principe zijn veel plaatsen best goed te bereiken, we maken tegenwoordig dus ook vaker een uitstapje/dagtrip naar Duitsland ipv om naar het westen van Nederland te gaan. Ik ga morgen op de vakantiebeurs dus ook veel folders scoren.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarbij had je dan geen verwachtingen? Empty Re: Waarbij had je dan geen verwachtingen?

Bericht  Minx za 12 jan 2013 - 6:35

Grappig smile ik had dat ook wel een beetje met duitsland hoor smile. In nederland als je naar een festival gaat is het eten echt heel ongezond. In duitsland kun je vaak ook nog groentes vinden dat vind ik echt een voordeel.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarbij had je dan geen verwachtingen? Empty Re: Waarbij had je dan geen verwachtingen?

Bericht  rapa nui za 12 jan 2013 - 6:46

Klopt, we gaan in Duitsland wel eens naar van die middeleeuwse festivals, re-enactment, ook al draag ik dan zelf mijn gewone kleren, maar vind het wel erg gezellig met muziek etc. En dan hebben ze ook altijd van dat lekkere eten wat ook gewoon nog gezond is. Ik vind het altijd jammer dat veel van die dingen hier niet te koop zijn, dat we hier toch meestal alleen maar patat oid hebben.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarbij had je dan geen verwachtingen? Empty Re: Waarbij had je dan geen verwachtingen?

Bericht  Bacio za 12 jan 2013 - 7:35

Perth!

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarbij had je dan geen verwachtingen? Empty Re: Waarbij had je dan geen verwachtingen?

Bericht  iloverocknroll1984 za 12 jan 2013 - 8:13

Bacio schreef:Perth!

Grappig dat je dat zegt, ik vond Perth niks bijzonders (de stad zelf dan he, omgeving is wel heel mooi)

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarbij had je dan geen verwachtingen? Empty Re: Waarbij had je dan geen verwachtingen?

Bericht  Bacio za 12 jan 2013 - 13:51

Ik vond de mensen in Perth echt te gek. Echt een mega relaxte stad om te wonen. We noemen het nu ook Perthect. Ik had echt een gat verwacht met alleen maar bogans en ander gespuis.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarbij had je dan geen verwachtingen? Empty Re: Waarbij had je dan geen verwachtingen?

Bericht  Marsy28 za 12 jan 2013 - 17:04

Ik las de topictitel en moest ook meteen aan Perth denken en toen had jij het al getypt Bacio. Ik vond het ook een superstad. Daarnaast had ik het met Wenen. Natuurlijk wist ik al wel dat het een mooie stad zou zijn maar toen ik er woonde verbaasde ik me over de veelzijdigheid van deze stad. De natuur en stad in 1. Historie en nu.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarbij had je dan geen verwachtingen? Empty Re: Waarbij had je dan geen verwachtingen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum