Van Nuvaring naar pil
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Van Nuvaring naar pil
Ik heb een aantal maanden de Nuvaring geprobeerd, maar stap toch weer over op de pil.
Maar wat ik nou niet zeker weet, ik heb nu een stopweek gehad. Vanavond zou ik eigenlijk een nieuwe ring inbrengen, maar vanavond slik ik dus mijn eerste pil weer. Ben ik nu direct gewoon weer beschermd?
Ik dacht van wel, maar wel fijn om te horen wat anderen denken. Ik kon het op internet niet helemaal duidelijk vinden namelijk.
Maar wat ik nou niet zeker weet, ik heb nu een stopweek gehad. Vanavond zou ik eigenlijk een nieuwe ring inbrengen, maar vanavond slik ik dus mijn eerste pil weer. Ben ik nu direct gewoon weer beschermd?
Ik dacht van wel, maar wel fijn om te horen wat anderen denken. Ik kon het op internet niet helemaal duidelijk vinden namelijk.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Van Nuvaring naar pil
https://yescafe.actieforum.com/t35767-van-nuvaring-naar-pil-wanneer?highlight=nuvaring
En ja bij mijn weten wel. Ik had de ring een week langer ingehouden ipv stopweek en moest daarna beginnen en dat was gewoon veilig.
En ja bij mijn weten wel. Ik had de ring een week langer ingehouden ipv stopweek en moest daarna beginnen en dat was gewoon veilig.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ben helemaal vergeten de zoekfunctie te gebruiken, sorry.
Hmm moeilijk, omdat jij dus direct begonnen bent zonder stopweek.
Hmm moeilijk, omdat jij dus direct begonnen bent zonder stopweek.
Cheesegirl- Ratel
Eigenlijk is dat wel de stopweek. In plaats van drie weken houd je m dan vier weken in. Dus ik ben ook na drie weken + 1 week begonnen. De assistente zei overigens dat ik gewoon na mijn stopweek kon beginnen en heb toen voor de zekerheid nog over mijn situatie gevraagd.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
A ja, zo natuurlijk! Volgens mij is het bij mij dan idd ook wel veilig. Maar betere het zekere voor het onzekere nemen.
Cheesegirl- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: