Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sinterklaasversiering; leuk of onzin?

+15
_Jet
PapillonRose
Lejow
Vancity_girl
Parisienne
woezel
Flower_L
Susan
Thunder
Toedels
*Lookie*
Dille
Pussycat
Printje
SDL
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Sinterklaasversiering; leuk of onzin? Empty Sinterklaasversiering; leuk of onzin?

Bericht  SDL vr 30 nov 2012 - 10:28

Ik zie hier in de wijk opeens iedereen zijn huis versieren met Sinterklaas slingers, stoomboten, vlaggetjes en weet ik niet wat. Ik vind het zo'n crap. Het ziet er wel gezellig uit hoor máár zo kunnen we wel bezig blijven.

Wat vinden jullie ervan? En voor de mensen die hun huis ook versieren met Sinterklaas-slingers, waarom doen jullie dit??
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaasversiering; leuk of onzin? Empty Re: Sinterklaasversiering; leuk of onzin?

Bericht  Printje vr 30 nov 2012 - 10:30

Ik doe het ook Embarassed , met een peuter in huis en zelf een kleuterjuf zijn hoort dat er gewoon bij vind ik hahaha. We hebben echt niet het hele huis volhangen trouwens, 2 slingers in de woonkamer maar R vindt het erg leuk.

Ik versier trouwens ook met Pasen haha, ook niet veel maar wel een beetje. Doe ik in de klas ook en thuis dus ook tegenwoordig, voordat R er was trouwens niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Sinterklaasversiering; leuk of onzin? Empty Re: Sinterklaasversiering; leuk of onzin?

Bericht  SDL vr 30 nov 2012 - 10:32

Haha, misschien moet ik me wel schamen dat ik het met een kleuter en dreumes in huis niet doe Sinterklaasversiering; leuk of onzin? 394967.
SDL
SDL
Prater
Prater

Bericht  Printje vr 30 nov 2012 - 10:35

SDL schreef:Haha, misschien moet ik me wel schamen dat ik het met een kleuter en dreumes in huis niet doe Sinterklaasversiering; leuk of onzin? 394967.

hahaha arme kindjes Wink

Nee hoor, ik vind het gewoon gezellig om te doen, vind het wel iets hebben.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pussycat vr 30 nov 2012 - 10:38

Als wij hier sinterklaas zouden vieren dan zou ik ook slingers hebben opgehangen, maar we vieren het ergens anders.
Maar ik ga hier geen 4 weken slingers ophangen.
Straks staat het huis weer vol met kerstspullen nog zo'n eigenlijk onzin, maar wel leuk iets.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Printje vr 30 nov 2012 - 10:38

Hier hangen de vlaggetjes al vanaf 17 november, ze gaan vd week weer weg.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 30 nov 2012 - 10:40

O, ik zou dat juist leuk vinden! Maar ik kleed het huis ook aan met bv. Pasen & Kerstmis, dus zou het later ook met Sinterklaas doen.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat vr 30 nov 2012 - 10:40

Ik heb wel sinterklaas en zwarte pieten vingerpopjes.
En een sinterklaas tekenboek met stickers. Very Happy
Ow en de cd met liedjes natuurlijk...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Dille vr 30 nov 2012 - 11:58

Als mijn zoon van knutselen zou houden zou ik het wel doen denk ik; dan heb je weer wat nieuws om te maken. Verder versier ik het huis nooit, alleen met kerst een boom, en slingers als de kinderen jarig zijn. Ik had ook geen geboorteversiering of iets, ik vind dat allemaal al snel zo rommelig Embarassed
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Bericht  *Lookie* vr 30 nov 2012 - 22:49

Ik heb hier laatst ook een topic over geopend. Ik vind het wel leuk, maar niet in het overdrevene. Dit heb ik gemaakt en dat is onze enige sint-versiering.

Sinterklaasversiering; leuk of onzin? Sinterklaas
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Toedels vr 30 nov 2012 - 23:18

Ik vind iets wel leuk maar echt het héle huis versieren niet. Dat van lookie is erg leuk!
Toedels
Toedels
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 71
Registratiedatum : 18-08-12

Bericht  Thunder vr 30 nov 2012 - 23:33

Ik vind het onzin.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Susan za 1 dec 2012 - 0:00

Ik vind dat mensen dat lekker zelf moeten weten. Al willen ze hun huis versieren omdat het de eerste zaterdag van de maand is, omdat het kouder is dan 10 graden of omdat ze korting krijgen bij Bol.com, wie ben ik om daarover te zeuren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Flower_L za 1 dec 2012 - 0:25

Susan schreef:Ik vind dat mensen dat lekker zelf moeten weten. Al willen ze hun huis versieren omdat het de eerste zaterdag van de maand is, omdat het kouder is dan 10 graden of omdat ze korting krijgen bij Bol.com, wie ben ik om daarover te zeuren.

idd :-)

maar hier geen versiering. Alleen met verjaardag l en kerst

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  woezel za 1 dec 2012 - 1:42

Hier hangt 1 slinger in huis en dat vind ik genoeg.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Parisienne za 1 dec 2012 - 2:48

Ik vind het zeker geen onzin. Als N. ouder is ga ik waarschijnlijk ook wat met haar knutselen om op te hangen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Vancity_girl za 1 dec 2012 - 3:25

Ik vind het juist wel leuk als ik met D door de buurt loop en er is ergens een raam mooi versiert. D gaat dan helemaal uit haar dak: kijk piet! roept ze dan. Vaak zijn het ook knutselwerkjes van kinderen die daar vast erg trots op zijn en het graag voor het raam willen hangen.
Volgend jaar gaan we denk ik samen ook wel wat knutselen en voor het raam hangen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  SDL za 1 dec 2012 - 8:47

Susan schreef:Ik vind dat mensen dat lekker zelf moeten weten. Al willen ze hun huis versieren omdat het de eerste zaterdag van de maand is, omdat het kouder is dan 10 graden of omdat ze korting krijgen bij Bol.com, wie ben ik om daarover te zeuren.

Iedereen moet inderdaad lekker doen waar hij zelf zin in heeft. Maar daarom kun je het toch nog wel onzin vinden of juist leuk?
SDL
SDL
Prater
Prater

Bericht  Susan za 1 dec 2012 - 8:52

Jawel, maar ik vind 'ik vind het crap' dan wel erg chagrijnig klinken, zeker gezien het feit dat het gaat om iets wat mensen in hun eigen huis hangen. Ik vind rotan harten aan een lintje niks, of twee identieke vazen naast elkaar met een kunstbloem erin, maar dat moeten mensen ook zelf weten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SDL za 1 dec 2012 - 8:56

Susan schreef:Jawel, maar ik vind 'ik vind het crap' dan wel erg chagrijnig klinken, zeker gezien het feit dat het gaat om iets wat mensen in hun eigen huis hangen. Ik vind rotan harten aan een lintje niks, of twee identieke vazen naast elkaar met een kunstbloem erin, maar dat moeten mensen ook zelf weten.

Aha, niet bij stilgestaan dat het chagrijnig overkwam. Niet de bedoeling Sinterklaasversiering; leuk of onzin? 561177. En bij andere mensen vind ik het trouwens wel heel leuk maar ik wil er niet teveel in meegaan omdat ik dan blijf versieren.
SDL
SDL
Prater
Prater

Bericht  Susan za 1 dec 2012 - 9:00

Oh, zo. Ik vind het ook niet per se nodig, maar ik hang bijvoorbeeld ook geen Paasversiering op. Bij anderen vind ik dat ook altijd wel gezellig staan, maar ik vind het teveel gedoe.

Trouwens, wij versieren thuis ook niet met Kerst, hooguit een klein kunstboompje op de vensterbank, maar dat is omdat we toch altijd weg zijn in de kerstvakantie. Ik vind het dan wel heerlijk om langs huizen te lopen die wel versierd zijn. In de straat achter ons wonen mensen die echt een compleet Kerstdorp in de kamer hebben staan, volgens mij zetten ze wel veertig van die huisjes neer, dat zou ik zelf echt nooit doen, maar ik vind het wel leuk om erlangs te lopen en naar binnen te gluren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow za 1 dec 2012 - 9:08

Hier hangt dit jaar niks, volgend jaar wil ik denk wel een slingertje ophangen ofzo.

Ik weet nog dat vroeger in de etalage van de bakker altijd een Sinterklaas- en een pietenpop stonden, en die piet hing dan aan een soort trapeze en deed dan koppeltje duiken over die stok. Kon er als kind uren naar kijken!!!
Zal aan mijn pa is vragen of hij er nog staat eigenlijk..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  SDL za 1 dec 2012 - 9:09

Susan schreef:Oh, zo. Ik vind het ook niet per se nodig, maar ik hang bijvoorbeeld ook geen Paasversiering op. Bij anderen vind ik dat ook altijd wel gezellig staan, maar ik vind het teveel gedoe.

Trouwens, wij versieren thuis ook niet met Kerst, hooguit een klein kunstboompje op de vensterbank, maar dat is omdat we toch altijd weg zijn in de kerstvakantie. Ik vind het dan wel heerlijk om langs huizen te lopen die wel versierd zijn. In de straat achter ons wonen mensen die echt een compleet Kerstdorp in de kamer hebben staan, volgens mij zetten ze wel veertig van die huisjes neer, dat zou ik zelf echt nooit doen, maar ik vind het wel leuk om erlangs te lopen en naar binnen te gluren.

Nu je het hebt over een kerstdorp; jij woont toch ergens bij U.trecht in de buurt? Dan is een bezoekje aan Intratuin in Utrecht met de kids echt leuk, daar hebben ze een soort van skipiste-achtig kerstdorp, te schattig en de kinderen raken niet uitgekeken.
SDL
SDL
Prater
Prater

Bericht  Lejow za 1 dec 2012 - 9:11

Niet alleen in Utrecht hebben ze die, in de meeste Intratuinen staat het volgens mij wel.
Die van Rhoon is ook I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Susan za 1 dec 2012 - 9:11

SDL schreef:

Nu je het hebt over een kerstdorp; jij woont toch ergens bij U.trecht in de buurt? Dan is een bezoekje aan Intratuin in Utrecht met de kids echt leuk, daar hebben ze een soort van skipiste-achtig kerstdorp, te schattig en de kinderen raken niet uitgekeken.

Ik woon er niet, maar ik ben er wel vaak.

Ik zou wel al die Playmobil-pakketten willen van Kerst, er is een Kerstmarkt, een huiskamer met kerstboom, een kleine Kerststal en een grote Kerststal, een soort Kerstdraaimolen en nog wat kleine dingetjes. Het is alleen wel duur en ik vind het ook zo zonde dat je het dan maar een paar weken neer kan zetten. Dan koop ik weer liever iets anders van Playmobil waar ze wel het hele jaar mee kunnen spelen. Maar toch, het is zo leuk, leuker dan die andere Kerstdorpjes, vind ik zelf.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: