Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?

+20
Marsy28
_Lana_
Lady Starstruck
Polly
Mermaid
Zora
rapa nui
Mizz_S
M_as
TukTuk
BJA
SoGood
Pommes
Minx
Happinaz
iloverocknroll1984
Marin
luisa
Mari
ChocoChip
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?  - Pagina 3 Empty Re: Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?

Bericht  litllejoy di 15 jan 2013 - 2:13

Ik vond Rome heel erg tegen vallen.
Ik denk dat het komt omdat ik er gewoon te veel van verwachte, maar we waren er rond oud&nieuw dus misschien had dat er ook wel wat mee te maken.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?  - Pagina 3 Empty Re: Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?

Bericht  iloverocknroll1984 di 15 jan 2013 - 2:21

Marin schreef:
iloverocknroll1984 schreef:
Marin schreef:Ik ook niet, ik vind het daar altijd erg leuk. Het enige vervelende vind ik dat ik altijd probeer Frans te praten en dat kan ik best een beetje, maar dan wordt er dus altijd Engels terug gepraat. Dat vind ik zo jammer, want ik zou 't zo graag beter willen leren.

Ehm ik dat er een quote mist want kan je niet voorstellen dat je Frans probeert te praten in NY, LA of Toscane Very Happy


Hahahaa ja gewoon compleet het verkeerde topic zelfs. Chapeau Marin.

Ik doelde hier op:

Break Of Day schreef:
Bacio schreef:Ik verbaas me in elk land erover hoe vriendelijk en gastvrij mensen zijn vergeleken met Nederland (behalve Frankrijk dan)

Ik heb in Frankrijk dus louter goede ervaringen, ondanks wat ik om me heen hoor, daar verbaas ik me dan weer over Wink Ik ben er al heel vaak op vakantie geweest en nooit een vervelende ervaring gehad.


Maar dat staat in dit topic:

https://yescafe.actieforum.com/t38746p15-wat-heeft-jou-doen-verbazen-in-andere-landen#1562617


Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?  - Pagina 3 827601

Overigens wel herkenbaar, ergens de lokale taal proberen te spreken en dan terug aangesproken worden in het Engels. Zo probeer ik altijd mijn Spaans te verbeteren Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?  - Pagina 3 561177

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?  - Pagina 3 Empty Re: Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?

Bericht  Marin di 15 jan 2013 - 2:25

Ja ik vind dat ook leuk om te proberen! Afgelopen zomer was het ook wel echt handig,want toen hadden we een auto ongeluk gehad en degene die ons had aangereden, sprak geen Engels. Dus toen kon ik mooi m'n Spaans bewijzen! Alleen was ik helemaal aan het trillen van de shock dus kwam er niet zo veel meer uit :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?  - Pagina 3 Empty Re: Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?

Bericht  iloverocknroll1984 di 15 jan 2013 - 2:34

Jeetje, nee dat zijn ook niet echt ontspannende omstandigheden om eens rustig je woordenschat en grammatica op te halen!

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?  - Pagina 3 Empty Re: Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?

Bericht  Sneeuwvlok wo 16 jan 2013 - 5:53

Grappig om te lezen dat iedereen andere ervaringen heeft! Ik ben helaas nog niet buiten europa geweest, maar Parijs en Kopenhagen vind ik juist hele leuke steden.
Wat ik erg tegen vond vallen was Londen, daar had ik veel meer van verwacht. Al speelt misschien ook wel mee dat het er constant regende toen ik er was
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?  - Pagina 3 Empty Re: Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?

Bericht  Susan wo 16 jan 2013 - 5:56

Van Los Angeles zelf wist ik al dat het niet zo super was, ik had wel heel hoge verwachtingen van Santa Monica en dat was ook heel leuk, net als San Diego. Ik vind San Francisco juist heel erg tegenvallen, daar had ik heel hoge verwachtingen van.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?  - Pagina 3 Empty Re: Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?

Bericht  Susan wo 16 jan 2013 - 5:59

Oh ja, en Brighton vond ik de laatste keer erg tegenvallen, ik was er al meerdere keren geweest en ik vond het altijd heel leuk, maar de laatste keer vond ik er niks aan. Het regende toen ook erg en we hadden gewoon ook niet veel tijd, als het gehaast moet is alles minder leuk.

Hastings vond ik ook tegenvallen, dat vond ik echt een smerige stad en ook vergane glorie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?  - Pagina 3 Empty Re: Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?

Bericht  iloverocknroll1984 wo 16 jan 2013 - 6:02

Susan schreef:Ik vind San Francisco juist heel erg tegenvallen, daar had ik heel hoge verwachtingen van.

Oh wat jammer, het is nog steeds absoluut mijn favoriete stad Very Happy

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?  - Pagina 3 Empty Re: Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?

Bericht  ChocoChip wo 16 jan 2013 - 6:33

iloverocknroll1984 schreef:
Susan schreef:Ik vind San Francisco juist heel erg tegenvallen, daar had ik heel hoge verwachtingen van.

Oh wat jammer, het is nog steeds absoluut mijn favoriete stad Very Happy

Ook hier een favoriet! Ik vind het zo'n charmante stad!
Ik blijf het leuk vinden alle verschillende meningen en ervaringen!
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?  - Pagina 3 Empty Re: Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?

Bericht  Nana vr 18 jan 2013 - 19:30

De toren van Pisa :nopompom:
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?  - Pagina 3 Empty Re: Hoge verwachtingen maar toch een tegenvaller?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum