voor een kindje 2012
+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@ Boekenwurm waar woonde jij ook alweer. Ik dacht in O heb ik dat goed?
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Mn temp was vannochtend ineens 36, 9. Hoop dat dat niks te betekenen heeft .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hoop het ook niet voor je Linnie, maar ik zou er wel rekening mee houden. Toen ik de laatste keer positief testte, bleef mijn temperatuur boven 37.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Nillis ik werk in O. Ik woon 40 kilometer verderop als je de A1 richting het westen volgt. Daar waar ook de eerste Mac langs de snelweg zit . Dus officieel ben ik geen Tukker meer.
Filoria wat lekker zo'n dag zeg! Soms heb je van die dagen dat alles perfect is. Ik denk dat je vandaag ook wel weer sleetje kunt rijden ofniet! Hier ligt echt een meeega dik pak sneeuw. Ik ben bij zere dark thirty geweest. Film die gaat over de jacht op Bin Laden na 11 september. Hele indrukwekkende en spannende film. Nee ik ga nu nog niet testen. Ik weet niet zeker of ik m'n eisprong op zaterdag of zondag heb gehad dus ik wil sowieso morgen nog afwachten. Maar ik heb ook wel in m'n achterhoofd dat het misschien op zich laat wachten omdat ik er veel mee bezig ben dus voor woensdag wil ik niet testen. Ik ben er namelijk nog steeds wel zeker van dat het gaat doorzetten.
Een hele fijne dag iedereen!
Filoria wat lekker zo'n dag zeg! Soms heb je van die dagen dat alles perfect is. Ik denk dat je vandaag ook wel weer sleetje kunt rijden ofniet! Hier ligt echt een meeega dik pak sneeuw. Ik ben bij zere dark thirty geweest. Film die gaat over de jacht op Bin Laden na 11 september. Hele indrukwekkende en spannende film. Nee ik ga nu nog niet testen. Ik weet niet zeker of ik m'n eisprong op zaterdag of zondag heb gehad dus ik wil sowieso morgen nog afwachten. Maar ik heb ook wel in m'n achterhoofd dat het misschien op zich laat wachten omdat ik er veel mee bezig ben dus voor woensdag wil ik niet testen. Ik ben er namelijk nog steeds wel zeker van dat het gaat doorzetten.
Een hele fijne dag iedereen!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Linnie nee wat balen zeg! Hopelijk heeft het niks te betekenen, maar probeer er inderdaad wel rekening mee te houden
boekenwurm83- Prater
Snoes: Na twee weken ben ik uiteindelijk zelf ongesteld geworden ja, gelukkig. Mocht ook gelijk weer met een ronde Clomid beginnen.
Love: Hier ook geen carnaval hoor!
Filoria: Hopelijk heb ik over 6 weken een echo gepland staan Maar nee ik heb geen echo gepland staan verder. Ga vandaag weer beginnen met ovutesten. Als het deze maand niet raak is moeten we weer terugkomen om een vervolgplan te bespreken.
Linnie: Leuk he, een nieuwe auto? Wij hebben gisteren ook een nieuwe auto gekocht! Die van ons had niet echt kuren maar is gewoon op. Wat gek van je temperatuur. Hoop ook dat het niets te betekenen heeft.
Shally: Wat fijn zeg! En lekker snel ook al! Hoop dat ze gelijk wat voor je kunnen doen.
Boekenwurm: Toch hoop ik dat het niet doorzet hoor, je weet het maar nooit!
All: Wij hebben gisteren een nieuwe auto gekocht, ben er superblij mee! Ga vandaag weer beginnen met ovutesten, hoop dat hij snel positief is
Love: Hier ook geen carnaval hoor!
Filoria: Hopelijk heb ik over 6 weken een echo gepland staan Maar nee ik heb geen echo gepland staan verder. Ga vandaag weer beginnen met ovutesten. Als het deze maand niet raak is moeten we weer terugkomen om een vervolgplan te bespreken.
Linnie: Leuk he, een nieuwe auto? Wij hebben gisteren ook een nieuwe auto gekocht! Die van ons had niet echt kuren maar is gewoon op. Wat gek van je temperatuur. Hoop ook dat het niets te betekenen heeft.
Shally: Wat fijn zeg! En lekker snel ook al! Hoop dat ze gelijk wat voor je kunnen doen.
Boekenwurm: Toch hoop ik dat het niet doorzet hoor, je weet het maar nooit!
All: Wij hebben gisteren een nieuwe auto gekocht, ben er superblij mee! Ga vandaag weer beginnen met ovutesten, hoop dat hij snel positief is
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
@ Love, dan weet ik waar je woont.
@ Aardbei, succes.
@ Linnie, hopelijk heeft het niets te betekenen. Maar je houdt ons wel in spanning.
@ Boekenwurm, spannend blijft het bij jou ook.
@ Aardbei, succes.
@ Linnie, hopelijk heeft het niets te betekenen. Maar je houdt ons wel in spanning.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Hej weer even een teken van leven van mij.
Hier alles prima. Vandaag weer naar het zkh geweest voor een meting. Vandaag was dag 17 maar geen vooruit gang. Dus besloten om een deze cyclus af te breken met een nieuwe Provera kuur gevolgd met weer een kuur Clomid 50 mg. Had wel verwacht nu door te mogen naar 100mg maar toch niet. Morgen moet ik een lange dag werken dus stuur ik mijn man maar even langs de apotheek.
Verder hier wel carnaval, maar houd daar niet zo van. Mijn man hangt het hele weekend al in de kroeg. Hoop dat hij vanavond een beetje op tijd thuis is!
@aardbei, veel plezier met jullie nieuwe auto! En ik duim voor je dat de testen snel positief zijn. Heb je bij de vorige Clomid rondes wel een goede eisprong gehad?
@boekenwurm, ik blijf voor je duimen dat het niet door zet en dat je woensdag een mooie positieve test in je handen hebt!
@linnie, jij houd het wel spannend zeg! Wanneer ga je testen?
Edit, lees het nu dat je pas do of vr gaat testen. Hopen dat de week snel voorbij is!
@ Shally, spannend dat je al bijna de afspraak hebt. Het begin is gemaakt!
Houd er wel rekening mee dat de gyn nog altijd kan zeggen dat ze eerst nog een periode wil wachten om te kijken wat de natuur gaat doen.
Meiden, geniet allemaal van jullie zondagavond!
Hier alles prima. Vandaag weer naar het zkh geweest voor een meting. Vandaag was dag 17 maar geen vooruit gang. Dus besloten om een deze cyclus af te breken met een nieuwe Provera kuur gevolgd met weer een kuur Clomid 50 mg. Had wel verwacht nu door te mogen naar 100mg maar toch niet. Morgen moet ik een lange dag werken dus stuur ik mijn man maar even langs de apotheek.
Verder hier wel carnaval, maar houd daar niet zo van. Mijn man hangt het hele weekend al in de kroeg. Hoop dat hij vanavond een beetje op tijd thuis is!
@aardbei, veel plezier met jullie nieuwe auto! En ik duim voor je dat de testen snel positief zijn. Heb je bij de vorige Clomid rondes wel een goede eisprong gehad?
@boekenwurm, ik blijf voor je duimen dat het niet door zet en dat je woensdag een mooie positieve test in je handen hebt!
Edit, lees het nu dat je pas do of vr gaat testen. Hopen dat de week snel voorbij is!
Houd er wel rekening mee dat de gyn nog altijd kan zeggen dat ze eerst nog een periode wil wachten om te kijken wat de natuur gaat doen.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
nillis schreef:@ Love, dan weet ik waar je woont.
@ Aardbei, succes.
Haha hoe weet jij dat ?
Hier gisteren ongesteld geworden zet ook flink door !
Verder weinig spannends hier , hebben net visite gehad en zijn nu net weg dus ga even opruimen.
Fijne zondagavond nog allemaal!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Love ik denk dat Nillis mij bedoelt haha. Wat balen dat je ongesteld bent geworden! En we hadden nog wel op zoveel positieve testen gehoopt deze week! Nu vol goede moed op naar de volgende rond?
xx just me xx. Wat raar dat je gewoon door moet met clomid 50 terwijl het niks lijkt te doen. Ik mocht toen meteen verder met clomid 100. Ik zou het nog maar eens goed navragen of je toch niet door kunt naar 100, want je wilt een dosis waar je op kunt vertrouwen en niet een dosis waarbij je iedere maand maar weer moet afwachten wat het nu weer doet. Kan me voorstellen dat je daar niet zo blij mee bent.
Hier intussen een heel klein beetje bruinrood bij het afvegen dus ik hoop dat het nu eindelijk gaat doorzetten want ik word gek van de buikpijn. Ik vraag me af of het normaal is dat je vijf dagen van tevoren al zoveel klachten hebt waaronder buikpijn misselijkheid en hoofdpijn, maar dat zal ik vd week wel eens navragen. Eerder had ik dat namelijk nooit en nu sinds de injecties dus wel.
Nou meiden fijne avond allemaal. Wij gaan zo lekker chinees halen want mijn vriend heeft deze hele week storingsdienst en is nu eventjes aan het werk en mag daarna op kosten van de baas eten halen
En dan vanavond lekker obese kijken, kijken jullie dat ook?
xx just me xx. Wat raar dat je gewoon door moet met clomid 50 terwijl het niks lijkt te doen. Ik mocht toen meteen verder met clomid 100. Ik zou het nog maar eens goed navragen of je toch niet door kunt naar 100, want je wilt een dosis waar je op kunt vertrouwen en niet een dosis waarbij je iedere maand maar weer moet afwachten wat het nu weer doet. Kan me voorstellen dat je daar niet zo blij mee bent.
Hier intussen een heel klein beetje bruinrood bij het afvegen dus ik hoop dat het nu eindelijk gaat doorzetten want ik word gek van de buikpijn. Ik vraag me af of het normaal is dat je vijf dagen van tevoren al zoveel klachten hebt waaronder buikpijn misselijkheid en hoofdpijn, maar dat zal ik vd week wel eens navragen. Eerder had ik dat namelijk nooit en nu sinds de injecties dus wel.
Nou meiden fijne avond allemaal. Wij gaan zo lekker chinees halen want mijn vriend heeft deze hele week storingsdienst en is nu eventjes aan het werk en mag daarna op kosten van de baas eten halen
En dan vanavond lekker obese kijken, kijken jullie dat ook?
boekenwurm83- Prater
Vannochtend op de koffie geweest bij zwager en schoonzusje/ Was toch wel leuk om over baby's te praten en heb ook interesse erin getoond. Ze is nu 15 weken, was nog niks te zien aan haar buikje, maar was toch fijn om lekker over baby's te kunnen kletsen haha. Heb ook de echo gezien en je zag de kleine heel goed op de foto.
Voor mij is het ook spannend. Ik moet van mijn vriend morgenavond alvast een test kopen bij de AH, maar zijn die wel goed en betrouwbaar. Ik ben namelijk die van de kruidvat gewend. Of kan ik beter op een site bestellen, en welke site is dan goed en betrouwbaar?
Voor mij is het ook spannend. Ik moet van mijn vriend morgenavond alvast een test kopen bij de AH, maar zijn die wel goed en betrouwbaar. Ik ben namelijk die van de kruidvat gewend. Of kan ik beter op een site bestellen, en welke site is dan goed en betrouwbaar?
Linnie1985- Kletskop
x-justme-x schreef:Hej weer even een teken van leven van mij.
Ja ze zou dat nog kunnen zeggen maar denk zelf dat ik ook nog wel wat te zeggen heb..en dat zal ik dan ook zeker doen. Ik ben al 15 maanden aan het wachten op een menstruatie en mijn waardes zijn nu ook goed, dus je zou denken dat er toch iets anders aan de hand is.
Maar goed, wacht maar gewoon af wat ze te zeggen heeft.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Aaah, ik hoop niet dat jullie gek van me worden . Vannochtend had ik een temperatuur van 37,3, hij was dus weer gestegen. Ben dus best wel een beetje zenuwachtig .
Linnie1985- Kletskop
Oh, wat goed. Misschien gisteren een meetafwijking, het scheelt natuurlijk 'maar' een paar tienden. Ik ben benieuwd Linnie!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ongesteld hier. Ben wel opgelucht, m'n buikpijn is meteen een stuk minder.
Linnie jij bent nu onze laatste hoop voor deze week! Duimen dus!
Linnie jij bent nu onze laatste hoop voor deze week! Duimen dus!
boekenwurm83- Prater
Boekenwurm, wat ontzettend balen
Linnie, ik hoop op een positieve test voor jou!
Linnie, ik hoop op een positieve test voor jou!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ja ga er gewoon positief weer tegen aan deze keer
Ga ik iig donderdag met een gerust hart aan de carpaccio .
Gisteren visite gehad van twee nichtjes, wat komen dan de kriebels zeg ! De oudste (3j) lag zo lekker bij mij in de stoel samen met onze kat.
Linnie ik hoop dat je positief test ! Ben zo benieuwd voor je !
Ga ik iig donderdag met een gerust hart aan de carpaccio .
Gisteren visite gehad van twee nichtjes, wat komen dan de kriebels zeg ! De oudste (3j) lag zo lekker bij mij in de stoel samen met onze kat.
Linnie ik hoop dat je positief test ! Ben zo benieuwd voor je !
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
linnie, spannend zeg!! ben echt heel benieuwd en nee.. ik wordt niet gek van je!
boekenwurm, wat balen zeg!
love, ken het gevoel van die kriebels! had ik gister ook toen mijn nichtje van 1 bij ons thuis was!
shally, ik bedoelde het niet verkeerd. maar soms kan een gyn toch een ander idee ergens over hebben dat een 'patient'. Ik wist ook niet dat je al zolang op je menstruatie aan het wachten bent! hoop echt dat het gesprek van 25 febr brengt wat je er van verwacht. Dat we maar snel zwanger mogen zijn!
@ all, vanochtend toch even voor de zekerheid naar mijn eigen gyn gemaild, wat ik nu moest doen, die van 50 mg slikken of dat ik toch door mocht met 100 mg omdat de weekendgyn dat had doorgegeven, en dit was dus inderdaad het geval. Ze zou me een nieuw receptje doorsturen. Blij dat ik toch even contact heb opgenomen met het zkh.
boekenwurm, wat balen zeg!
love, ken het gevoel van die kriebels! had ik gister ook toen mijn nichtje van 1 bij ons thuis was!
shally, ik bedoelde het niet verkeerd. maar soms kan een gyn toch een ander idee ergens over hebben dat een 'patient'. Ik wist ook niet dat je al zolang op je menstruatie aan het wachten bent! hoop echt dat het gesprek van 25 febr brengt wat je er van verwacht. Dat we maar snel zwanger mogen zijn!
@ all, vanochtend toch even voor de zekerheid naar mijn eigen gyn gemaild, wat ik nu moest doen, die van 50 mg slikken of dat ik toch door mocht met 100 mg omdat de weekendgyn dat had doorgegeven, en dit was dus inderdaad het geval. Ze zou me een nieuw receptje doorsturen. Blij dat ik toch even contact heb opgenomen met het zkh.
Laatst aangepast door x-justme-x op ma 11 feb 2013 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt
Joli86- Prater
@just; sorry,reageerde misschien ook wat fel.
@ boekenwurm; echt enorm k*t dat je ongesteld bent geworden.
@linnie; spannend hoor!
We hebben een baby borrel georganiseerd voor onze zwangere zus!!
Ze weet echt van niks dus ben benieuwd.
@ boekenwurm; echt enorm k*t dat je ongesteld bent geworden.
@linnie; spannend hoor!
We hebben een baby borrel georganiseerd voor onze zwangere zus!!
Ze weet echt van niks dus ben benieuwd.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
ShallY schreef:@just; sorry,reageerde misschien ook wat fel.
Geeft niks, we geven gewoon die vrouwelijke hormonen de schuld
Joli86- Prater
Vandaag 37,2, en ik ben jarig 28 alweer .
Linnie1985- Kletskop
Ik las in een topic in algemeen een felicitatiekus en dacht: yes!! een positieve test, maar nog niet Gefeliciteerd met je verjaardag en ga je vandaag testen? Zou een leuk kado zijn.Linnie1985 schreef:Vandaag 37,2, en ik ben jarig 28 alweer .
SarahKey schreef:Ik las in een topic in algemeen een felicitatiekus en dacht: yes!! een positieve test, maar nog niet Gefeliciteerd met je verjaardag en ga je vandaag testen? Zou een leuk kado zijn.Linnie1985 schreef:Vandaag 37,2, en ik ben jarig 28 alweer .
Ik heb de testen vandaag pas in huis, en moet tot 5 uur werken. Ik denk dus dat t woensdag of donderdag wordt.
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Vandaag 37,2, en ik ben jarig 28 alweer .
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Zou wel een super verjaardagscadeau zijn als je morgen een positieve test in je handen hebt!! Vandaag een hele fijne dag gewenst!
Joli86- Prater
Linnie1985 schreef:SarahKey schreef:Ik las in een topic in algemeen een felicitatiekus en dacht: yes!! een positieve test, maar nog niet Gefeliciteerd met je verjaardag en ga je vandaag testen? Zou een leuk kado zijn.Linnie1985 schreef:Vandaag 37,2, en ik ben jarig 28 alweer .
Ik heb de testen vandaag pas in huis, en moet tot 5 uur werken. Ik denk dus dat t woensdag of donderdag wordt.
Nou ja zeg, eerst zeggen dat je vandaag mag testen, dus ik extra vroeg kijken naar het resultaat: heb je nog niet getest :S
Haha, nee hoor, gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een mooi verjaardagscadeau gaat krijgen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: