Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+35
Roos
Pruim
Puggle
SarahKey
boekenwurm83
love
Aardbei
mzcharlotte
Stokstaartje
_Lana_
Samantha
nillis
Filoria
Aagje!
ShallY
Taeda
Suus
Inge
Mama
Joli86
Amber-
Annie24
Snoes
L!ND@
Twellie
Jade
slaatje
Silver
Jasmine
sabje
Linnie1985
Stitch
Annemie
SleepingBeauty
Weegschaal
39 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love do 7 feb 2013 - 4:30

Nou indd voor een kindje 2012 - Pagina 25 1371890812

Dankje lief van je ! voor een kindje 2012 - Pagina 25 561177
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY do 7 feb 2013 - 5:32

@boekenwurm: wat klote zeg..ik had het je zo gegund.

@love: balen dat je het niet geworden bent.



ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria do 7 feb 2013 - 7:51

Wow een positieve ovulatietest! Op dag 14 al! Ik denk dat de Clomid aanslaat :cheering:
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 do 7 feb 2013 - 8:04

@ Love, balen zeg. Heb je verder nog andere sollicitaties lopen?

@ Filoria, wat fijn :cheering:!

Pfff het is echt wennen weer van 8 tot 5 (eerst was het van 9 tot 5) werken. Ben er vorige week weer mee begonnen, maar ow wat ben ik moe! Ik zit te twijfelen of ik morgen al zou testen, wordt namelijk gek van die steekjes en pijntjes. Zelfs mn vriend zei gisteren van goh je bent de laatste tijd wel van de pijntjes, misschien dat het deze keer raak is Laughing. Ik denk dat ik morgen eerst mn temperatuur aankijk voor ik misschien wil testen...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty do 7 feb 2013 - 8:05

@nillis; wat fijn! Nu lekker genieten!

@Love; beterschap! Balen dat je niet bent aangenomen! Heb je nog meer lopen?

@Linnie; je temp blijft toch hoog tot je menstruatie? Of zakt hij al eerder?

@boekenwurm; en heeft je ongi doorgezet??? Heb het zo gehoopt voor je hug

@filoria; succes!! Hopelijk is het raak deze ronde!!

@all; Hier zit ik te wachten.... nog 1,5 week....
Ik heb echt zere borsten sinds 2 dagen, en vooral 's avonds... Sad
Verder begonnen op mijn nieuwe job! Echt ontzettend moe 's avonds...
Alle informatie tolt door mijn hoofd! Hopelijk wordt dat snel minder!

Verder geen nieuws, wachten duurt lang! Sad
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 do 7 feb 2013 - 8:17

SleepingBeauty schreef:@nillis; wat fijn! Nu lekker genieten!

@Love; beterschap! Balen dat je niet bent aangenomen! Heb je nog meer lopen?

@Linnie; je temp blijft toch hoog tot je menstruatie? Of zakt hij al eerder?

@boekenwurm; en heeft je ongi doorgezet??? Heb het zo gehoopt voor je hug

@filoria; succes!! Hopelijk is het raak deze ronde!!

@all; Hier zit ik te wachten.... nog 1,5 week....
Ik heb echt zere borsten sinds 2 dagen, en vooral 's avonds... Sad
Verder begonnen op mijn nieuwe job! Echt ontzettend moe 's avonds...
Alle informatie tolt door mijn hoofd! Hopelijk wordt dat snel minder!

Verder geen nieuws, wachten duurt lang! Sad

Je temperatuur zakt pas als je die dag ongesteld moet worden (dacht ik). Bij mij istie al 3 dagen 37,2 en aan mijn temeratuurkaart te zien heb ik dat nog niet eerder gehad. Het is jammer dat ik die oude niet meer heb. Ik was toen zwanger en heb hem helaas weggegooid Cry, want dan kon ik het ff checken.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 do 7 feb 2013 - 19:08

En weer had ik een temperatuur van 37,2, daarom toch n testje gedaan maar die was helaas negatief. De 12e is mijn nod pas, dus hopelijk gewoon te vroeg getest...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 do 7 feb 2013 - 22:16

Linnie spannend hoor. Hopelijk heb je te vroeg getest. Toch positief dat je temp. hoog blijft. Ik wist dat allemaal niet joh dat dat zo werkte en dat je dat zo kunt bijhouden. Er gaat een wereld voor me open:D
Hier heeft de ongesteldheid nog niet doorgezet. Gister was het echt minimaal en vandaag ietsje meer merkbaar maar nog steeds weinig. Maar ik ga ervan uit dat het vandaag of morgen doorzet aangezien dat de vorige keer ook zo ging. En dan weer op naar een nieuwe ronde!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love vr 8 feb 2013 - 1:56

Ja heb nog wel aantal sollicitaties lopen, maar die sluiten allemaal verschillend.
Heb voor a.s maandagmiddag nog wel een gesprek staan, ook voor nul uren dus dat maar even afwachten!
Hopelijk komt er snel wat op mijn pad voor een kindje 2012 - Pagina 25 561177.Ik moet zondag ongesteld worden maar heb nog geen ongesteldheid kwaaltjes dus wacht het maar af..

@linnie spannend hoor ! Hopelijk is het dit keer raak !
@SB, hoe bevalt het werk tot nu toe? Wie weet heb jij ook wel geluk deze maand!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei vr 8 feb 2013 - 3:27

Love: Vervelend dat je het niet geworden bent! Fijn dat er nog wel wat dingen lopen, hoop dat er wat bij zit voor je!
Boekenwurm: hug oh nee he! Wat balen! Ik snap dat je er dan onzeker over wordt.
Filoria: Wow, wat goed meid! Nou aan de slag dan maar, hoop dat je er snel resultaat van hebt!
Linnie: als je NOD de 12e is dan is het natuurlijk ook nog wel erg vroeg! Hoop dat hij van de week wel positief is.

Hier verder eigenlijk weinig nieuws smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes vr 8 feb 2013 - 4:04

Boekenwurm, wat k*t zeg! Ik had het je zo gegund en ik snap dat je stiekem toch wel meer had verwacht omdat er toch meerdere eitjes aan het groeien waren. hug

Filoria, wat fijn zeg! Hopelijk eerste en gelijk laatste ronde Clomid!

Aardbei, ik heb het niet meer helemaal gevolgd, maar was jij nou wel nog gewoon uit jezelf ongesteld geworden?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  love vr 8 feb 2013 - 4:16

@aardbei, ja hoop ook dat ik snel ergens aan het werk kan smile. Dat thuis zitten is niet echt aan mij besteed voor een kindje 2012 - Pagina 25 253468018

Hebben jullie nog carnavals plannen?
Ik zelf ga misschien vanavond even kijken bij de verlichte optocht hier verder ben ik eigenlijk niet zn carnaval liefhebber.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria vr 8 feb 2013 - 9:02

Carnaval leeft hier totááál niet. Tomas weet niet eens wat het is denk ik Laughing Maar veel plezier Love! Ben je al een beetje over de teleurstelling van die afwijzing heen? Zou wel supertof zijn als je zwanger bent, dan heb je iets leuks als afleiding!

ShallY: hoe is het met jou? Heb je al een afspraak staan bij de gyn ondertussen?
Linnie: ooo wat zul je in de spanning zitten. Ik merk het nu ook met die ovulatietesten: voordeel is dat je wat meer inzicht in je cyclus krijgt, nadeel dat je er enorm bovenop gaat zitten!
SB: snap dat je moe wordt van al die nieuwe indrukken. Heb je wel een beetje leuke collega's?
Boekenwurm: je bent er nu echt van overtuigd dat het niks wordt dus? voor een kindje 2012 - Pagina 25 1270000679Echt enorm balen. Hoe is je hoop voor de volgende ronde nu?
Aardbei: geen nieuws? Ga eens wat meemaken dan! Wink Heb je nog echo's gepland staan?
Snoes: lief van je. Ik hoop het ook!

Ik had gisteren ovulatiepijn aan de linkerkant, en nu rechts. Mag ik jullie eens een heel domme vraag stellen Embarassed? Wat gebeurt er nu precies bij je eisprong? Sprint er dan links én rechts een eitje of maar aan één kant?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 8 feb 2013 - 9:13

@ love: hier vieren we ook geen carnaval. Zag toen ik weg ging van mn werk uit Roosendaal wel allemaal verkleedde mensen.

@ filoria: ik heb een week lang met steken rond gelopen, het is nu eindelijk een stuk minder. Ik weet niet hoe het met ovulatie pijn zit en die pijn die jij gahad hebt, geen idee.

@ all: morgen gaan we langs een autodealer voor een andere auto. Aangezien deze auto aardig wat kuren heeft en hij bij mij vanmiddag op de snelweg ineens uit viel, zijn we het zat! Ben zo geschrokken, heb in paniek mijn vriend gebeld toen ik op de vluchtstrook stond. Durfde niet verder, maar moest wel aangezien ik nog iets van 40km naar huis moest rijden.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria vr 8 feb 2013 - 9:16

Oei dat is schrikken Linnie! Ben je uiteindelijk toch zelf naar huis gereden?

Dat van die eisprong ben ik even gaan googelen en ik zie dat je in principe aan één kant een eisprong hebt per cyclus. Er kunnen wel twee eitjes springen, maar als ik het goed begrijp springen die dan aan dezelfde kant.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 8 feb 2013 - 9:21

Filoria schreef:Oei dat is schrikken Linnie! Ben je uiteindelijk toch zelf naar huis gereden?

Dat van die eisprong ben ik even gaan googelen en ik zie dat je in principe aan één kant een eisprong hebt per cyclus. Er kunnen wel twee eitjes springen, maar als ik het goed begrijp springen die dan aan dezelfde kant.

Ik moest wel, mijn vriend kon niet komen. Gelukkig is het maar 1x gebeurt.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY vr 8 feb 2013 - 9:23

@filoria; ik ben nog steeds aan het wachten op een telefoontje van de fertiliteitspoli.Dat zal wel pas na de carnaval zijn.
Ik woon wel in brabant maar doe er zelf niks aan.Ik kom niet uit brabant dus ben er ook niet mee op gegroeid.


ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis vr 8 feb 2013 - 21:29

@ Love, jij woonde toch ook in Twente. ben je bij T de verlichte optocht gaan kijken. Jammer dat je het niet bent geworden.

@ Linnie wat schrikken. Hopelijk vinden jullie wat anders.

@ Filoria, niet googelen maar aan het werk. Wink
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 8 feb 2013 - 23:47

We nemen een Skoda octavia. Gelijk een stuk groter als de golf. Vrijdag gaan we hem ophalen.

Ow ja mijn temperatuur was weer 37, 2, en dat is dus al 5 dagen achter elkaar!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria za 9 feb 2013 - 2:33

Haha Nillis. Ik ga al! angel
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY za 9 feb 2013 - 3:12

Yes heb net een brief binnen gehad dat ik 25 feb al een afspraak heb ik t ziekenhuis. Het is dan alleen maar een gesprek maar het begin is er!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 za 9 feb 2013 - 5:05

Filoria wat goed dat de clomid zo goed aanslaat zeg! Dus flink aan het werk geweest de afgelopen dagen? Laughing Ik had bij mijn vorige eisprongen ook pijn aan beide kanten dus volgens mij zegt dat niet zoveel. Kreeg jij ook nog controles of moet je gewoon afwachten?

Love, wat grappig, woon je ook in T? Ik heb jarenlang in een dorpje naast T. gewoond en ik ben er ook een paar jaar naar school gegaan. Veel mensen uit die regio hier op het forum zeg! Nog steeds geen ongesteldheidssymptomen? En weet je al wanneer je gaat testen? Ik duim voor je!

Shally wat goed zeg dat je al zo snel een afspraak hebt. Eindelijk schot in de zaak. Hopelijk kunnen jullie nu heel snel echt aan de slag!

SB bevalt je nieuwe baan een beetje? Ik heb ook van die pijnlijke borsten, irritant he! Ik heb het zelfs zo erg dat ik laatst tijdens een rondje hardlopen het bijna niet kon volhouden. Moest de hele weg m'n borsten vasthouden haha. Gelukkig was het donker en heeft hopelijk niemand me gezien lol!

Linnie wat fijn dat je temperatuur nog steeds hetzelfde is. Heel hoopgevend! Ik zou er niet teveel op uit doen dat je een negatieve test had aangezien je nog wel erg vroeg met testen was. Gewoon over een paar dagen nog een keer testen. Ik zal voor je duimen want het wordt nu toch wel een keer tijd dat het voor jullie raak is!!

Ik ben intussen nog steeds niet ongesteld. Nog steeds heel minimaal bruinverlies (wat een vies woord!),maar het wordt niet meer. Maar goed de vorige keer werd ik ook na 4 dagen buikpijn pas ongesteld dus dat zou dan morgen zijn, dus ik heb nog steeds weinig hoop. Ook heb ik precies dezelfde klachten als de vorige keer, buikpijn, hoofdpijn misselijk, dus ik hoop dat de ongesteldheid nu snel doorzet zodat ik ook van die onzekerheid af ben. Want ook al is het niet reeel, je blijft toch hoop houden zolang je niet ongesteld bent.
Vanavond gezellig met een vriendin naar de bios. Daar ben ik echt al jaren niet meer geweest dus vind het wel weer een keer leuk. Een fijn weekend iedereen!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 za 9 feb 2013 - 5:20

boekenwurm83 schreef:Filoria wat goed dat de clomid zo goed aanslaat zeg! Dus flink aan het werk geweest de afgelopen dagen? Laughing Ik had bij mijn vorige eisprongen ook pijn aan beide kanten dus volgens mij zegt dat niet zoveel. Kreeg jij ook nog controles of moet je gewoon afwachten?

Love, wat grappig, woon je ook in T? Ik heb jarenlang in een dorpje naast T. gewoond en ik ben er ook een paar jaar naar school gegaan. Veel mensen uit die regio hier op het forum zeg! Nog steeds geen ongesteldheidssymptomen? En weet je al wanneer je gaat testen? Ik duim voor je!

Shally wat goed zeg dat je al zo snel een afspraak hebt. Eindelijk schot in de zaak. Hopelijk kunnen jullie nu heel snel echt aan de slag!

SB bevalt je nieuwe baan een beetje? Ik heb ook van die pijnlijke borsten, irritant he! Ik heb het zelfs zo erg dat ik laatst tijdens een rondje hardlopen het bijna niet kon volhouden. Moest de hele weg m'n borsten vasthouden haha. Gelukkig was het donker en heeft hopelijk niemand me gezien lol!

Linnie wat fijn dat je temperatuur nog steeds hetzelfde is. Heel hoopgevend! Ik zou er niet teveel op uit doen dat je een negatieve test had aangezien je nog wel erg vroeg met testen was. Gewoon over een paar dagen nog een keer testen. Ik zal voor je duimen want het wordt nu toch wel een keer tijd dat het voor jullie raak is!!

Ik ben intussen nog steeds niet ongesteld. Nog steeds heel minimaal bruinverlies (wat een vies woord!),maar het wordt niet meer. Maar goed de vorige keer werd ik ook na 4 dagen buikpijn pas ongesteld dus dat zou dan morgen zijn, dus ik heb nog steeds weinig hoop. Ook heb ik precies dezelfde klachten als de vorige keer, buikpijn, hoofdpijn misselijk, dus ik hoop dat de ongesteldheid nu snel doorzet zodat ik ook van die onzekerheid af ben. Want ook al is het niet reeel, je blijft toch hoop houden zolang je niet ongesteld bent.
Vanavond gezellig met een vriendin naar de bios. Daar ben ik echt al jaren niet meer geweest dus vind het wel weer een keer leuk. Een fijn weekend iedereen!

Hoop dat je idd snel weet waar je aan toe bent! Ik ga vandaag ook naar de bioscoop met mijn vriend en mijn ouders in a.lblasserdam naar verliefd op ibiza!

Pfff waarom weet ik niet, maar ben wel een beetje zenuwachtig voor mijn verjaardag de 12e. Slaat nergens op, ik moet gewoon werken en 's avonds komen alleen mijn schoonouders. Morgen ga ik mijn eigen verjaardagstaart maken, bedenk me nu net alleen dat ik de marsepein ben vergeten :shock:. Straks maar even nog naar de supermarkt even kijken of ze het daar hebben, of ik moet extra fondant in slaan...

Ik wil zoiezo pas donderdag of vrijdagochtend voordat ik naar de gyn moet testen. Heb nu ook geen tests meer in huis, dus dat is niet moeilijk om dan te testen haha.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria za 9 feb 2013 - 8:30

Shally: wat goed! voor een kindje 2012 - Pagina 25 281626781
Boekenwurm: naar welke film ga je? Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. Ga je een testje doen als je morgen nog niet ongesteld bent?
Linnie: oeh ook bijna jarig dus. Ik de 24e. Taart met marsepein klinkt goed! Maak je er ook één voor mij? voor een kindje 2012 - Pagina 25 2474380249

Ik heb vandaag zo'n fijne dag gehad. Veel geknuffeld met Tomas, samen boekjes gelezen. En met een vriendje van hem zijn we met de slee naar de heide gegaan en zijn we van heuveltjes af gaan sleeën. De jongens vonden het prachtig I love you Nu zit ik lekker met de laptop op schoot op de bank. Manlief naast me met zijn krant. Fijn fijn fijn voor een kindje 2012 - Pagina 25 561177
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis za 9 feb 2013 - 8:33

@ Filoria, wat is het soms toch ontzettend genieten. Ik vond het al heerlijk dat we vandaag niets hadden en heerlijk thuis zijn geweest en heerlijk hebben gesmuld van de lasagne.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum