Kun jij overdag slapen???
+32
loura
aniet
Parisienne
girli
Arwyn
Tinus
Jeanette
Mizz_S
Alias
Sterre
Caroow
RYW
Beachgirl
Blond
ZoeteWitteWijn
Snoes
Merai
Lynn_
Mysterious
Shisha
Flip Fluitketel
TNMN
Janelie
Lotus
Lejow
Lady4
Silver
Bruintje Beer
Winegum
Pannetoet
Cheesegirl
SleepingBeauty
36 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Kun jij overdag slapen???
Lotus schreef:Ik ben trouwens echt jaloers op mensen die overdag even kunnen slapen en dan uitgerust wakker worden.
Ik ook, zo'n powernap! Ik kan het wel maar voel me daarna zo belabberd.
Gast- Gast
Ik ga nooit even tussendoor overdag slapen. Wel slaap ik vaak in het weekend enorm lang door tot diep in de middag, heel irritant want zo raak ik steeds uit mijn ritme en ben ik chagrijnig omdat de halve dag dan al om is. Ik zet vaak wel een wekker hoor, maar daar word ik of niet wakker van of wel wakker maar in mijn onbewustzijnde zet ik hem dan uit en ga ik weer liggen omdat ik er niet per se uit hoef. Als iemand een goeie tip heeft om dit te doorbrengen ben ik een en al oor.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Ik kan echt niet overdag slapen, tenzij ik extreem moe ben, of ziek. Het gebeurt denk ik gemiddeld 1 keer per jaar. Ik vind het ook niet fijn, want als ik dan wakker word voel ik me echt beroerd!
Ik slaap trouwens sowieso altijd heel moeilijk in (duurt eigenlijk altijd wel minstens 45 minuten), dus ff een uurtje gaan liggen heeft voor mij ook geen zin.
Ik slaap trouwens sowieso altijd heel moeilijk in (duurt eigenlijk altijd wel minstens 45 minuten), dus ff een uurtje gaan liggen heeft voor mij ook geen zin.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mijn middagdutje van vandaag was toch iets te lang denk ik, het is 02:38 en ik ben nog klaarwakker..
Gast- Gast
Mimpie schreef:Zusje van Bert schreef:Ik kan altijd en overal slapen, heel fijn
Ik ook!
+1
Gast- Gast
Ik kan altijd en overal wel slapen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan eigenlijk ook vrijwel overal en altijd slapen.
Als wij op vrijdag Hayley naar mijn ouders brengen moeten we er om 05.30 uit.
Als we haar dan `s avonds opgehaald hebben slaap ik als we de straat amper uit zijn
Als wij op vrijdag Hayley naar mijn ouders brengen moeten we er om 05.30 uit.
Als we haar dan `s avonds opgehaald hebben slaap ik als we de straat amper uit zijn
Gast- Gast
Ja hoor, soms als ik op de bank lig en tv kijk val ik ook al in slaap.
Maakt me echt niet uit hoe laat het is.
Maakt me echt niet uit hoe laat het is.
Gast- Gast
Het is niet het kunnen slapen, ik val 9 van de 10 keer gewoon in slaap op de bank als ik een dagje vrij ben! Wíl dan helemaal niet slapen, want vind ik zonde van de dag, maar als ik op de bank zit/lig tv te kijken, een boek te lezen e.d. dan val ik gewoon in slaap!
Vind het eigenlijk ook wel lekker, maar wel zonde van de dag.
Vind het eigenlijk ook wel lekker, maar wel zonde van de dag.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Hmm, nee, ik kan dat eigenlijk niet.
Maar moet er ook eerlijk bij zeggen dat ik het nooit echt geprobeerd heb.
Maar moet er ook eerlijk bij zeggen dat ik het nooit echt geprobeerd heb.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou nu wel een tukkie kunnen doen, hoor. Is ook mijn eigen schuld, ik ga te laat naar bed terwijl ik weet dat mijn dochter rond 7 uur (als ik geluk heb) wakker is. Uitslapen is hier zeldzaam. Soms ga ik 's middags tegelijk met A. even slapen.
Gast- Gast
Ik kan, nu zeker, altijd en overal slapen. Gebeurt vaak dat ik tegen mijn man aan hang op de bank om een film te kijken en dat hij me dan na een uur wakker maakt..
Gast- Gast
Yup. Maximaal 30 min dan. Tenzij ik me niet lekker voel. Dan kan ik de hele dag wel lui op de bank slapen en tussendoor steed wat dutten.
Gast- Gast
Ik word altijd wagenziek dus als ik in de auto zat ging ik altijd expres slapen zodat ik niet zo beroerd was.. HeerlijkAnousch schreef:Oh in de auto is ook geen probleem voor mij haha.
Gast- Gast
Ik kan altijd overal slapen, maakt me niets uit.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik ga tussen de middag ook vaak nog even met mijn dochter een paar uurtjes slapen. Als zij bij mij in bed ligt slaapt ze langer, dus slapen we vaak samen even zo'n twee uurtjes tussen de middag. Ik heb heel erge bloedarmoede en ben, zeker nu ik sinds een aantal maanden mama ben, best vaak moe. Vind het dan ook heerlijk om overdag even mijn bed in te gaan zo lang N. ook nog naar bed gaat. Over een paar jaar is dat ook afgelopen..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nee, ik kan overdag niet goed slapen. Ik heb in de nacht van vrijdag op zaterdag heel slecht geslapen. Ik heb geprobeerd zaterdagmiddag een tukje te doen, maar hoe moe ik ook was, ik kon met geen mogelijkheid in slaap komen. Dus heb ik even lekker liggen lezen. Was ook wel relaxt.
Gast- Gast
Als ik heel moe ben,kan ik makkelijk overdag slapen.
Maar dat moet niet langer dan een uurtje anderhalf uur,want anders kom ik savonds niet makkelijk in slaap.
In de zomer werk ik veel en als ik dan smiddag's vrij ben dan wil ik nog wel op de bank liggen slapen.
Maar de bedoeling is liggen,maar ik val gewoon in slaap.
Maar dat moet niet langer dan een uurtje anderhalf uur,want anders kom ik savonds niet makkelijk in slaap.
In de zomer werk ik veel en als ik dan smiddag's vrij ben dan wil ik nog wel op de bank liggen slapen.
Maar de bedoeling is liggen,maar ik val gewoon in slaap.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
ja geen probleem, helemaal als ik ochtenddienst heb ga ik als ik thuis kom smiddags slapen. Ik heb ook in de nacht gewerkt en toen sliep ik als ik thuis kwam rond 7 uur in de ochtend. Ik sliep dan tot een uurtje of 4 in de middag.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Parisienne schreef:Ik ga tussen de middag ook vaak nog even met mijn dochter een paar uurtjes slapen. Als zij bij mij in bed ligt slaapt ze langer, dus slapen we vaak samen even zo'n twee uurtjes tussen de middag. Ik heb heel erge bloedarmoede en ben, zeker nu ik sinds een aantal maanden mama ben, best vaak moe. Vind het dan ook heerlijk om overdag even mijn bed in te gaan zo lang N. ook nog naar bed gaat. Over een paar jaar is dat ook afgelopen..
Sinds wij onze kleine meid hebben slaap ik overdag ook als ik er de tijd voor heb. Soms ben ik zo moe en ga ik ook ff slapen als Z. op bed ligt. Heerlijk is dat. En dan wordt ze wakker en dan leg ik haar nog ff bij mij in bed
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik kan met gemak 's middags gaan slapen.. Als ik dan een uurtje wil slapen, ben ik zo een uur of 3 in diepe slaap..
's Nachts slaap ik dan ook weer net zo goed.. De volgende dag dan weer een middagdutje..
Maar ja het is wel verslavend eigenlijk om een middagdutje te doen.. Ik wil dan ook niet iedere dag een middagdutje doen..
Vandaag kan het dan ook niet, want heb middagdienst
's Nachts slaap ik dan ook weer net zo goed.. De volgende dag dan weer een middagdutje..
Maar ja het is wel verslavend eigenlijk om een middagdutje te doen.. Ik wil dan ook niet iedere dag een middagdutje doen..
Vandaag kan het dan ook niet, want heb middagdienst
Gast- Gast
Ik kan overal slapen en ben de laatste tijd chronisch moe (dankzij zoonlief die 's nachts altijd om de twee uur drinkt). Ik ben zo moe dat ik vorige week zelfs tijdens mijn stage in slaap ben gevallen (en ik vind het absoluut niet saai, dus daar ligt het niet aan!).
Ik slaap in de auto, op de bank, op visite, overal
Ik slaap in de auto, op de bank, op visite, overal
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Slapen overdag....
» Baby 4 wkn en overdag slapen
» slapen overdag, fase?
» Tips bij moeilijk slapen overdag
» Overdag bijna niet slapen
» Baby 4 wkn en overdag slapen
» slapen overdag, fase?