Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En hoe ben je echt?

+24
Elodie
Bliss
Lot
Bazinga
Aagje!
Kiekeboe
Punk'd
Pommes
Cimic
Toet
Exogenesis
Dennenappel
Lady4
Caramba
TukTuk
Stuiterbal
Fortissimo
Printje
rapa nui
sterremaan
VeryCherry
Poubelle
Elliot
Kowalski
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 12:54

Slecht humeur?

Ik ben net blij dat ik van al dat dichten af ben, da's alles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 12:56

Beter slecht humeur dan slecht huwelijk En hoe ben je echt? - Pagina 2 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Lady4 do 10 jan 2013 - 15:18

Poubelle schreef:Ik ben luidruchtig, een flapuit, soms onbedoeld bot en ik vind mezelf grappig. Maar ik ben ook een dromer en over sommige dingen onzeker. En ik ben lomp.

Nee joh, jij bent helemaal niet lomp! Ik vond je met de meeting echt ontzettend leuk. Gezellig, spontaan en heel sociaal. :cheering:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Dennenappel do 10 jan 2013 - 19:24

Ik ben een ongeleid projectiel
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Exogenesis vr 11 jan 2013 - 1:27

Ik ben pessimistisch ingesteld, maar weet meestal toch wel de leuke dingen van het leven boven te halen. Ik kan heel erg genieten van muziek, maar ook van stilte. Het liefst ben ik een groot gedeelte van de dag alleen. Ik ben erg zorgzaam, bekommer me altijd om iedereen waarvan ik aanvoel dat ze het nodig hebben. Wanneer ik omringd ben door mensen, ben ik enthousiast en praat ik graag, maar ik kan ook heel goed luisteren. Ik vraag graag door en hoor graag levensverhalen. Ook ben ik een enorme controlfreak en daardoor heel streng naar mezelf, zowel op werk- als op privé gebied.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Toet vr 11 jan 2013 - 2:15

Sociaal, eerlijk/direct, flapuit, recht door zee, positief, grappig, soms een beetje onhandig, soms een beetje gemeen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Cimic vr 11 jan 2013 - 5:41

Rustig maar toch druk, flapuit, soms te direct, heel erg sportief, lief en empathisch.

Heb net even gevraagd aan mijn vriend en het kwam goed overeen, al mocht van hem lief tussen haakjes. Rolling Eyes de pestkop!!
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Pommes vr 11 jan 2013 - 5:44

ik ben eerst onzeker/stil maar als ik iemand beter ken en het klikt kan ik wel lekker meekletsen, verder ben ik spontaan, creatief met momenten, zorgzaam en een ontzettende rommelkont.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Cimic vr 11 jan 2013 - 5:44

Exogenesis schreef:Ik ben pessimistisch ingesteld, maar weet meestal toch wel de leuke dingen van het leven boven te halen. Ik kan heel erg genieten van muziek, maar ook van stilte. Het liefst ben ik een groot gedeelte van de dag alleen. Ik ben erg zorgzaam, bekommer me altijd om iedereen waarvan ik aanvoel dat ze het nodig hebben. Wanneer ik omringd ben door mensen, ben ik enthousiast en praat ik graag, maar ik kan ook heel goed luisteren. Ik vraag graag door en hoor graag levensverhalen. Ook ben ik een enorme controlfreak en daardoor heel streng naar mezelf, zowel op werk- als op privé gebied.

Ik zie jou echt niet als een pessimistisch persoon, tenminste niet hier op het forum of ik moet natuurlijk iets gemist hebben Razz
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Punk'd vr 11 jan 2013 - 5:44

Ik ben vooral heel sociaal, open en enthousiast.

Wel ben ik soms 'bang' dat ik niet aan de verwachtingen kan tippen die mensen over mij hebben. Dat kan mij wel beangstigen. Maar dan blijf ik er gewoon voor 100% voor gaan. Ik kan het nog wel redelijk relativeren, maar toch vind ik het maar vervelend om zo te denken.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 5:47

Rustig, sociaal, eerlijk en soms een beetje gek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Pommes vr 11 jan 2013 - 5:48

ik vind het vooral fascinerend om te zien dat sommige mensen zichzelf heel anders zien dan hoe anderen hun zien smile
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  TukTuk vr 11 jan 2013 - 5:56

Pommes schreef:ik vind het vooral fascinerend om te zien dat sommige mensen zichzelf heel anders zien dan hoe anderen hun zien En hoe ben je echt? - Pagina 2 561177

Maar bedoel je met anderen de mensen hier op het forum? Tenzij je iemand ook gemeet hebt, weet je toch niet hoe iemand is? Een forum kan een heel ander beeld geven. En ook 1 meeting zegt natuurlijk niet zoveel En hoe ben je echt? - Pagina 2 561177
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Kiekeboe vr 11 jan 2013 - 6:03

Ik weet niet hoe ik hier over kom, maar in het echt ben ik makkelijk in de omgang, vind ik het lastig om een echte mening te verwoorden door mijn inlevingsvermogen en ben ik voornamelijk vrolijk ookal zie ik altijd eerst beren op de weg.

Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Aagje! vr 11 jan 2013 - 6:17

Ik ben onzeker en een enorme piekeraar. Maar ook eigenwijs, en heel nieuwsgierig!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Cimic vr 11 jan 2013 - 6:21

AngelNyn schreef:
Pommes schreef:ik vind het vooral fascinerend om te zien dat sommige mensen zichzelf heel anders zien dan hoe anderen hun zien En hoe ben je echt? - Pagina 2 561177

Maar bedoel je met anderen de mensen hier op het forum? Tenzij je iemand ook gemeet hebt, weet je toch niet hoe iemand is? Een forum kan een heel ander beeld geven. En ook 1 meeting zegt natuurlijk niet zoveel En hoe ben je echt? - Pagina 2 561177

Ik ben daar ook wel benieuwd naar. smile
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Bazinga vr 11 jan 2013 - 6:31

Awesome tot op 't bot.

En daarnaast een tikkeltje eigenwijs, soms wat koppig.. Kan zo nu en dan gemeen uit de hoek komen, omdat ik soms een wat negatieve kant laten bovenkomen.. Maar verder ben ik positief van aard, dus zet altijd door. Ik ben niet echt ambitieus, denk ik, maar wel snel enthousiast. Ik beschouw mezelf als spontaan en vriendelijk, vrijgevig. En ik denk redelijk zorgzaam en lief te zijn, al is dat voornamelijk voor de mensen om wie ik geef.

Ik geef snel om mensen, vaak te snel en wil altijd mensen helpen, hoe dan ook. Soms bijt dat me achteraf heel hard in de kont, da's wel jammer... Maar hoewel ik probeerde er voorzichtiger in te worden, blijf ik die instelling houden. Ik heb 't dus ook maar omarmd smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Exogenesis vr 11 jan 2013 - 7:01

Cimic schreef:
Exogenesis schreef:Ik ben pessimistisch ingesteld, maar weet meestal toch wel de leuke dingen van het leven boven te halen. Ik kan heel erg genieten van muziek, maar ook van stilte. Het liefst ben ik een groot gedeelte van de dag alleen. Ik ben erg zorgzaam, bekommer me altijd om iedereen waarvan ik aanvoel dat ze het nodig hebben. Wanneer ik omringd ben door mensen, ben ik enthousiast en praat ik graag, maar ik kan ook heel goed luisteren. Ik vraag graag door en hoor graag levensverhalen. Ook ben ik een enorme controlfreak en daardoor heel streng naar mezelf, zowel op werk- als op privé gebied.

Ik zie jou echt niet als een pessimistisch persoon, tenminste niet hier op het forum of ik moet natuurlijk iets gemist hebben En hoe ben je echt? - Pagina 2 1578173417

Maar ik ben het wel helaas. Ik zie altijd de slechtere zijde, bekijk zaken zwart-wit en zie overal beren en leeuwen. Tijdens mijn studie zeiden docenten ook altijd dat ik het glas eens halfvol moest leren bekijken.

Het gaat tegenwoordig wel al wat beter. Het leven is hard, maar je moet het zelf leuk maken. En het is zonde om altijd maar het negatieve te denken.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Lot vr 11 jan 2013 - 7:04

Indigo schreef:Ik ben vooral heel sociaal, open en enthousiast.

Wel ben ik soms 'bang' dat ik niet aan de verwachtingen kan tippen die mensen over mij hebben. Dat kan mij wel beangstigen. Maar dan blijf ik er gewoon voor 100% voor gaan. Ik kan het nog wel redelijk relativeren, maar toch vind ik het maar vervelend om zo te denken.

Welke verwachtingen denk je dan dat mensen hebben? Of spreken ze die ook echt uit?
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Bliss vr 11 jan 2013 - 7:49

Ik ben onzeker, faalangstig, koppig en (over)gevoelig, maarrr daar staat tegenover dat ik ook erg ondernemend, sociaal, en enthousiast ben. Ik neem graag het initiatief tot het doen van leuke dingen, vind het belangrijk om mijn vriendschappen goed te onderhouden en heb humor en zelfspot. Ik ben graag onder de mensen, maar vind het ook heerlijk om alleen te zijn.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Elodie vr 11 jan 2013 - 7:52

Gezellig, attent, eerlijk en een beetje grappig en gek? Lastig..
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Pommes vr 11 jan 2013 - 8:01

Cimic schreef:
AngelNyn schreef:
Pommes schreef:ik vind het vooral fascinerend om te zien dat sommige mensen zichzelf heel anders zien dan hoe anderen hun zien En hoe ben je echt? - Pagina 2 561177

Maar bedoel je met anderen de mensen hier op het forum? Tenzij je iemand ook gemeet hebt, weet je toch niet hoe iemand is? Een forum kan een heel ander beeld geven. En ook 1 meeting zegt natuurlijk niet zoveel En hoe ben je echt? - Pagina 2 561177

Ik ben daar ook wel benieuwd naar. smile

Gewoon naar hoe mensen zich zien hier op het forum en dan op ons toch anders overkomen. En inderdaad een forum kan wel een ander beeld geven. Op internet praat je toch makkelijker. Maar net als exo, ziet zichzelf pessimistisch en vervolgens zegt iemand hier van jij??? Nee zo zie ik jou niet. Post via telefoon dus excuses als dit niet duidelijk of warrig overkomt
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Lavendel vr 11 jan 2013 - 8:12

Ik ben vrijwel altijd vrolijk, ik ben lief, attent, soms een betweter, heel erg lui en in nieuwe situaties / met nieuwe mensen soms onzeker en onbeholpen. Gelukkig wordt dit steeds beter! Verder kan ik slecht alleen zijn en voel me dan onterecht eenzaam. Oh en ik ben onhandig en doe me soms dommer voor dan ik ben, uit luiheid maar ook omdat ik gelijk iets roep voordat ik ergens over nadenk.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Bay vr 11 jan 2013 - 8:15

Ik ben ontzettend onzeker en gevoelig. Denk soms tot in den treuren over dingen na, kijk ik de kat uit de boom en cijfer mijzelf teveel weg. Ook hou ik graag de controle over dingen en ben ik perfectionistisch.
Daarnaast ben ik vrolijke en sociaal,sta ik voor iedereen klaar en ben ik lief. Ik onderneem graag leuke dingen en ondanks mijn onzekerheid stap ik makkelijk op mensen af. Ik ben graag onder de mensen, maar vind het ook heerlijk om alleen te zijn.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  _Lacey_ vr 11 jan 2013 - 8:17

Bay schreef:Ik ben ontzettend onzeker en gevoelig. Denk soms tot in den treuren over dingen na, kijk ik de kat uit de boom en cijfer mijzelf teveel weg. Ook hou ik graag de controle over dingen en ben ik perfectionistisch.
Daarnaast ben ik vrolijke en sociaal,sta ik voor iedereen klaar en ben ik lief. Ik onderneem graag leuke dingen en ondanks mijn onzekerheid stap ik makkelijk op mensen af. Ik ben graag onder de mensen, maar vind het ook heerlijk om alleen te zijn.
Dit ben ik precies!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En hoe ben je echt? - Pagina 2 Empty Re: En hoe ben je echt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum