Moest dit nou echt?
+4
RYW
Lynn_
Supertalentje
Silver
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Moest dit nou echt?
Dat ie flessen wijn heeft gestolen, ja dat snapte ik al.... Maar waarom moet ie dan met twee man op de grond gewerkt worden?
http://www.telegraaf.nl/s/10372152
Ik vind het een beetje hardhandig.
http://www.telegraaf.nl/s/10372152
Gast- Gast
Re: Moest dit nou echt?
Behoorlijk hardhandig, zijn longen zijn ook dichtgedrukt, praten lukt hem niet eens....
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:36; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Reva schreef:Meer dan prima. Stelen hoef je niet met kietelen te beantwoorden.
mee eens.
Mijn gedachte was ook> het zal wel nodig geweest zijn
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:
Vind ik ook, maar je weet niet wat er aan vooraf is gegaan.. Moeilijk oordelen als je zelf niet bij het incident aanwezig was.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reva schreef:Meer dan prima. Stelen hoef je niet met kietelen te beantwoorden.
mee eens.
Mijn gedachte was ook> het zal wel nodig geweest zijn
Eens..
Gast- Gast
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Tja, meest effectieve manier om te voorkomen dat hij er vandoor gaat. Ik geef ze groot gelijk.
Gast- Gast
Prima, tegen de grond houden zo'n gast. Als je niet tegen gaat werken gebeurd je niks en pletten ze je ook niet. Daarbij, je wordt niet zomaar voor winkeldief aangezien hoor.. En tegen de grond werken gebeurd al helemaal niet zomaar.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Bitterkoek_ schreef:
Vind ik ook, maar je weet niet wat er aan vooraf is gegaan.. Moeilijk oordelen als je zelf niet bij het incident aanwezig was.
Eens met Tea Leaf. Ik vind het niet zo makkelijk om te roepen dat het wel of niet gewenst was in deze situatie, aangezien ik er niet bij was.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
FryskeFlinter schreef:Behoorlijk hardhandig, zijn longen zijn ook dichtgedrukt, praten lukt hem niet eens....
Of lukt dat praten niet, omdat ie een paar slokjes teveel op heeft? Ik weet verder niet zo goed wat ik ervan moet vinden, want ik was er niet bij. Maar ik vind het wel een beetje overdreven hoe die "PLUS" kerel hem met zijn knie op zijn hoofd tegen de grond drukt....Beetje kinderachtig commentaar van degene die het gefilmd heeft trouwens.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Wat eraan voorafgegaan is vind ik niet boeiend. Moet je maar niet gaan stelen.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:37; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Francaise_ schreef:Wat eraan voorafgegaan is vind ik niet boeiend. Moet je maar niet gaan stelen.
Vind ik ook. Ik geef ze groot gelijk.
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Ik denk inderdaad dat je zo een (dronken) man ook wel op een andere manier staande kan houden. Persoonlijk vind ik het iets te hardhandig, maar wie weet was het idd nodig.
Gast- Gast
Supertalentje schreef:Gewenst is het zeker, bij een oude zwerver met een brood vind ik het anders, maar wijn is toch geen eerste levensbehoefte?
Vind je serieus dat geweld gebruiken gewenst is, in welke situatie dan ook, als het geen eerste levensbehoefte betreft? Nou, wat mij betreft mag het wel proportioneel zijn, hoor. Als zo iemand zelf geweld gebruikt of weigert mee te werken kan je niet veel anders, natuurlijk.
RYW- Ratel
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:37; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Misschien dan omdat ik dit niet buiten proportioneel vind? Ze hebben hem niet doodgestoken of ernstig verwond. Een volwassen man die 2 flessen wijn steelt mag van mij tegen de grond gewerkt worden.RYW schreef:Supertalentje schreef:Gewenst is het zeker, bij een oude zwerver met een brood vind ik het anders, maar wijn is toch geen eerste levensbehoefte?
Vind je serieus dat geweld gebruiken gewenst is, in welke situatie dan ook, als het geen eerste levensbehoefte betreft? Nou, wat mij betreft mag het wel proportioneel zijn, hoor. Als zo iemand zelf geweld gebruikt of weigert mee te werken kan je niet veel anders, natuurlijk.
Edit: teveel voorbeelden wanneer ik het niet gewenst zou vinden, maar ik zie een volwassen man die 2 flessen wijn steelt, dan kun je niet verwachten dat je een aai over je bol krijgt.
Nee, maar nou overdrijf je ook weer, alsof er geen grijs gebied zit tussen tegen de grond werken en een aai over je bol krijgen. Maar dat ik dus precies wat ik bedoelde, je kan moeilijk zeggen of het buiten propotioneel is, want je was er niet bij, toch? Als hij niet mee wilde werken of zelf agressief werd is het gepast geweld, ja. Maar ja, nogmaals: wij waren er niet bij. Moeilijk om erover te oordelen dus.
RYW- Ratel
-
Supertalentje- Kletskop
RYW schreef:Tea-Leaf schreef:Bitterkoek_ schreef:
Eens met Tea Leaf. Ik vind het niet zo makkelijk om te roepen dat het wel of niet gewenst was in deze situatie, aangezien ik er niet bij was.
Sluit me hier helemaal bij aan, het kan ook goed zijn dat hij zelf ook geweld heeft gebruikt toen ze hem tegen wilden houden en ze hem daarom op deze manier hebbben overmeesterd.
Verder heb ik er geen problemen mee dat ze hem zelf aanhouden en vasthouden totdat de politie aanwezig is
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
*Maakt gebaar met hand* + Een gratis massage op aanvraag.
Het enige wat ik de man hoor zeggen is dat hij niets gestolen heeft. Met harde hand aanpakken, prima. Maar dit gaat me er iets te hard aantoe.
Het enige wat ik de man hoor zeggen is dat hij niets gestolen heeft. Met harde hand aanpakken, prima. Maar dit gaat me er iets te hard aantoe.
Gast- Gast
Supertalentje schreef:Dan moet je maar met je klauwtjes van andermans spullen afblijven...
Idd
Gast- Gast
L!ND@ schreef:FryskeFlinter schreef:Behoorlijk hardhandig, zijn longen zijn ook dichtgedrukt, praten lukt hem niet eens....
Of lukt dat praten niet, omdat ie een paar slokjes teveel op heeft? Ik weet verder niet zo goed wat ik ervan moet vinden, want ik was er niet bij. Maar ik vind het wel een beetje overdreven hoe die "PLUS" kerel hem met zijn knie op zijn hoofd tegen de grond drukt....Beetje kinderachtig commentaar van degene die het gefilmd heeft trouwens.
Dat laatste dacht ik ook inderdaad: "Dit is echt wel YouTube-materiaal!" Come on....
Ik vind er trouwens niks mis mee dat die man tegen de grond wordt gewerkt. Moet ie maar niet stelen.
Wel vind ik het overdreven zoals L!ND@ ook al zegt, dat die ene man met zijn knie op het hoofd van de dief zit...
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dit moest ik toch echt even met jullie delen!!
» snapte jij hoe je moest persen?
» Ik moest m'n bril maar opzetten.
» Zou dit echt zijn?
» En hoe ben je echt?
» snapte jij hoe je moest persen?
» Ik moest m'n bril maar opzetten.
» Zou dit echt zijn?
» En hoe ben je echt?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: