Kraamtranen
+42
munk
bolus26
Lejow
Schism
NoName88
Rouge
Aimee
MamaDaan
Pandora
Thunder
M-G
Star007
Dora
iloverose
piene1983
tweeling
Snoes
Sun88
Pien
studiebol
Flower_L
Happydobby
Sanne
meisje
liesje
Jezzie
Manderijn
Slakje
smooch
sabje
kwak
Aagje!
SarahKey
Susan
Limburg85
Wennes
yes1984
Liadan
PapillonRose
Printje
Annemie
SDL
46 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kraamtranen
Ik heb 2 keer een huilbui gehad ,nergens over,met name door vermoeidheid op de 3e en 10e dag.
Normaal huil ik niet zo gauw,nu zitten ze wat losser
Normaal huil ik niet zo gauw,nu zitten ze wat losser
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb ook heel wat afgehuild... het begon op de derde dag en heeft lang aangehouden... van geluk en blijdschap, maar ook van gewenning... en nachten die erin hakken... je leventje staat compleet op z'n kop... door al die gemixte gevoelens had ik om de haverklap een flinke huilbui. Ik moest dan ook heel erg huilen toen mijn kraamverzorgster afscheid nam... de verloskundige voor het laatst controle kwam uitvoeren enz. Zelfs bij reclames
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Bij de eerste helemaal geen last van gehad maar in de kraamweek van de tweede is er iets voorgevallen waardoor ik een avond even niks anders kon dan huilen.. Maar dat zullen geen kraamtranen zijn geweest
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Ik heb het 1 ochtend gehad, omdat de borstvoeding niet goed op gang kwam en mijn man liever flesvoeding wilde gaan geven en ik de borstvoeding wilde doorzetten. Toen ik eenmaal aan het huilen was, huilde ik weer omdat ik van mezelf niet mocht huilen omdat ik dankbaar moest zijn voor mijn kindje enz. enz. Ik kende mezelf echt niet meer terug en het is gelukkig bij die ene keer gebleven.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Snoes schreef:Hier ook herkenbaar. Ik vond zwanger zijn een geweldige tijd, ik was nog volop aan het genieten van mijn zwangerschap. Ook al was ik (op 4 dagen na) uitgerekend, toch had ik ook niet het gevoel al "klaar" te zijn met mijn zwangerschap. Natuurlijk ben ik héél blij dat mijn zoontje er nu is, maar toch is het naar mijn idee allemaal heel snel gegaan. Ik mis mijn buik, zijn getrappel en het zwanger zijn, al lijkt het misschien wel raar gezien hij nog maar 6 weken oud is.SarahKey schreef:
Ook herkenbaar. Maar bij mij ging de bevalling voor mijn idee best snel en was nog helemaal niet klaar met zwanger zijn. Ik miste zijn getrappel en bewegingen echt heel erg.
Precies! Hetzelfde hier! Hele zwangerschap is ontzettend snel gegaan!
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Heb ze gehad, bij thuiskomst uit het ziekenhuis, dag 5 heb ik ze ook gehad. en na maand 4 toen borstvoeding en zelfs het kolven niet meer ging, had dit zo graag nog door willen zetten, maar het liep terug.
Oja en dag 7 beetje beschamend... maar toen stonden vriendlief en ik bij de Hema. De kraamverzorgster was thuis met onze zoon, wij gingen even er tussenuit.
Bij de kassa aangekomen bleek dat je bij het produkt nog wat mocht uitzoeken... dus dit gedaan, dus weer naar de kassa bleek het om een ander produkt te gaan, nou de 3de keer hadden we nog niet het juiste gepakt volgens die vrouw... nou toen stond ik dus huilend buiten en wilde ik snel weer naar huis
Oja en dag 7 beetje beschamend... maar toen stonden vriendlief en ik bij de Hema. De kraamverzorgster was thuis met onze zoon, wij gingen even er tussenuit.
Bij de kassa aangekomen bleek dat je bij het produkt nog wat mocht uitzoeken... dus dit gedaan, dus weer naar de kassa bleek het om een ander produkt te gaan, nou de 3de keer hadden we nog niet het juiste gepakt volgens die vrouw... nou toen stond ik dus huilend buiten en wilde ik snel weer naar huis
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Ja, ik heb ze gehad.
Vooral van geluk! Nu nog steeds soms.
Kon bijv ook huilen om een kaart van wie ik de afzender niet verwacht had.
Toen de hoor test niet goed bleek (inmiddels wel gelukkig) heb ik ook flinke tranen gelaten, wat een gedoe.
Vooral van geluk! Nu nog steeds soms.
Kon bijv ook huilen om een kaart van wie ik de afzender niet verwacht had.
Toen de hoor test niet goed bleek (inmiddels wel gelukkig) heb ik ook flinke tranen gelaten, wat een gedoe.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: