Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een beter milieu: plas onder de douche!

+18
Primrose
Aimee
strawberry
SDL
Theeleut
Tania
aardbeitje
Mari
Mizz_S
Sanne
Blond
Caramba
Happinaz
Hoochie
Jeanette
Minx
Kowalski
Alex
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Een beter milieu: plas onder de douche!  - Pagina 2 Empty Re: Een beter milieu: plas onder de douche!

Bericht  Aimee vr 11 jan 2013 - 3:28

strawberry schreef:
Happinaz schreef:
Theeleut schreef:Ik plas ook onder de douche als ik toevallig moet. Geen probleem mee, spoelt toch meteen weg.

Je kan beter niet na elke plas doortrekken, dát bespaard pas water Een beter milieu: plas onder de douche!  - Pagina 2 394967

Nou moet ik zeggen dat dat bij ons wel eens gebeurt. Dochter plast ' s nachts vaak en trekt dan niet door omdat ze geen herrie wil maken. Als ik 's morgens ga plassen trek ik niet eerst door, maar plas er dan gewoon overheen. And I don't care!

Ik vind het onzin twee keer door te trekken als het ook in één keer kan.


Dat doen wij ook! Wij sparen plasjes en ik trek als het ruikt of te veel is door. Zeker Snachts, dan zijn het er wel 6 denk ik!

Hier ook, s'nachts trek ik nooit door. Ik ben de enige die s'nachts moet plassen vaak en ga soms wel een keer of 4/5. Dan trek ik niet elke keer door maar pas s'ochtends als ik op sta.

's nachts snap ik het nog wel, maar ik weet dat ze het bij de ex van mijn schoonzus altijd deden. Als je daar dus op visite kwam, en je moest toevallig plassen, vond je altijd nog de urine van je voorganger(s) in de pot. Vond ik tocch wel een beetje ranzig...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een beter milieu: plas onder de douche!  - Pagina 2 Empty Re: Een beter milieu: plas onder de douche!

Bericht  strawberry vr 11 jan 2013 - 3:34

Aimee schreef:
strawberry schreef:
Happinaz schreef:
Theeleut schreef:Ik plas ook onder de douche als ik toevallig moet. Geen probleem mee, spoelt toch meteen weg.

Je kan beter niet na elke plas doortrekken, dát bespaard pas water Een beter milieu: plas onder de douche!  - Pagina 2 394967

Nou moet ik zeggen dat dat bij ons wel eens gebeurt. Dochter plast ' s nachts vaak en trekt dan niet door omdat ze geen herrie wil maken. Als ik 's morgens ga plassen trek ik niet eerst door, maar plas er dan gewoon overheen. And I don't care!

Ik vind het onzin twee keer door te trekken als het ook in één keer kan.


Dat doen wij ook! Wij sparen plasjes en ik trek als het ruikt of te veel is door. Zeker Snachts, dan zijn het er wel 6 denk ik!

Hier ook, s'nachts trek ik nooit door. Ik ben de enige die s'nachts moet plassen vaak en ga soms wel een keer of 4/5. Dan trek ik niet elke keer door maar pas s'ochtends als ik op sta.

's nachts snap ik het nog wel, maar ik weet dat ze het bij de ex van mijn schoonzus altijd deden. Als je daar dus op visite kwam, en je moest toevallig plassen, vond je altijd nog de urine van je voorganger(s) in de pot. Vond ik tocch wel een beetje ranzig...

Ja dat is ook vies, ik doe het trouwens niet voor het milieu, maar om de kinderen niet wakker te maken. De wc zit op de gang van de slaapkamers en maakt een rot herrie als je hem door trekt..
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een beter milieu: plas onder de douche!  - Pagina 2 Empty Re: Een beter milieu: plas onder de douche!

Bericht  Tania vr 11 jan 2013 - 3:35

Aimee schreef:
strawberry schreef:
Happinaz schreef:
Theeleut schreef:Ik plas ook onder de douche als ik toevallig moet. Geen probleem mee, spoelt toch meteen weg.

Je kan beter niet na elke plas doortrekken, dát bespaard pas water Een beter milieu: plas onder de douche!  - Pagina 2 394967

Nou moet ik zeggen dat dat bij ons wel eens gebeurt. Dochter plast ' s nachts vaak en trekt dan niet door omdat ze geen herrie wil maken. Als ik 's morgens ga plassen trek ik niet eerst door, maar plas er dan gewoon overheen. And I don't care!

Ik vind het onzin twee keer door te trekken als het ook in één keer kan.


Dat doen wij ook! Wij sparen plasjes en ik trek als het ruikt of te veel is door. Zeker Snachts, dan zijn het er wel 6 denk ik!

Hier ook, s'nachts trek ik nooit door. Ik ben de enige die s'nachts moet plassen vaak en ga soms wel een keer of 4/5. Dan trek ik niet elke keer door maar pas s'ochtends als ik op sta.

's nachts snap ik het nog wel, maar ik weet dat ze het bij de ex van mijn schoonzus altijd deden. Als je daar dus op visite kwam, en je moest toevallig plassen, vond je altijd nog de urine van je voorganger(s) in de pot. Vond ik tocch wel een beetje ranzig...

Wij trekken ook maar weinig door omdat M. wakker wordt als we doortrekken dus 'savonds als ze in bed ligt niet en overdag slaapt ze 'smiddags ook zo'n 2,5 uur en dan trekken we ook niet door. Maar als er visite komt zorg ik toch wel dat er doorgetrokken is, dat zou ik ook ranzig vinden als ik ergens kwam.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een beter milieu: plas onder de douche!  - Pagina 2 Empty Re: Een beter milieu: plas onder de douche!

Bericht  Primrose vr 11 jan 2013 - 10:06

Als ik toevallig moet plassen als ik onder de douche sta dan doe ik dat, boeiend, het spoelt meteen weg en daarna was ik me toch nog met zeep dus ja. En met plassen spaar ik idd ook een beetje op, goed voor t water- en wc papier-verbruik. Ik plas ongeveer 86x per dag denk ik :p dus t is toch meer water. En in m'n eigen huis als ik alleen ben vind ik dat dat prima kan, bij een ander niet en ook niet als er visite komt.
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een beter milieu: plas onder de douche!  - Pagina 2 Empty Re: Een beter milieu: plas onder de douche!

Bericht  JustMeDaan vr 11 jan 2013 - 13:21

Ik plas wel eens onder de douche ja, als ik moet. Ben niet vies van mezelf gelukkig. En inderdaad urine is zowat steriel. Het spoelt meteen weg, en ik was me daarna pas dus ik zie het probleem niet.
Als wij naar bed gaan en we plassen ervoor nog, dan gaan we achter elkaar zodat we maar 1x door hoeven te trekken. Of als de een erop zit en de ander moet ook vragen we ook wel eens om niet door te trekken, maar vaak is het zo een gewoonte dat we toch doortrekken.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een beter milieu: plas onder de douche!  - Pagina 2 Empty Re: Een beter milieu: plas onder de douche!

Bericht  Theeleut vr 11 jan 2013 - 21:56

Wij sparen geen plas op, we spoelen alleen 's nachts niet door.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een beter milieu: plas onder de douche!  - Pagina 2 Empty Re: Een beter milieu: plas onder de douche!

Bericht  CCC za 12 jan 2013 - 4:17

Nee dat doe ik niet. Ik heb echt heel snel blaasontstekingen en gelukkig al een tijd niet gehad.

Valt me trouwens op dat veel mensen de toilet niet doorspoelen 's nachts. N. slaapt naast onze badkamer en als we doorspoelen of naar het toilet gaan word ze ook weleens wakker maar vind het echt niet fris dat de hele nacht zo te laten. Vind ook dat N. maar moet wennen aan bepaalde geluiden in huis, anders kan ik straks niks meer doen bewijze van.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een beter milieu: plas onder de douche!  - Pagina 2 Empty Re: Een beter milieu: plas onder de douche!

Bericht  Bolleke za 12 jan 2013 - 4:38

Ik zie het probleem van okassen in de douche niet zo, dus dat doen we hier ook wel. Plasjes sparen doen we ook, als ik met C. thuis ben en ik verwacht geen bezoek dan trekken we niet iedere keer door, en 's nachts spoelen we ook niet door. Vind het zonde om voor ieder plasje zoveel wter door te trekken.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een beter milieu: plas onder de douche!  - Pagina 2 Empty Re: Een beter milieu: plas onder de douche!

Bericht  Mizz_S za 12 jan 2013 - 4:54

Voor de mensen die niet elke keer doortrekken/ plas 'opsparen':
Gaat dat niet stinken? Ik vind het wel een beetje een vies idee namelijk.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een beter milieu: plas onder de douche!  - Pagina 2 Empty Re: Een beter milieu: plas onder de douche!

Bericht  Happinaz za 12 jan 2013 - 5:33

Mizz_S schreef:Voor de mensen die niet elke keer doortrekken/ plas 'opsparen':
Gaat dat niet stinken? Ik vind het wel een beetje een vies idee namelijk.

Tuurlijk ruik je het s' ochtends, maar dat is na 1x spoelen en weer een beetje toilet reiniger erin weg hoor. Ik leef hier met 3 toiletgaande mannen, dus ik maak de toilet sowieso vaak en grondig schoon. Ik heb er echt geen last van.
Het is maar plas. Geen kots ofzo.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een beter milieu: plas onder de douche!  - Pagina 2 Empty Re: Een beter milieu: plas onder de douche!

Bericht  silly-one za 12 jan 2013 - 5:41

Ik ging vroeger eerst naar de WC voordat ik ging douche, maar ik heb ondertussen gemerkt dat et voor mij niks uit maakt. Ik moet, zodra ik water hoor stromen, toch weer water lozen. Dus tegenwoordig ga ik echt niet eerst naar de WC voordat ik ga douche in de ochtend.

Nu moet ik wel zeggen dat ik in huis nog een ouderwetse WC heb. We moeten de knop indrukken en als we loslaten stopt het water ook met stromen, ik denk eerlijk dat ik hierdoor minder water doorspoel met een wc-beurt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Een beter milieu: plas onder de douche!  - Pagina 2 Empty Re: Een beter milieu: plas onder de douche!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum