Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderen en katten

+5
Pussycat
RYW
mama van Mila
shadow
Pien
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kinderen en katten - Pagina 2 Empty Re: Kinderen en katten

Bericht  Moon zo 13 feb 2011 - 2:49

Darcy schreef:
pantuf schreef:
Darcy schreef:Je kan echt niet garanderen dat ALLE Ragdolls zo zijn.

Daar heb je helemaal gelijk in. Het staat er in mijn post alsof het altijd zo is, maar dat is zeker niet het geval. Niet echt duidelijk neer gezet. Kennissen van ons hebben er ook eentje en dat is echt geen leuke, lieve kat.

Maar goed, dit helpt Arden niet echt verder denk ik. Gok dat ze toch al niet op zoek waren naar zo'n raskat :P

Ik doelde ook meer op de reactie van Moon. Natuurlijk kun je wel een bepaald ras aanraden maar om nou te impliceren dat je Ragdolls zonder problemen aan hun staart kunt trekken :P

We zitten weer op het forum.....
Natuurlijk bedoel ik er niet mee dat je dat maar zonder problemen kunt doen. Maar net als bij honden heb je nu eenmaal wel rassen die kindvriendelijker zijn dan anderen, dat is niet mijn theorie ofzo hoor.
En we hebben altijd geen leuke raggdols en we hebben altijd heeele lieve huis tuin keuken katten. Maar als je kijkt naar de grotere aantallen zullen die nu eenmaal sneller een klauw geven dan een raggdol.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen en katten - Pagina 2 Empty Re: Kinderen en katten

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 5:03

Moon schreef:Maar mijn vriendin heeft 2 katten dat zijn raggdols. Deze staan er om bekend dat ze heel lief zijn en met kinderen kunnen. Ik ben er zelfs niet bang voor.. Je kan ze zelfs aan de staart trekken enzo. Niet dat dat de bedoeling is he!! Maar mocht je kind het een keer per ongeluk doen dan is er geen man over boord. Dat bedoel ik er mee.

I rest my case. Dat ligt niet aan het ras maar aan de kat. Natuurlijk snap ik wel wat je bedoelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum