Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baby en grootouders

+13
Parel
Manderijn
Supertalentje
xxjojootjexx
Susan
ekjir@M
meisjesmama
bolus26
Happydobby
Tania
liesje
Charles
piene1983
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Baby en grootouders - Pagina 2 Empty Re: Baby en grootouders

Bericht  studiebol wo 9 jan 2013 - 9:22

Supertalentje schreef:
studiebol schreef:
Parel schreef:Supertalentje, dat is ook heavy dan!
Normaliter slikte jij echt heel veel van je schoonouders, is de bom helemaal gebarsten?
Good for you dat je eens van je hebt laten horen!

Nou dit wilde ik ook zeggen supertalentje... ik vond het altijd erg knap hoe jij je eigen wrok op zij zetten zodat je schoonouders hun klein kind konden zien. Erg vervelend voor je dat de bom toch gebarsten is.

Dat jullie dat nog weten zeg, haha! Ik heb het precies een jaar volgehouden, maar ze werden steeds onredelijker. We kunnen gewoon niet met elkaar overweg, zelfs niet als het contact met hun kleinzoon eronder lijdt. Ik ben zo blij dat ik van het gezeur af ben, 2013 wordt een heel goed jaar, haha!

Haha ja ik weet dat nog wel heel goed hoor. Want jouw woorden hebben mij toen wel aan het denken gezet rondom de situatie met mijn eigen schoonouders. Wat vind je vriend hiervan?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby en grootouders - Pagina 2 Empty Re: Baby en grootouders

Bericht  Susan wo 9 jan 2013 - 9:36

Als hij niet tegen haar in durft te gaan dan gaat hij maar lekker alleen. Als het daar nou supergezellig was en hij vindt het ook heel gezellig dat je erbij bent dan vind ik het nog iets anders, maar in feite laat hij je gewoon keihard zakken, ik zie niet in waarom jij je dan moet opofferen en daar zijn handje vast moet gaan houden. Ook niet tegenover hen, ze hebben zich behoorlijk negatief over je uitgelaten. Heel jammer voor hem dat hij zijn vrije middagen kwijt is en met tegenzin daar naartoe moet, maar daar heeft hij het dan helemaal zelf naar gemaakt. Dus ik zou dan lekker thuisblijven en iets voor mezelf doen (en het natuurlijk ook weer niet pikken als hij daar dag in, dag uit gaat zitten waardoor je je kind en je eigen partner nauwelijks meer ziet).

Alleen maar goed trouwens dat jij je door niemand laat commanderen, wees maar zuinig op die eigenschap, met zo'n vriend en zo'n schoonfamilie heb je dat hard genoeg nodig. Dus laat je vooral niet aanpraten dat je een bitch bent. Blijf jij maar lekker assertief. Als een ander niet voor je opkomt moet je het zelf doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby en grootouders - Pagina 2 Empty Re: Baby en grootouders

Bericht  Supertalentje wo 9 jan 2013 - 10:27

studiebol schreef:
Haha ja ik weet dat nog wel heel goed hoor. Want jouw woorden hebben mij toen wel aan het denken gezet rondom de situatie met mijn eigen schoonouders. Wat vind je vriend hiervan?

Oh ja, dat weet ik nog! Hoe gaat het nu tussen jullie?


Laatst aangepast door Supertalentje op wo 9 jan 2013 - 20:46; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby en grootouders - Pagina 2 Empty Re: Baby en grootouders

Bericht  SarahKey wo 9 jan 2013 - 20:07

Supertalentje schreef:Ik zou aangeven dat het graag of helemaal niet is. Ze doen het er maar mee, al vindt de hele wereld dat het ook weinig is, jammer dan. En dat gezeik over jou zou ik afkappen, dat het er niet gezelliger op wordt en dat het vooral voor zoon fijn is als iedereen wat water bij de wijn doet, zoiets?
Mijn man had ik een stevig woordje mee gesproken, ik zou het niet op prijs stellen als hij me zo zou laten vallen. En hij regelt het contact maar, dan kunnen ze hem erop aanspreken en legt hij maar uit waarom hij daar geen 7 dagen per week zit.

Ik heb precies hetzelfde gehad, schoonouders pastten 2 dagen op, sinds afgelopen zondag zien ze ons (en dus ook zoon) niet meer, ik was er klaar mee.

Mee eens! Ik zou echt fel worden als mijn man mij zo zou laten vallen. Ook denk ik meestal van: ze zijn opa en oma. Ze hebben nergens recht op. 1 keer per week oppassen is al een feest lijkt me. Dat mogen/kunnen lang niet alle opa's en oma's.

Heftig zeg dat je uiteindelijk deze beslissing heb moeten nemen.

Mijn schoonouders klagen de laatste tijd dat S nog nooit heeft mogen logeren bij hun. Nou moet dat dan? Rolling Eyes Nee wij vinden dan nog onnodig dus helaas pindakaas. En zeuren wat ze er over kunnen. Want ons nichtje slaapt daar heel vaak. Dan zeg ik alleen: ja maar dat is niet ons kind, S is ons kind en hij komt nog niet logeren.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby en grootouders - Pagina 2 Empty Re: Baby en grootouders

Bericht  Parel wo 9 jan 2013 - 20:46

Sk, wij laten L liever ook niet logeren hoor, en als het moet dan bij mijn ouders, die voeden op net als wij en laten haar gewoon liggen als ze een kik geeft bijv. Als het aan mij ligt slaapt ze nooit bij mijn schoonouders of wie dan ook, vind het veel te gezellig thuis! Hoop ook echt dat ze nooit vraagt of dat ze ergens mag gaan logeren Laughing daar ben ik nog laaaaang niet aan toe!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby en grootouders - Pagina 2 Empty Re: Baby en grootouders

Bericht  SarahKey wo 9 jan 2013 - 23:18

Parel schreef:Sk, wij laten L liever ook niet logeren hoor, en als het moet dan bij mijn ouders, die voeden op net als wij en laten haar gewoon liggen als ze een kik geeft bijv. Als het aan mij ligt slaapt ze nooit bij mijn schoonouders of wie dan ook, vind het veel te gezellig thuis! Hoop ook echt dat ze nooit vraagt of dat ze ergens mag gaan logeren Laughing daar ben ik nog laaaaang niet aan toe!

Wij ook niet. Gelukkig denken we hierover ook allebei hetzelfde. Als het niet hoeft doen we het nog niet. Hij slaapt wel bij mijn moeder maar dan zijn wij er ook dus dat telt niet Wink (al zeggen ze dat wel als argument Rolling Eyes) Ik vind het ook veel te gezellig. I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby en grootouders - Pagina 2 Empty Re: Baby en grootouders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum