Help mij te kleden !
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help mij te kleden !
Ik was vandaag met m'n moeder in de stad want ik had echt dringend nieuwe kleding nodig. En het enige waar ik mee thuis kwam was een broek *baal* Na mijn zwangerschap heb ik echt een huge buik overgehouden en ik lijk nu nog gewoon 25 weken zwanger. Elk truitje wat ik vandaag heb gepast zat gewoon niet mooi door die buik van me. De kleding die ik nu in de kast heb hangen is oud/versleten of zit te strak en ik heb erg weinig aan goede kleding. Ik ben nu 3 weken op dieet (alleen voor die buik want met de rest ben ik wel tevreden) en ik val overal af behalve aan m'n buik en ik heb echt het idee dat het gewoon niet meer goed komt.
Ik kan wel janken Iemand die me tips kan geven hoe ik me enigzins leuk kan kleden? Ik ben serieus wanhopig..
Ik kan wel janken Iemand die me tips kan geven hoe ik me enigzins leuk kan kleden? Ik ben serieus wanhopig..
Gast- Gast
Re: Help mij te kleden !
Aah! Wat vervelend voor je!
Wat zijn je sterke punten? Daar moet je dan het accent van je kleding op leggen,bijvoorbeeld je hals/decolete/borsten? Of je benen?
Zorg dat je een mooie goed zittende broek draagt, niet te laag op de heup anders houd je een beetje van die lovehandles aan de zijkanten..
Daarnaast zijn tops of jurkjes met een a lijn goed, bovenaan strak en naar beneden uitlopend.
Misschien leuk: een mooie lange basic top, mooie broek en je ziet nu in de winkels heel veel van die langere (gebreide) giletjes of vesten. Als je die draagt met een mooie riem om je taille? Dan kan je het een beetje 'plooien' als het ware maar accentueer je wel gewoon je vormen.
edit: heb even paar voorbeeldjes proberen te vinden voor je, geen idee wat je smaak is dus ik doe even wat
Zou gewoon zorgen voor goede basics, zorg er voor dat je shirts lang genoeg zijn en dat je hier bijvoorbeel sieraden bij draagt, of een leuk sjaaltje, zodat je het accent ergens anders op legt
Wat zijn je sterke punten? Daar moet je dan het accent van je kleding op leggen,bijvoorbeeld je hals/decolete/borsten? Of je benen?
Zorg dat je een mooie goed zittende broek draagt, niet te laag op de heup anders houd je een beetje van die lovehandles aan de zijkanten..
Daarnaast zijn tops of jurkjes met een a lijn goed, bovenaan strak en naar beneden uitlopend.
Misschien leuk: een mooie lange basic top, mooie broek en je ziet nu in de winkels heel veel van die langere (gebreide) giletjes of vesten. Als je die draagt met een mooie riem om je taille? Dan kan je het een beetje 'plooien' als het ware maar accentueer je wel gewoon je vormen.
edit: heb even paar voorbeeldjes proberen te vinden voor je, geen idee wat je smaak is dus ik doe even wat
Zou gewoon zorgen voor goede basics, zorg er voor dat je shirts lang genoeg zijn en dat je hier bijvoorbeel sieraden bij draagt, of een leuk sjaaltje, zodat je het accent ergens anders op legt
Laatst aangepast door Kathi op vr 11 feb 2011 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt
Kathi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Kathi schreef:Aah! Wat vervelend voor je!
Ik denk m'n benen toch wel. Ik draag nu het meest van die spijkerbroek treggings met een wijd tuniekje. iig wel een broek die strak zit
Gast- Gast
Razz_ schreef:Kathi schreef:Aah! Wat vervelend voor je!
Ik denk m'n benen toch wel. Ik draag nu het meest van die spijkerbroek treggings met een wijd tuniekje. iig wel een broek die strak zit
Dan kan je ook heel goed (strakkere) rokjes dragen toch? Met mooie laarzen eronder en dan een simpele, iets wijdere top erop?
Kathi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ken het probleem....
Ik draag nu ook leggings met een leuk rokje en een tuniekje of treggings met tuniekje.
Iets anders hoef i kecht niet te proberen
Ik draag nu ook leggings met een leuk rokje en een tuniekje of treggings met tuniekje.
Iets anders hoef i kecht niet te proberen
Gast- Gast
Toen ik net bevallen was (zeg maar voordat mn dochter een jaar was) had ik ook nog een buikje en ik droeg vaak zoiets als wat Kathi laat zien. Strakke shirts vond ik ook niet mooi en voelde ik me ook echt niet prettig in. Ik heb drie van die tuniekjes/jurkjes in dat model in verschillende kleuren. Ik vond het ook wel fijn om een wat strakker shirtje te dragen en dan een vestje of een blazer er los overheen laten hangen. Treggins met tuniekjes vond ik ook wel fijn.
Gast- Gast
- Een lang vest over een t-shirt.
- tregging met tuniekje
- Action rokje met lang vest
- tregging met tuniekje
- Action rokje met lang vest
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit met hetzelfde probleem, heb aan mijn zwangerschap ook een buikje overgehouden. Hoop dat het nog wat minder wordt! De tips die hier gegeven zijn werken aardig, ik draag leuke rokjes of strakke broeken omdat mijn benen een pluspunt zijn. Bij de bovenkant (vooral bij mijn buik) zorg ik ervoor dat de kleding wat wijder valt en zo valt mijn buikje minder op.
Wat ik zelf nog overweeg is corrigerend ondergoed, misschien is dat nog wat voor je? Ik vind het zelf namelijk echt heel jammer dat ik bepaalde leuke dingen niet meer kan dragen. Ik pas ze nog wel, maar dat buikje... Dus ik overweeg corrigerend ondergoed om onder bijvoorbeeld een strakker jurkje te dragen.
Wat ik zelf nog overweeg is corrigerend ondergoed, misschien is dat nog wat voor je? Ik vind het zelf namelijk echt heel jammer dat ik bepaalde leuke dingen niet meer kan dragen. Ik pas ze nog wel, maar dat buikje... Dus ik overweeg corrigerend ondergoed om onder bijvoorbeeld een strakker jurkje te dragen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Volwassener kleden.
» Niet aan willen kleden
» Hoe te kleden met deze schoenen?
» Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?
» Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn
» Niet aan willen kleden
» Hoe te kleden met deze schoenen?
» Ben jij je je anders gaan kleden toen je moeder werd?
» Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: