Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand verstand van kilometerregistratie bij een lease auto?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand verstand van kilometerregistratie bij een lease auto? Empty Iemand verstand van kilometerregistratie bij een lease auto?

Bericht  Rose ma 7 jan 2013 - 0:49

Ik ben gevraagd om voor iemand wekelijks een overzicht te maken/ bij te houden.
Maar nu wil/moet ik even weten wat ik nu precies bij moet houden..
Heb al even gegoogled maar kwam verschillende dingen tegen Rolling Eyes

Ik heb nu: Week, dag, datum, van, naar, bijzonderheden, km per week, kmstand begin van de maand, km totaal maand, kmstand eind van de maand.
Bij bijzonderheden vul ik de adressen in die extra zijn gereden.

Moet ik bij de standaardkilometers, huis-werk-huis, iedere keer de adressen erbij zetten?
En ook las ik iets over tijdstippen, moeten die er ook bij?
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verstand van kilometerregistratie bij een lease auto? Empty Re: Iemand verstand van kilometerregistratie bij een lease auto?

Bericht  Rush ma 7 jan 2013 - 0:49

Weet die iemand dat zelf niet? Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verstand van kilometerregistratie bij een lease auto? Empty Re: Iemand verstand van kilometerregistratie bij een lease auto?

Bericht  Rose ma 7 jan 2013 - 0:52

Nee (nog) niet, diegene die daarvoor nodig is heeft nog een week vakantie.
Ik ben weer eens ongeduldig en wil niet dat ik straks alles om moet gooien omdat het niet juist is Iemand verstand van kilometerregistratie bij een lease auto? 2474380249
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verstand van kilometerregistratie bij een lease auto? Empty Re: Iemand verstand van kilometerregistratie bij een lease auto?

Bericht  Nora ma 7 jan 2013 - 1:24

Ik heb een excelsheet van het bedrijf en daar staat het volgende op:

Algemeen: Naam/Standplaats/afstand woon-werk/aantal werkdagen/adres standplaats/plaats standplaats

En wat ik iedereen keer moet invullen is:

Datum/plaats van vertrek/vertrekadres/plaats van bestemming/adres bestemming/aantal km zakelijk/aantal te corrigeren woonwerk verkeer/totaal aantal kilometers.

Kan je hem wel even sturen als je wilt? Ik hoef alleen de zakelijke kilometers bij te houden. Indien je onder de 500 km prive blijft moet je ook de prive kilometers bijhouden.

Of het bij jou bedrijf anders moet weet ik natuurlijk niet, kan vast verschillen onderling.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verstand van kilometerregistratie bij een lease auto? Empty Re: Iemand verstand van kilometerregistratie bij een lease auto?

Bericht  Rose ma 7 jan 2013 - 1:43

Nora, ik heb je een PM gestuurd Iemand verstand van kilometerregistratie bij een lease auto? 561177
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verstand van kilometerregistratie bij een lease auto? Empty Re: Iemand verstand van kilometerregistratie bij een lease auto?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum