Iemand verstand van auto's?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand verstand van auto's?
Vandaag donderde ineens mijn binnen spiegel / achteruitkijkspiegel naar beneden Hoe dit kan geen idee Nog nooit gehad of van iemand gezien.
Iemand een idee of je dat weer vast kan lijmen met speciale lijm?
Iemand een idee of je dat weer vast kan lijmen met speciale lijm?
Gast- Gast
Re: Iemand verstand van auto's?
Ik denk dat je dan even moet kijken welke materialen je aan elkaar moet lijmen en dan in de bouwmarkt geschikte lijm kopen.
Maar is je spiegel gewoon helemaal los of ergens afgebroken want hij moet natuurlijk wel verstelbaar blijven, niet dat je 'm ergens vast moet lijmen en 'm dan niet meer kunt draaien...
Maar is je spiegel gewoon helemaal los of ergens afgebroken want hij moet natuurlijk wel verstelbaar blijven, niet dat je 'm ergens vast moet lijmen en 'm dan niet meer kunt draaien...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Zittie aan het raam 'vast'? Dan kan het wel zijn dat door het weer (kou) de verbinding verbroken is zeg maar.. Kan je gewoon weer eraan lijmen..
Gast- Gast
En ik zeg het maar alvast.. Zonder die spiegel rijden kan je een fikse bekeuring opleveren..
Gast- Gast
Hij is echt in zijn geheel er af.
En hij zat aan het raam ja Oke dus lijmen kan. Nou moet ik dan de goede lijm vinden
En hij zat aan het raam ja Oke dus lijmen kan. Nou moet ik dan de goede lijm vinden
Gast- Gast
_Donnaa schreef:En ik zeg het maar alvast.. Zonder die spiegel rijden kan je een fikse bekeuring opleveren..
Ook als je wel 2 buitenspeigels hebt? Tja moet morgen hele dag werken en heb geen tijd :S Hoop maar dan dat ik geen politie tegen kom :S
Gast- Gast
Je kan altijd even een garage bellen, misschien willen zij em ook wel gratis plakken en anders kunnen ze je vast wel advies geven wat betreft de lijmsoort
Succes!
Succes!
Gast- Gast
Jup. Wanneer je een achterraam hebt ben je verplicht om een binnenspiegel te hebben hangen..Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:En ik zeg het maar alvast.. Zonder die spiegel rijden kan je een fikse bekeuring opleveren..
Ook als je wel 2 buitenspeigels hebt? Tja moet morgen hele dag werken en heb geen tijd :S Hoop maar dan dat ik geen politie tegen kom :S
Ik heb eens met een kopstoot een spiegel van het raam afgebroken (raam stuk, dat terzijde) maar toen heb ik een bekeuring gehad omdat er dus geen binnenspiegel aanwezig was, terwijl dat wel zo hoort..
Tip: spiegel wel in de auto laten liggen.. Kan je altijd zeggen dattie er 'net' afgedonderd is
Gast- Gast
En andersom is het ook zo.. Wanneer je een binnenspiegel hebt (even er vanuit gaand dat die er hoort te zitten) dan ben je verplicht om je achterraam 'open' te houden.. Daarom mag je ook maar tot een bepaald percentage ramen blinderen (en moet je ruit vrij zijn van ijs etc )..
*sorry voor alle info hahaha*
*sorry voor alle info hahaha*
Gast- Gast
yes! kostenloos wordt het zaterdag gemaakt bij carglass. Iemand gaf me die tip. Gelijk gebeld en zaterdag kan ik langs (morgen moet ik werken in de tijd dat ze open zijn).
De man aan de telefoon zei dat het niet strafbaar is of ja geen boeten, aangezien je ook de auto vol mag laden en dan zie je ook niks. Pfieuw.
Dank jullie voor het mee denken!
De man aan de telefoon zei dat het niet strafbaar is of ja geen boeten, aangezien je ook de auto vol mag laden en dan zie je ook niks. Pfieuw.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jup. Wanneer je een achterraam hebt ben je verplicht om een binnenspiegel te hebben hangen..Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:En ik zeg het maar alvast.. Zonder die spiegel rijden kan je een fikse bekeuring opleveren..
Ik heb eens met een kopstoot een spiegel van het raam afgebroken (raam stuk, dat terzijde) maar toen heb ik een bekeuring gehad omdat er dus geen binnenspiegel aanwezig was, terwijl dat wel zo hoort..
Tip: spiegel wel in de auto laten liggen.. Kan je altijd zeggen dattie er 'net' afgedonderd is
Oow huh vaag dan dat jij wel boete kreeg...nou ja ik zie wel. De spiegel blijft in de auto tot zaterdag in ieder geval
Dank je voor je reacties!
Gast- Gast
Mijn spiegel hangt weer, en gratis Het was erg snel gedaan. Goede service !
Gast- Gast
Mosterd na de maaltijd, maar mijn spiegel is er ook ooit afgevallen en ik heb hem ook gratis kunnen laten repareren bij de Ford-dealer.
Toen ik vanochtend las dat je hem gewoon kon vastlijmen wilde ik schreeuwen:"Neeeeeee! Ga naar de garage, het is gratis". Maar toen was het al bekend, haha.
Toen ik vanochtend las dat je hem gewoon kon vastlijmen wilde ik schreeuwen:"Neeeeeee! Ga naar de garage, het is gratis". Maar toen was het al bekend, haha.
Gast- Gast
Nou niet bj de garage maar bij Carglass heb ik dat laten doen. Maar dank je voor je mosterd-na-de-maaltijd-reactie
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Nou niet bj de garage maar bij Carglass heb ik dat laten doen. Maar dank je voor je mosterd-na-de-maaltijd-reactie
Carglass vind ik ook een garage. Maar geen dank, ik doe het graag.
Gast- Gast
Isa schreef:Theedoosje schreef:Nou niet bj de garage maar bij Carglass heb ik dat laten doen. Maar dank je voor je mosterd-na-de-maaltijd-reactie
Carglass vind ik ook een garage. Maar geen dank, ik doe het graag.
haha oke dan ja dan is dat bij een garage gedaan
Ennuh mooi zo Altijd fijn nog een reactie
Gast- Gast
Dan zit je spiegel er wel en dat ligt eraan hoeveel zicht je nog hebt.Theedoosje schreef:De man aan de telefoon zei dat het niet strafbaar is of ja geen boeten, aangezien je ook de auto vol mag laden en dan zie je ook niks. Pfieuw.
Ik heb het op de politie opleiding ook gehad in de les, maar ik ga er verder ook niet over in discussie.. Het is gerepareerd en daar gaat het om.
Gast- Gast
Ik ben nog nooit zo'n bekeuring tegen gekomen!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand verstand van Firefox?
» Iemand verstand van camcorders?
» Iemand verstand van printers?
» Iemand verstand van SPSS?
» iemand verstand van wespen ed?
» Iemand verstand van camcorders?
» Iemand verstand van printers?