Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand verstand van auto's?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand verstand van auto's? Empty Iemand verstand van auto's?

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 7:05

Vandaag donderde ineens mijn binnen spiegel / achteruitkijkspiegel naar beneden Evil or Very Mad Hoe dit kan geen idee Question Nog nooit gehad of van iemand gezien.

Iemand een idee of je dat weer vast kan lijmen met speciale lijm?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verstand van auto's? Empty Re: Iemand verstand van auto's?

Bericht  Angela_1986 do 13 jan 2011 - 7:17

Ik denk dat je dan even moet kijken welke materialen je aan elkaar moet lijmen en dan in de bouwmarkt geschikte lijm kopen.
Maar is je spiegel gewoon helemaal los of ergens afgebroken want hij moet natuurlijk wel verstelbaar blijven, niet dat je 'm ergens vast moet lijmen en 'm dan niet meer kunt draaien... nerd
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 7:23

Zittie aan het raam 'vast'? Dan kan het wel zijn dat door het weer (kou) de verbinding verbroken is zeg maar.. Kan je gewoon weer eraan lijmen..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 7:23

En ik zeg het maar alvast.. Zonder die spiegel rijden kan je een fikse bekeuring opleveren..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 7:24

Hij is echt in zijn geheel er af.

En hij zat aan het raam ja Wink Oke dus lijmen kan. Nou moet ik dan de goede lijm vinden :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 7:25

_Donnaa schreef:En ik zeg het maar alvast.. Zonder die spiegel rijden kan je een fikse bekeuring opleveren..

Ook als je wel 2 buitenspeigels hebt? Tja moet morgen hele dag werken en heb geen tijd :S Hoop maar dan dat ik geen politie tegen kom :S

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 7:25

Je kan altijd even een garage bellen, misschien willen zij em ook wel gratis plakken en anders kunnen ze je vast wel advies geven wat betreft de lijmsoort smile

Succes!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 7:28

Theedoosje schreef:
_Donnaa schreef:En ik zeg het maar alvast.. Zonder die spiegel rijden kan je een fikse bekeuring opleveren..

Ook als je wel 2 buitenspeigels hebt? Tja moet morgen hele dag werken en heb geen tijd :S Hoop maar dan dat ik geen politie tegen kom :S
Jup. Wanneer je een achterraam hebt ben je verplicht om een binnenspiegel te hebben hangen..

Ik heb eens met een kopstoot een spiegel van het raam afgebroken (raam stuk, dat terzijde) maar toen heb ik een bekeuring gehad omdat er dus geen binnenspiegel aanwezig was, terwijl dat wel zo hoort..

Tip: spiegel wel in de auto laten liggen.. Kan je altijd zeggen dattie er 'net' afgedonderd is Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 7:30

En andersom is het ook zo.. Wanneer je een binnenspiegel hebt (even er vanuit gaand dat die er hoort te zitten) dan ben je verplicht om je achterraam 'open' te houden.. Daarom mag je ook maar tot een bepaald percentage ramen blinderen (en moet je ruit vrij zijn van ijs etc )..

*sorry voor alle info hahaha*

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 7:33

yes! kostenloos wordt het zaterdag gemaakt bij carglass. Iemand gaf me die tip. Gelijk gebeld en zaterdag kan ik langs (morgen moet ik werken in de tijd dat ze open zijn).
De man aan de telefoon zei dat het niet strafbaar is of ja geen boeten, aangezien je ook de auto vol mag laden en dan zie je ook niks. Pfieuw.

Dank jullie voor het mee denken!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 7:35

_Donnaa schreef:
Theedoosje schreef:

Jup. Wanneer je een achterraam hebt ben je verplicht om een binnenspiegel te hebben hangen..

Ik heb eens met een kopstoot een spiegel van het raam afgebroken (raam stuk, dat terzijde) maar toen heb ik een bekeuring gehad omdat er dus geen binnenspiegel aanwezig was, terwijl dat wel zo hoort..

Tip: spiegel wel in de auto laten liggen.. Kan je altijd zeggen dattie er 'net' afgedonderd is Very Happy

Oow huh vaag dan dat jij wel boete kreeg...nou ja ik zie wel. De spiegel blijft in de auto tot zaterdag in ieder geval :P
Dank je voor je reacties!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 0:01

Mijn spiegel hangt weer, en gratis Very Happy Het was erg snel gedaan. Goede service ! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 2:58

Mosterd na de maaltijd, maar mijn spiegel is er ook ooit afgevallen en ik heb hem ook gratis kunnen laten repareren bij de Ford-dealer.

Toen ik vanochtend las dat je hem gewoon kon vastlijmen wilde ik schreeuwen:"Neeeeeee! Ga naar de garage, het is gratis". Maar toen was het al bekend, haha. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 2:59

Nou niet bj de garage maar bij Carglass heb ik dat laten doen. Maar dank je voor je mosterd-na-de-maaltijd-reactie :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 3:00

Theedoosje schreef:Nou niet bj de garage maar bij Carglass heb ik dat laten doen. Maar dank je voor je mosterd-na-de-maaltijd-reactie :P

Carglass vind ik ook een garage. :P Maar geen dank, ik doe het graag. Wink :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 3:17

Isa schreef:
Theedoosje schreef:Nou niet bj de garage maar bij Carglass heb ik dat laten doen. Maar dank je voor je mosterd-na-de-maaltijd-reactie :P

Carglass vind ik ook een garage. :P Maar geen dank, ik doe het graag. Wink :P

haha oke dan ja dan is dat bij een garage gedaan :P
Ennuh mooi zo :P Altijd fijn nog een reactie :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 14:36

Theedoosje schreef:De man aan de telefoon zei dat het niet strafbaar is of ja geen boeten, aangezien je ook de auto vol mag laden en dan zie je ook niks. Pfieuw.

Dank jullie voor het mee denken!
Dan zit je spiegel er wel en dat ligt eraan hoeveel zicht je nog hebt.

Ik heb het op de politie opleiding ook gehad in de les, maar ik ga er verder ook niet over in discussie.. Het is gerepareerd en daar gaat het om.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 15 jan 2011 - 15:51

Ik ben nog nooit zo'n bekeuring tegen gekomen!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: