Tips voor een gezonde, stralende huid
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tips voor een gezonde, stralende huid
Ik heb erg veel last van eczeem en dan vooral in mijn nek en in mijn gezicht.
Ik vind het zelf vreselijk, ik krijg snel rimpels hierdoor en ik voel me er niet prettig bij.
Ik weet dat veel water drinken enigszins helpt om mijn huid gezond te houden, maar misschien hebben jullie nog wat tips om je huid mooi te houden?
Ik vind het zelf vreselijk, ik krijg snel rimpels hierdoor en ik voel me er niet prettig bij.
Ik weet dat veel water drinken enigszins helpt om mijn huid gezond te houden, maar misschien hebben jullie nog wat tips om je huid mooi te houden?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Re: Tips voor een gezonde, stralende huid
Kruidvat vitamines voor huid, haar en nagels weleens geprobeerd? Kosten geloof ik 7,95 per potje.
En die zakjes maskertjes van Kruidvat eigen merk (99 cent voor 2) zijn heerlijk! De dag en nachtcreme van eigen merk vind ik ook heerlijk, zelfs ik kan er tegen en kost nog geen 3 euro per tube dacht ik
(en thnx to Reva voor deze tips )
En die zakjes maskertjes van Kruidvat eigen merk (99 cent voor 2) zijn heerlijk! De dag en nachtcreme van eigen merk vind ik ook heerlijk, zelfs ik kan er tegen en kost nog geen 3 euro per tube dacht ik
(en thnx to Reva voor deze tips )
Gast- Gast
Gezond eten, genoeg slaap, niet roken en drinken en genoeg beweging.
Mijn huid is trouwens echt een hel nu ik zwanger ben.
Mijn huid is trouwens echt een hel nu ik zwanger ben.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Probeer de geraffineerde suikers eens volledig te laten staan.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Zo min mogelijk suiker inderdaad, ik merk het meteen aan mijn huid als ik teveel suiker heb gegeten. Veel water en goed reinigen en smeren!
Een hydraterend maskertje op zijn tijd doet ook wonderen!
Een hydraterend maskertje op zijn tijd doet ook wonderen!
Gast- Gast
Bij eczeem heb je ook vaak last van een (lichte) allergie. Zou bepaalde soorten fruit kunnen zijn, noten of chocola bijvoorbeeld. Dat zou je eens kunnen testen of gewoon eens een tijdje kunnen laten staan (de chocola en noten, fruit lijkt me moeilijker).
Gast- Gast
Jente schreef:Bij eczeem heb je ook vaak last van een (lichte) allergie. Zou bepaalde soorten fruit kunnen zijn, noten of chocola bijvoorbeeld. Dat zou je eens kunnen testen of gewoon eens een tijdje kunnen laten staan (de chocola en noten, fruit lijkt me moeilijker).
Hoeft niet toch? Kan toch ook stress zijn?
Gast- Gast
Ja, dat is ook niet altijd natuurlijk. Ik heb al mijn hele leven eczeem en volgens de dokter moet ik zelf gaan kijken waar ik op reageer. Dus een week lang veel chocola eten en kijken of het erger wordt. Maar daar heb ik niet zo veel zin in, dus dat heb ik nooit gedaan en ik weet dus ook niet of het bij mij samen gaat met een allergie of niet.Harrison schreef:Hoeft niet toch? Kan toch ook stress zijn?Jente schreef:Bij eczeem heb je ook vaak last van een (lichte) allergie. Zou bepaalde soorten fruit kunnen zijn, noten of chocola bijvoorbeeld. Dat zou je eens kunnen testen of gewoon eens een tijdje kunnen laten staan (de chocola en noten, fruit lijkt me moeilijker).
Gast- Gast
Dat vind ik ook een slechte methode om het te testen.
Maar ik zou echt proberen om eens een week of 4 minimaal geen geraffineerde suikers te eten. Is wel even lastig want het zit werkelijk overal in. Cacoa op zich is vaak het probleem niet. Dat zit meer in de suikers die er in zitten.
Maar ik zou echt proberen om eens een week of 4 minimaal geen geraffineerde suikers te eten. Is wel even lastig want het zit werkelijk overal in. Cacoa op zich is vaak het probleem niet. Dat zit meer in de suikers die er in zitten.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Als je echt standaard last hebt van eczeem, zou ik ook een allergietest aanvragen bij de dokter. Het kan door van alles komen, ook bv. door koemelk of juist door stress. De oorzaak ligt in ieder geval vaker ín je lichaam dan buiten je lichaam (kou, water, schoonmaakmiddelen etc.).
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» welke gezichtscreme voor droge gevoelige huid
» Atopische huid? Iemand ervaring/tips?
» Dagcreme voor droge maar onzuivere huid
» Creme voor vette/glimmende huid
» BB cream voor vette huid, welke?
» Atopische huid? Iemand ervaring/tips?
» Dagcreme voor droge maar onzuivere huid
» Creme voor vette/glimmende huid
» BB cream voor vette huid, welke?
Pagina 1 van 1