Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De wens wordt steeds groter..

+14
bella
bolus26
Sylvana
Ugly Betty
Jordana
JD
Susan
Nouska
Roos
Lala
Arwyn
nillis
pitbullgup
Live Laugh Love
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De wens wordt steeds groter.. - Pagina 2 Empty Re: De wens wordt steeds groter..

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 4:40

Ook bij mij al een grote kinderwens... We zijn nog erg jong, ik studeer nog voltijd en mijn man deeltijd. We willen wachten tot we klaar zijn met de studie, zodat het net iets idealer is.
Jammergenoeg is wachten niet zo leuk Sad Mijn zus heeft nu een zoontje van 3 maanden, daar mag ik af en toe moederen. Soms sust dat een beetje, soms wordt de wens juist versterkt.
Ach, nog 2/3 jaar, dus het is te overzien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wens wordt steeds groter.. - Pagina 2 Empty Re: De wens wordt steeds groter..

Bericht  Sylvana ma 6 dec 2010 - 7:17

Hier nog een slachtoffer van de 'rammelende eierstokken' haha. En het ergste is nog, mijn vriend zou het ook heel graag willen. Er zijn alleen wat dingen die ons/mij tegenhouden.. Ik studeer nog, en we hebben ook geen auto.. Nu weet ik dat er hier meiden zijn die ook nog studeren en een kindje hebben gekregen.. en dat een auto ook helemaal niet per se nodig is..Maar toch.. Ik twijfel zo haha, zou het zo graag willen! Alleen de knoop moet nog even doorgehakt worden in de zin van we gaan ervoor.. of we wachten nog voorlopig. Lastig hihi.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wens wordt steeds groter.. - Pagina 2 Empty Re: De wens wordt steeds groter..

Bericht  bolus26 ma 6 dec 2010 - 7:34

wat leuk om te lezen dat er meer rammel en klepperaars zijn! ik herken het helemaal,wij willen er nu dan na de zomer 2011 proberen. komt eerder als verwacht maar mn vriend krijgt ook kriebels nu dus dat is fijn!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wens wordt steeds groter.. - Pagina 2 Empty Re: De wens wordt steeds groter..

Bericht  bella ma 6 dec 2010 - 8:31

Dromertje schreef:Wij hebben niet gewacht tot het 'perfect' zou zijn. Dat zou ons veel te lang gaan duren, nog minstens tussen de 5 en 7 jaar en daar wilden wij niet op wachten. Wij hebben genoegen genomen met iets minder, maar wel onze grootste wens in vervulling zien gaan en daar hebben wij allebei nooit spijt van gehad

Jeetje ja, wat is perfect!
Mijn eerste was ongepland, moesten veel dingen anders, maar wat heb ik er iets prachtigs voor terug gekregen!!!
Zou niet meer anders willen!
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wens wordt steeds groter.. - Pagina 2 Empty Re: De wens wordt steeds groter..

Bericht  SarahKey di 7 dec 2010 - 7:51

Ook ik herken de rammelde eierstokken terwijl het nog niet verstandig is. De eerste jaren dat we samenwoonden wou ik al wel, maar mijn man nog niet. Hij wou sowieso eerst trouwen want hij vond dat kinderen in een huwelijk geboren moeten worden. Ach ik was het daar niet met hem eens, maar wel dat ik ook wou trouwen. Dat hebben we dus eerst gedaan, ik was toen 20. Meteen na ons trouwen zei mijn man meteen: zullen we ervoor gaan? Nou ik zat al jaren te wachten dus ja!! I love you Maar goed, paar jaar verder en het lukte niet. Toen zijn we gaan verbouwen. En nu? Eindelijk zwanger, maar nog wel tussen de verbouwingsspullen. Komt op dat gebied dus helemaal niet goed uit, maar dat kan mij zo niet boeien! Vind dit veel belangrijker. Nu maken we de badkamer nog af, want daar waren we al aan begonnen. Maar de gehele benedenverdieping laten we een paar jaar wachten. Dus idd wat is een perfecte timing?

Ik vind het belangrijker als je er samen voor 100% achter staat. Je kunt alles wel perfect voor elkaar hebben, maar als je vriend/man er niet helemaal achter staat gaat het niet werken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De wens wordt steeds groter.. - Pagina 2 Empty Re: De wens wordt steeds groter..

Bericht  Parisienne di 7 dec 2010 - 10:16

Wij zitten nu ook niet echt in een in mijn ogen ideale situatie.. ik studeer nog, mijn vriend wil nog gaan studeren, we wonen niet echt in een groot huis maar een bovenwoning (met gelukkig wel een extra kamertje), etc. Financieel zitten wij ook niet echt in een heel goede positie, maar we komen ook niks tekort. Ik had het misschien ook liever wat anders gezien.. wat meer spaargeld, een groter huis, beiden een baan/vast contract, etc. Wij zijn dan niet bewust voor een kindje gegaan.. ons meisje was namelijk een grote verrassing, maar we redden het prima zo! We zijn dolgelukkig met elkaar en met wat we momenteel hebben. Ik zou het nu niet meer anders gewild hebben.

De ideale situatie is er denk ik nooit, er is altijd wel iets wat er misschien mist of wat je misschien anders zou willen. Dit zal toch wel blijven. Maar toch, sterkte met wachten! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wens wordt steeds groter.. - Pagina 2 Empty Re: De wens wordt steeds groter..

Bericht  Live Laugh Love di 7 dec 2010 - 21:02

Ik ben niet de enige iig.. dat is duidelijk! Very Happy
Waar ik iig op wil wachten is totdat ik mijn stage voor mijn studie heb gehad (volgend schooljaar), dan moet mijn vriend als het goed is ook klaar zijn met zijn studie. Nog een jaar wachten met 'er voor gaan'.
Dus nu maar aftellen en afwachten!!!

Wel al gestopt met de nuvaring, om mijn lichaam te laten wennen. Ook omdat ik vroeger een hele onregelmatige cyclus had.. voor mijn gevoel toch weer een stapje dichterbij.

Succes iedereen en hou de eierstokken in bedwang :P
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wens wordt steeds groter.. - Pagina 2 Empty Re: De wens wordt steeds groter..

Bericht  Happy do 9 dec 2010 - 0:54

O wat herken ik me hierin! Je bent inderdaad niet de enige Laughing
Erg he dat geklapper van binnen Laughing
Ik denk er ook heel veel aan, zit op internet te zoeken naar allerlei informatie.
De wens is heel groot, maar de situatie is misschien niet ideaal ivm eigen zaak..
Ach ja Rolling Eyes

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wens wordt steeds groter.. - Pagina 2 Empty Re: De wens wordt steeds groter..

Bericht  Fayebella do 9 dec 2010 - 5:54

Ik heb altijd gezegd dat ik kinderen wilde, daarna een tijd getwijfeld of ik wel kinderen wil, maar sinds een paar maanden wil ik heel graag kinderen.....
Maar ik ben nu nog alleen en dat vind ik ook wel lastig. Ik ga namelijk niet op een 1ste date zeggen, ik wil kinderen en het liefst nu! En dan wil ik toch eerst nog een relatie opbouwen en dan kan ik eindelijk ergens aan kinderen gaan denken.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wens wordt steeds groter.. - Pagina 2 Empty Re: De wens wordt steeds groter..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum