Help! Stofzuiger gezocht..
+10
Lith
Jezzie
Blond
Bazinga
sawasdee
ExpressoB
Kreeftje
Happinaz
Rovine
ijsjemeisje
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Help! Stofzuiger gezocht..
Ik denk niet dat zo`n Tomado zakloze stofzuiger een goed idee geeft van wat een dure zakloze stofzuiger kan.
Maar goed. Ik ben anti Tomado haha. En anti zakloos.
Laatst aangepast door Rush op di 8 jan 2013 - 0:31; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vraag me ook af waarom je zonder zak wilt. Wij hebben twee katten en ik een kindje, ik stofzuig 2x per dag maar heb echt geen last van die stofzuigerzak, 1x per maand ofzo haal ik hem eruit, schuifje dicht en in de prullenbak, nieuwe erin en ik kan weer stofzuigen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wow 2x per dag. Daar begin ik echt niet aan, haha. Lang leve de furminator
Rush- Lady Post-a-lot
Floor schreef:Ik vraag me ook af waarom je zonder zak wilt. Wij hebben twee katten en ik een kindje, ik stofzuig 2x per dag maar heb echt geen last van die stofzuigerzak, 1x per maand ofzo haal ik hem eruit, schuifje dicht en in de prullenbak, nieuwe erin en ik kan weer stofzuigen.
Ik zeg toch ook niet dat ik last heb van de zak? Alleen dat ik een stofzuiger zonder wil.
Gast- Gast
Rush schreef:Ik denk niet dat zo`n Tomado zakloze stofzuiger een goed idee geeft van wat een dure zakloze stofzuiger kan.
Mijn ouders hebben een stervens dure van Philips, dus ik weet sowieso wel wat een dure zakloze kan
Gast- Gast
Maar ik ben ook nog niet zeker van de beslissing. 17 Januari heb je geen btw weken bij de Media Markt, dus wellicht dat we dan toch daar gaan kijken, ook met de tips van de vriend van Lejow.
Gast- Gast
Pippa schreef:Floor schreef:Ik vraag me ook af waarom je zonder zak wilt. Wij hebben twee katten en ik een kindje, ik stofzuig 2x per dag maar heb echt geen last van die stofzuigerzak, 1x per maand ofzo haal ik hem eruit, schuifje dicht en in de prullenbak, nieuwe erin en ik kan weer stofzuigen.
Ik zeg toch ook niet dat ik last heb van de zak? Alleen dat ik een stofzuiger zonder wil.
Maar waarom dan? Als het je niet om die zak te doen is, snap ik het helemaal niet. Welk voordeel heeft een zakloze stofzuiger dan tov een stofzuiger met zak?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wilde ook een zakloze stofzuiger. Waarom, ja gewoon omdat ik geen zin heb om zakken te moeten wisselen, net op momenten dat ik weer geen zakken in huis heb en dat soort gezeur. Mag iedereen toch zelf weten?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
AngelNyn schreef:Pippa schreef:Floor schreef:Ik vraag me ook af waarom je zonder zak wilt. Wij hebben twee katten en ik een kindje, ik stofzuig 2x per dag maar heb echt geen last van die stofzuigerzak, 1x per maand ofzo haal ik hem eruit, schuifje dicht en in de prullenbak, nieuwe erin en ik kan weer stofzuigen.
Maar waarom dan? Als het je niet om die zak te doen is, snap ik het helemaal niet. Welk voordeel heeft een zakloze stofzuiger dan tov een stofzuiger met zak?
Omdat ik het gewoon wel een fris idee vind om de bak leeg te kiepen om nare geuren te voorkomen (kattenbak korrels bv.) & dat wordt een duur grapje als ik dat met een stofzuiger zak doe (ik heb er wasmiddel in tegen geur, maar dat helpt niet voldoende). Dus ik vind het gewoon prettig om dan geen zak meer te hebben. Ook denk ik dat hij krachtiger blijft als ik hem dagelijks kan uitkloppen, waardoor je geen belemmeringen kunt hebben van bv. de zak.
Gast- Gast
Blond schreef:Ik wilde ook een zakloze stofzuiger. Waarom, ja gewoon omdat ik geen zin heb om zakken te moeten wisselen, net op momenten dat ik weer geen zakken in huis heb en dat soort gezeur. Mag iedereen toch zelf weten?
Tuurlijk mag iedereen dat zelf weten, maar er mag toch ook wel gevraagd worden waarom iemand daar voor kiest en welk voordeel iemand er in ziet?
TukTuk- Ratel
Wij hebben een bouwstofzuiger, het is wel een joekel van een ding maar hij doet het perfect!
Hiervoor hadden wij ook een zakloze stofzuiger, dat hoef ik echt nooit meer. Ik vond het zo vies om iedere keer dat filter schoon te maken, bah!
Hiervoor hadden wij ook een zakloze stofzuiger, dat hoef ik echt nooit meer. Ik vond het zo vies om iedere keer dat filter schoon te maken, bah!
Gast- Gast
Vervelend dat er zo`n nare geur uit je stofzuiger komt. Daar heb ik helemaal geen last van en ik doe niets qua geur aan m`n stofzuiger.
Rush- Lady Post-a-lot
Kan ook pech zijn met deze stofzuiger hoor! Maar het is een peperdure Miele en ik verwacht wel dat die normaal werkt. Het zijn ook dure Miele zakken, dus ik zou niet weten hoe het komt. Maar voor mij genoeg reden om dat niet meer te willen nu! Overigens hebben de stofzuigers op het werk dat ook, en die zijn ook mét zak.
Gast- Gast
Pippa schreef:Kan ook pech zijn met deze stofzuiger hoor! Maar het is een peperdure Miele en ik verwacht wel dat die normaal werkt. Het zijn ook dure Miele zakken, dus ik zou niet weten hoe het komt. Maar voor mij genoeg reden om dat niet meer te willen nu! Overigens hebben de stofzuigers op het werk dat ook, en die zijn ook mét zak.
Ja als het probleem de geur is snap ik het inderdaad wel! Wij hebben een samsung en hebben er eigenlijk helemaal geen last van. Maar als je inderdaad gewoon iedere keer de filter kan leeggooien snap ik wel dat dat de voorkeur heeft.
Heb je al eens geprobeerd om van die geurdingen er in te doen? En heb je kartonnen stofzakken of van die soort stoffen dingen? Dat schijnt ook nog verschil uit te maken, net als het stukje stof wat als filter dient in je stofzuiger, die moet ook regelmatig vervangen worden. (Gewoon nog een tip, kon zijn dat je dat nog niet geprobeerd had, en is zonde als je dan een dure Miele stofzuiger weg doet als het misschien ook nog zo opgelost kan worden)
TukTuk- Ratel
O maar ik heb dat niet meer geprobeerd bij deze stofzuiger omdat het probleem is dat hij (bijna) niet meer zuigt & gewoon op is, misschien is dat ook in combinatie met de stank, dat dat daardoor komt omdat hij niet meer goed werkt? Ik weet het niet. Maar ik wil dat probleem voor zijn!
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Ik zou er wel 1 met zak nemen, volgens mij is de zuigkracht over het algemeen toch wel minder bij een zakloze stofzuiger. En daarbij is het schoonmaken van zo'n filter toch wel een stuk irritanter / viezer dan een nieuwe zak in de stofzuiger stoppen. Hebben er op kot 1 zonder zak, maar is echt een drama dat ding, amper zuigkracht en het is een rotwerk om die filter schoon te krijgen.
Ik heb een Dyson, zuigt als een malle, en het ding is makkelijk te legen.
Gast- Gast
sawasdee schreef:https://m.bol.com/nl/p/philips-stofzuiger-marathon-fc9205-01/9000000011634078/#images
Ik heb deze!
Wel iets duurder dan je budget! Maar hij is geweldig voor de kattenharen hier! Ook van de bank, gordijnen etc.
Ik meen alleen dat ik 11m snoer heb!
Ik heb deze ook! Ideaal!
Gast- Gast
Carrie schreef:AngelNyn schreef:Ik zou er wel 1 met zak nemen, volgens mij is de zuigkracht over het algemeen toch wel minder bij een zakloze stofzuiger. En daarbij is het schoonmaken van zo'n filter toch wel een stuk irritanter / viezer dan een nieuwe zak in de stofzuiger stoppen. Hebben er op kot 1 zonder zak, maar is echt een drama dat ding, amper zuigkracht en het is een rotwerk om die filter schoon te krijgen.
Ik heb een Dyson, zuigt als een malle, en het ding is makkelijk te legen.
Ja maar een Dyson is ook net even een andere prijscategorie natuurlijk Ik had het meer over stofzuigers in ongeveer dezelfde prijsklasse.
TukTuk- Ratel
Pippa schreef:O maar ik heb dat niet meer geprobeerd bij deze stofzuiger omdat het probleem is dat hij (bijna) niet meer zuigt & gewoon op is, misschien is dat ook in combinatie met de stank, dat dat daardoor komt omdat hij niet meer goed werkt? Ik weet het niet. Maar ik wil dat probleem voor zijn!
Ahh ok ik had niet begrepen dat hij sowieso helemaal op was Begrijpelijk dat je het probleem voor wilt zijn! Je steekt er toch een hoop geld in.
TukTuk- Ratel
Nou dit wordt hem! Een mooie Philips & ik had nog wat cadeaubonnen, dus hij kost ons uiteindelijk maar 15 euro
Gast- Gast
kijk dat is een mooie prijs.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor schreef:kijk dat is een mooie prijs.
Haha, echt hé? Maar hij is eigenlijk €120,00
Gast- Gast
wij hebben een Dyson, kost wat maar hij is fantastisch. We hebben twee katten, een oude houten vloer, en een werkplaats waar gewerkt wordt met hout. En alles (de vloer dan) wordt weer spik en span met dat ding, bovendien is dit de enige stofzuiger die tegen het zaagsel van het hout kan :-)
Pseudoniem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13
Wij hebben sinds vorige week de zuiger uit het krantje van de blokker. Onze oude had 1600watt met een zak, deze 2000watt zo der zak. De oude kreeg ik via marktplaats nog 15 euro voor, dus deze kostte ons uiteindelijk maar 35 euro en zuigt als een malle!
Gast- Gast
Stoere velgen!Pippa schreef:
Nou dit wordt hem! Een mooie Philips & ik had nog wat cadeaubonnen, dus hij kost ons uiteindelijk maar 15 euro
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: