Voor en na foto's (nieuw huis)
+11
Jezzie
Woezies
SnowWhite
Kaboutertje
Shisha
Raindrop
CCC
Marin
Coccinelle
Oasis
Bubbelicious
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Voor en na foto's (nieuw huis)
Eindelijk is ons een huis een beetje af! Wij hebben van de zomer voor het eerst een koophuis gekocht, en die hebben wij helemaal gestript en opnieuwd opgebouwd. Ondanks dat we noet klaar zijn zie je al een hoop verschil. Dus voor wie het leuk vinden,dit zijn de voor en na foto's :
Voor
[img][/img]
Na
Voor
Na
Ik heb nog geen foto's van de woonkamer, maar zo was hij:
Zo was hij nadat we zijn begonnen:
De open haard is er dus uit. Maar inmiddels dus ook witte kozijnen, nog geen kleuren op de muren (komen we nog niet uit) en alles strak. Helaas dus geen foto hoe het nu is.
Voor
Na
[img][/img]
Verder alle radiatoren vervangen en opnieuw gestuct. We hebben 2 kleine slaapkamers (waar we dus wel op achteruit zijn gegaan) maar verder zijn we heel erg blij. Daarom wilde ik dit even delen
Voor
[img][/img]
Na
Voor
Na
Ik heb nog geen foto's van de woonkamer, maar zo was hij:
Zo was hij nadat we zijn begonnen:
De open haard is er dus uit. Maar inmiddels dus ook witte kozijnen, nog geen kleuren op de muren (komen we nog niet uit) en alles strak. Helaas dus geen foto hoe het nu is.
Voor
Na
[img][/img]
Verder alle radiatoren vervangen en opnieuw gestuct. We hebben 2 kleine slaapkamers (waar we dus wel op achteruit zijn gegaan) maar verder zijn we heel erg blij. Daarom wilde ik dit even delen
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Voor en na foto's (nieuw huis)
Wat is het mooi geworden zeg! Mag je met recht trots op zijn
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Het is inderdaad een groot verschil!
Ik zou het persoonlijk alleen heel jammer vinden dat ik 'maar' 2 kleine slaapkamers hebt, en dat mijn wasmachine dus ook in mijn keuken moet staan! Maar dat is persoonlijk hoor, snap dat je hem nergens anders kwijt kunt!
Ik zou het persoonlijk alleen heel jammer vinden dat ik 'maar' 2 kleine slaapkamers hebt, en dat mijn wasmachine dus ook in mijn keuken moet staan! Maar dat is persoonlijk hoor, snap dat je hem nergens anders kwijt kunt!
Gast- Gast
Mooi hoor! Dat kookeiland is ook erg leuk!
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Parels schreef:Het is inderdaad een groot verschil!
Ja dat vond ik ook. Dit zijn echt hele kleine huisjes maar we hebben er ook een hoop voor terug gekregen, onder andere een grote achtertuin en een normale voortuin (daar zijn we eigenlijk verliefd opgeworden) Ik moet ook erg wennen aan de wasmachine in de keuken. Het zit geukkig wel achter een deurtje verstopt, waardoor het minder opvalt.
Dank voor alle reacties, ben toch wel trots dat jullie het ook leuk vinden. Ik weet wel dat het smaak is, en modern vindt niet iedereen leuk. Maar toch.....
Ja, dat kookeiland is al heel lang iets wat ik graag wilde hebben. Ik vind het ook nu zo leuk om te koken en bakken....
Bubbelicious- Prater
Bubbelicious schreef:Parels schreef:Het is inderdaad een groot verschil!
Ja dat vond ik ook. Dit zijn echt hele kleine huisjes maar we hebben er ook een hoop voor terug gekregen, onder andere een grote achtertuin en een normale voortuin (daar zijn we eigenlijk verliefd opgeworden) Ik moet ook erg wennen aan de wasmachine in de keuken. Het zit geukkig wel achter een deurtje verstopt, waardoor het minder opvalt.
Dank voor alle reacties, ben toch wel trots dat jullie het ook leuk vinden. Ik weet wel dat het smaak is, en modern vindt niet iedereen leuk. Maar toch.....
Ja, dat kookeiland is al heel lang iets wat ik graag wilde hebben. Ik vind het ook nu zo leuk om te koken en bakken....
Ik geloof ook best wel dat je die keuze niet onoverwogen hebt gemaakt hoor!
Voor de rest vind ik het een plaatje!
Gast- Gast
Prachtig opgeknapt!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Heeel mooi geworden zeg! I the kitchen!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Wauw wat is het mooi geworden zeg!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Mooi hoor! Zijn jullie er lang mee bezig geweest?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Wauw daar zit vast veel werk in. Het resultaat is er ook zeker.
Gast- Gast
Very nice
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Wow! Echt mooi!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Mooi!
Mag ik vragen wat voor vloer je in de woonkamer hebt? En waar die vandaag komt?
Mag ik vragen wat voor vloer je in de woonkamer hebt? En waar die vandaag komt?
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vind het heel mooi geworden! Het heeft veel tijd gekost denk ik, maar dan krijg je er wel wat moois voor terug!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Erg mooi!
De keuken is vooral erg mooi, ik vind het laminaat in de woonkamer ook super!
De keuken is vooral erg mooi, ik vind het laminaat in de woonkamer ook super!
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Wauw wat een superleuke reacties!! We zijn nu vanaf mei echt actief bezig, waarvan de laatste maand helemaal niets gedaan. In de herfstvakantie ga ik weer wat dingen onder handen nemen.
Het laminaat komt van de Roobol vandaan. Voor het gehele huis waren we, inclusief ondervloer, plinten en montage, 2800 euro kwijt (80 m2) het is ook een hele mooie vloer. Heel gebruiksvriendelijk. Hoeft alleen maar met water schoon gemaakt te worden. Het was altijd al een wens om in het gehele huis een gelijke vloer te hebben. Echt een aanrader. Maar ze hadden veel mooie vloeren tegen betaalbare prijzen.
Het laminaat komt van de Roobol vandaan. Voor het gehele huis waren we, inclusief ondervloer, plinten en montage, 2800 euro kwijt (80 m2) het is ook een hele mooie vloer. Heel gebruiksvriendelijk. Hoeft alleen maar met water schoon gemaakt te worden. Het was altijd al een wens om in het gehele huis een gelijke vloer te hebben. Echt een aanrader. Maar ze hadden veel mooie vloeren tegen betaalbare prijzen.
Bubbelicious- Prater
Veel beter!
En gordijntjes in de keuken? Maar goed dat je er iets aan gedaan hebt
Gast- Gast
Ja he? OMG....hahaha. Dat was serieus het eerste wat er uit ging haha. Ach ja, er heeft 30 jaar een bejaard stel in gewoond. Wel heel schattig eigenlijk. Wat ik wel heel bijzonder vond was toen we het behang er af ging krabben, dat er echt supperschattig (oud!!) behang onder zat. Van dat blauwige bloemetjes behang. E toen zat ik te denken, die mensen hebben natuurlijk ook met liefde het huis ingericht.Birgit schreef:Veel beter!
Bubbelicious- Prater
Die keuken is echt prachtig!
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
Wauw, dat is flink opgeknapt. De keuken en badkamer zijn echt prachtig geworden!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Mooi opgeknapt zeg, leuk gedaan!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Nieuw huis!
» Nieuw huis! (foto's) UPDATE 26-08 (pag 2)
» fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Nieuw huis!
» Nieuw huis! (foto's) UPDATE 26-08 (pag 2)
» fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: