Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik kom hier ook even gezellig doen. Wou de stad in maar het regent me te hard, dus dan maar lekker thuis aanrommelen.
Hoe is het met iedereen? Nog leuke dingen op de planning staan vandaag?
Hoe is het met iedereen? Nog leuke dingen op de planning staan vandaag?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
haha ja wel he Ik denk dat ik wel eerder ga, moet sowieso een stukje lopen vanaf auto naar de stad dan kan ik nog altijd zien en kan ik rustig aan doen.
Eerst even vriend wakker maken
Eerst even vriend wakker maken
Gast- Gast
Goed bezig Lotus vind het al knap dat je 2 groepslessen hebt gedaan!
Ik doe de laatste tijd veel te weinig aan sport haha
Achja komt vast el goed met mij, mss straks ff slapen maar meestal lukt mij dat niet
Ik doe de laatste tijd veel te weinig aan sport haha
Achja komt vast el goed met mij, mss straks ff slapen maar meestal lukt mij dat niet
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Lotus, ik vind dat je heel veel hebt gedaan vandaag. Maar snap ook dat dat voor jou moeilijk te geloven is!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik weet even niet zo goed hoe het met me gaat. Ga zo lekker douchen en dan wat eten en verder moet ik maar even zien wat ik ga doen. Ik ga in ieder geval niet meer naar buiten met dit rotweer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goed gedaan Lotus! Vind 2 groepslessen al heftig hahaha
Pff ik zit op de site van ryanair en transavia te kijken
Midweekje Barcelona inc hotel, 350 euro
Midweekje Pisa inc hotel, 300 euro
Als we niet zo stom voor die auto hoefden te sparen had ik het als verrassing geboekt voor mijn vriend en mij...
Pff ik zit op de site van ryanair en transavia te kijken
Midweekje Barcelona inc hotel, 350 euro
Midweekje Pisa inc hotel, 300 euro
Als we niet zo stom voor die auto hoefden te sparen had ik het als verrassing geboekt voor mijn vriend en mij...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is lief van jullie. Maar ik heb echt het idee dat ik geen inspanning heb geleverd en dat vind ik naar. Maar goed, ik zal hier verder niet over gaan zeuren.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Hier gaat het goed maar gespannen ook
Op de planning staat dan ook een meeting met wat meiden van hier
Op de planning staat dan ook een meeting met wat meiden van hier
Gast- Gast
Gezellig hoor een meeting Theedoosje!
Ik ga vandaag lekker rustig aan doen, beetje bezig voor school en verder wat rommelen met dingetjes voor mezelf.
Vanavond weer naar de voetbal, hopelijk is het dan een beetje droog...
Ik ga vandaag lekker rustig aan doen, beetje bezig voor school en verder wat rommelen met dingetjes voor mezelf.
Vanavond weer naar de voetbal, hopelijk is het dan een beetje droog...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Dolores schreef:Misschien elders zoeken Lejow?
Dat was ik kwijt voor 12 dagen Greece...
Vond dit al heel goedkoop hahaha
Zou niet weten waar ik goedkoper kan zoeken als bij ryanair. Het hotel is het duurste trouwens, kan goedkoper, maar wil geen gedeelde badkamer
Dan nog is het zoeken voor niets, want 300 euro hebben we nu gewoon nodig voor de auto.
Wellicht van het najaar, als de auto voor de deur staat
Lejow- Lady Post-a-lot
En tóch, Lotus, denk ik dat jij hierin zult moeten leren jezelf tegen te spreken.
Geloof me, ik weet hoe moeilijk het is, maar als jij steeds, elke keer, blijft beweren dat x uur sporten en x lessen niet goed genoeg is, dan bevestig je jezelf.
Als dat is wat je wilt, goed, dan zal ik er nooit meer iets van schrijven, maar ik heb het idee dat hier zóveel meiden elke keer jou eigenlijk bijna 'enablen' om maar in je 'ik ben mislukt en nooit goed genoeg' gedachtengang te blijven hangen.
Misschien toch eens kijken naar meer G schema's maken, meer gebruik maken van je witboek, of ik weet niet.
In ieder geval niet jezelf élke dag maar bevestigen hierin.
Want hierin heb jij echt een enorm eigen aandeel, en het kán wel anders.
Ik moet ook elke dag tegen mezelf zeggen dat xx kilo prima is. Ok, ik geloof het vaak niet, maar ik blijf het wel zeggen. Ik ga niet zeggen xx kilo is teveel, want dat is gewoon niet waar.
Ga maar tegen jezelf zeggen wat je tegen een ander zou zeggen. Want dit wat je nu steeds doet helpt zéker niet.
Geloof me, ik weet hoe moeilijk het is, maar als jij steeds, elke keer, blijft beweren dat x uur sporten en x lessen niet goed genoeg is, dan bevestig je jezelf.
Als dat is wat je wilt, goed, dan zal ik er nooit meer iets van schrijven, maar ik heb het idee dat hier zóveel meiden elke keer jou eigenlijk bijna 'enablen' om maar in je 'ik ben mislukt en nooit goed genoeg' gedachtengang te blijven hangen.
Misschien toch eens kijken naar meer G schema's maken, meer gebruik maken van je witboek, of ik weet niet.
In ieder geval niet jezelf élke dag maar bevestigen hierin.
Want hierin heb jij echt een enorm eigen aandeel, en het kán wel anders.
Ik moet ook elke dag tegen mezelf zeggen dat xx kilo prima is. Ok, ik geloof het vaak niet, maar ik blijf het wel zeggen. Ik ga niet zeggen xx kilo is teveel, want dat is gewoon niet waar.
Ga maar tegen jezelf zeggen wat je tegen een ander zou zeggen. Want dit wat je nu steeds doet helpt zéker niet.
Gast- Gast
Ik ook, ga was ophangen en me in m'n kleren hijsen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Theedoosje: Veel plezier
Lejow: Succes
Ik ga me maar eens op mijn schoolwerk storten....
Lejow: Succes
Ik ga me maar eens op mijn schoolwerk storten....
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Bluuh ik heb geen zin vandaag
Moet voor half drie nog boodschappen doen, cadeautje kopen voor een kindje, naar de markt + aankleden en fatsoeneren voordat ik uberhaupt naar buiten kan. Allemaal zonder mn fiets En dan moet ik ook nog even snel voor half drie mn huis 'bezoekproof' maken.
Moet voor half drie nog boodschappen doen, cadeautje kopen voor een kindje, naar de markt + aankleden en fatsoeneren voordat ik uberhaupt naar buiten kan. Allemaal zonder mn fiets En dan moet ik ook nog even snel voor half drie mn huis 'bezoekproof' maken.
Gast- Gast
Goedemiddag!
Ik ben lekker vroeg klaar met werken vandaag. Heb wel kort geslapen en werd ook te laat wakker vanmorgen, dus ga zo even bijslapen. Heb een lange avond oppassen voor de boeg..
Ik ben lekker vroeg klaar met werken vandaag. Heb wel kort geslapen en werd ook te laat wakker vanmorgen, dus ga zo even bijslapen. Heb een lange avond oppassen voor de boeg..
Gast- Gast
Oh jezus. Onze buurman slaat de boel weer kort en klein. Ik hoor hem gewoon 'godverdomme' schreeuwen. Hij trekt aan de centrale verwarming, ik hoor het gewoon rammelen. Echt niet best dit. Ik ben best wel bang. M'n vriend heeft net de politie gebeld.
Gast- Gast
Oh getver, Brennuss. Doet hij dat vaker? Woont hij alleen of met vrouw en kind(jes)?
Gast- Gast
Brennuss schreef:Oh jezus. Onze buurman slaat de boel weer kort en klein. Ik hoor hem gewoon 'godverdomme' schreeuwen. Hij trekt aan de centrale verwarming, ik hoor het gewoon rammelen. Echt niet best dit. Ik ben best wel bang. M'n vriend heeft net de politie gebeld.
Ik kan me voorstellen dat je daar bang van wordt! Maken jullie dit vaker mee met hem?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Oh getver, Brennuss. Doet hij dat vaker? Woont hij alleen of met vrouw en kind(jes)?
Ja, er komen wel vaker vage geluiden vandaan. Hij woont hier nu alleen, in het begin met z'n zus en die heeft ook wel eens politie laten komen. Later vonden we toen ook bloed op de deur..
Nu staat de muziek op standje 10, dikke heavy metal. Nog steeds geen spoor van politie.
Gast- Gast
Hopen dat de politie snel komt dan, Brennuss.
Ik heb net een saucijzenbroodje op en nu voel ik me schuldig en dik. En ik heb een vreetbui, waar ik wel en niet aan toe wil geven. Dat saucijzenbroodje was al teveel. Bah.
Ik heb net een saucijzenbroodje op en nu voel ik me schuldig en dik. En ik heb een vreetbui, waar ik wel en niet aan toe wil geven. Dat saucijzenbroodje was al teveel. Bah.
Gast- Gast
Alex, laat dat saucijzenbroodje je alsjeblieft gewoon smaken!! Je hebt een prachtfiguur, en de enige die dat nu nog moet beseffen ben jij zelf!!!
*edit* Ik ben overigens weer terug van boodschappen doen en pfffff ik voel me echt belabberd!
Moest ook mijn lenzen halen bij de Pearlem, sta ik bij de betaalautomaat van de parkeergarage doet het pinding wat erop zit het niet, kan ik terug om geld te pinnen. Sta ik wederom voor het ding, nu met een briefje van 20 (kleiner had de pin het niet), accepteert het apparaat geen briefjes van 20!! Echt werkelijk Kon ik weer terug om te wisselen en vervolgens weer achteraan in de rij te gaan staan!
Stom ding!
*edit* Ik ben overigens weer terug van boodschappen doen en pfffff ik voel me echt belabberd!
Moest ook mijn lenzen halen bij de Pearlem, sta ik bij de betaalautomaat van de parkeergarage doet het pinding wat erop zit het niet, kan ik terug om geld te pinnen. Sta ik wederom voor het ding, nu met een briefje van 20 (kleiner had de pin het niet), accepteert het apparaat geen briefjes van 20!! Echt werkelijk Kon ik weer terug om te wisselen en vervolgens weer achteraan in de rij te gaan staan!
Stom ding!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: