Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
oh op die manier,qiara! :-)
maar bij de supermarkt kan je ook oranjekoek kopen,maar dan zonder slagroom en vruchtjes erop.
en ik hoorde laatst hier op het forum dat de hema ze ook verkoopt.9 stukjes voor 6 euro!
maar zelf maken is misschien ook een leuk idee!
maar bij de supermarkt kan je ook oranjekoek kopen,maar dan zonder slagroom en vruchtjes erop.
en ik hoorde laatst hier op het forum dat de hema ze ook verkoopt.9 stukjes voor 6 euro!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ow, goed dat je het zegt. Het is morgen al zaterdaganiet schreef:oh dat is nog wel een idee ja die stoffenmarkt,ik hoop voor jou dat je morgen thuiskomt met breinaalden.
weet je al welke dikte je nodig hebt?
en wat ga je maken?
Ik ben echt zo in de war met tijd en dagen. Ik schrok ook al dat ik weer naar MW moest. Kan nog steeds niet geloven dat dat al weer een week geleden was en kan me ook niet meer herinneren wat ik de afgelopen 7 dagen dan gedaan heb.. (Ja, forummen. Misschien moet ik mijn posts gewoon even doorlezen)
Gast- Gast
Dat durf ik niet eens te postenQiara schreef:Wat heb je gegeten?Smikkell schreef:Ik heb me misselijk gegeten
Gast- Gast
Ik vind Qiara zonder hoofdletter echt een raar woord. Zo moeten jullie dat maar niet meer schrijven.
Gast- Gast
aniet schreef:oh op die manier,qiara! :-)
:-) . Ja, die eet ik ook regelmatig, maar dat is toch niet 'echt'. Als ik bij familie in het Groningen was, aten we regelmatig oranjekoek. Dat is voor mijn gevoel de echte. Volgens mij kun je het alleen bij de Noordelijke Hema's kopen... Ja, als ik een recept kan vinden...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
laat me raden...
aniet- Kletskop
jullie? ikke dus.. sorry,smikkell!Smikkell schreef:Ik vind Qiara zonder hoofdletter echt een raar woord. Zo moeten jullie dat maar niet meer schrijven.
aniet- Kletskop
Ik ben wel benieuwd wat zo erg is om te eten dat je het niet durft te posten of ligt het aan de hoeveelheid?
Qiara- Ratel
aniet schreef:jullie? ikke dus.. sorry,smikkell!Smikkell schreef:Ik vind Qiara zonder hoofdletter echt een raar woord. Zo moeten jullie dat maar niet meer schrijven.
Hihi, tja, aniet heeft ook een naam zonder hoofdletter dus zit misschien een beetje in haar systeem
Qiara- Ratel
Fijne avond dames. Ik ga een film op zetten en met de kat op de bank liggen, of in bed film kijken.
Gast- Gast
Voor iedereen die het nog in zijn hoofd wilde halen om Qiara zonder hoofdletter te schrijven.aniet schreef:jullie? ikke dus.. sorry,smikkell!Smikkell schreef:Ik vind Qiara zonder hoofdletter echt een raar woord. Zo moeten jullie dat maar niet meer schrijven.
Gast- Gast
Dan leert ze dat maar af..Qiara schreef:aniet schreef:jullie? ikke dus.. sorry,smikkell!Smikkell schreef:Ik vind Qiara zonder hoofdletter echt een raar woord. Zo moeten jullie dat maar niet meer schrijven.
Hihi, tja, aniet heeft ook een naam zonder hoofdletter dus zit misschien een beetje in haar systeem
Gast- Gast
Isabella schreef:Fijne avond dames. Ik ga een film op zetten en met de kat op de bank liggen, of in bed film kijken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Isabella schreef:Fijne avond dames. Ik ga een film op zetten en met de kat op de bank liggen, of in bed film kijken.
Gast- Gast
Isabella schreef:Smikkell schreef:Isabella schreef:Fijne avond dames. Ik ga een film op zetten en met de kat op de bank liggen, of in bed film kijken.
Qiara- Ratel
groot gelijk,Isabella!Isabella schreef:Fijne avond dames. Ik ga een film op zetten en met de kat op de bank liggen, of in bed film kijken.
ik wens je evengoed een fijne avond met je kat en dat het met je vriend goedkomt!
aniet- Kletskop
Smikkell schreef:Dan leert ze dat maar af..Qiara schreef:aniet schreef:jullie? ikke dus.. sorry,smikkell!Smikkell schreef:Ik vind Qiara zonder hoofdletter echt een raar woord. Zo moeten jullie dat maar niet meer schrijven.
aniet- Kletskop
Ik ga, bye! Tot later!
Qiara- Ratel
doei Qiara!! tot later!
aniet- Kletskop
Hallo dames!
Heb me echt begiert hier op het forum! Grappig!
Vandaag nog 10 km gelopen. Ben er helemaal trots op, sinds tijden weer 10 km in 53 min!
Ben nu wel wat kreupel, maar ik liep zo lekker. Kon gewoon niet rustig aan doen..
Vandaag nog 10 km gelopen. Ben er helemaal trots op, sinds tijden weer 10 km in 53 min!
Ben nu wel wat kreupel, maar ik liep zo lekker. Kon gewoon niet rustig aan doen..
Gast- Gast
wat viel er te lachen dan,Dolcis?Dolcis_ schreef:Hallo dames!
aniet- Kletskop
Goedenavond allemaal! Hoe is het hier?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Vooral rustig
Hmm dat past wel bij mijn stemming Vandaag een erg actieve dag gehad en nu uitgeteld op de bank!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
hallo
ben er ook weer heb nu ook al de was opgevouwen ben ik toch nog goed bezig na een hele nutteloze dag
ben er ook weer heb nu ook al de was opgevouwen ben ik toch nog goed bezig na een hele nutteloze dag
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: