Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Liva schreef:'Merai schreef:Jordana schreef:Merai schreef:Jordana schreef:Lynn_ schreef:Gaat alles oke daar, Jordana? Als we er over op moeten houden geef je een gil he.
Het is wel pittig nou zo voor me maar het is o zo goed raad van jullie.
Maar lieve Jordana, als je heel eerlijk bent, heb je niet je keuze al gemaakt?
Mijn gevoel zegt, Schat sorry het is klaar, mijn gevoel is over klaar. Maar ik krijg het gewoon echt niet over mijn lippen. Echt niet ik kan het hem niet zeggen.
Maar wat houdt je dan tegen? Hij is ook beter af zonder jou, hoe lullig dat ook mag klinken. Hij verdient net zo goed iemand die vol voor de relatie gaat, en kennelijk passen jullie niet op die manier bij elkaar.
Eens. Soms kan je een hele tijd een hele fijne relatie hebben met elkaar, maar het gebeurt gewoon dat je uit elkaar groeit. En om er dan een beetje in te blijven hangen is voor geen van beide eerlijk.
We hebben echt een hele fijne relatie. Ik heb zelf ook echt het gevoel dat we uit elkaar gegroeit zijn.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Merai schreef:Jordana schreef:Merai schreef:Jordana schreef:Lynn_ schreef:Gaat alles oke daar, Jordana? Als we er over op moeten houden geef je een gil he.
Het is wel pittig nou zo voor me maar het is o zo goed raad van jullie.
Maar lieve Jordana, als je heel eerlijk bent, heb je niet je keuze al gemaakt?
Mijn gevoel zegt, Schat sorry het is klaar, mijn gevoel is over klaar. Maar ik krijg het gewoon echt niet over mijn lippen. Echt niet ik kan het hem niet zeggen.
Maar wat houdt je dan tegen? Hij is ook beter af zonder jou, hoe lullig dat ook mag klinken. Hij verdient net zo goed iemand die vol voor de relatie gaat, en kennelijk passen jullie niet op die manier bij elkaar.
Ik weet dat hij echt beter verdient. Ik heb hem dat ooit is verteld waarop hij zei ik wil alleen jou.
Maar hij verdient niet beter vanwege wie jij bent, hij verdient beter omdat jullie elkaar niet gelukkig maken. Hij jou in ieder geval niet. Soms is dat nou eenmaal het geval, dat is geen falen, dat is hooguit erg vervelend.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Afijn, welterusten dus!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik weet van de helft van de farmville mensen nog steeds niet wie ze zijn! Af en toe zie ik een status of nieuwe auto die overeen komt met posts van hier en dan heb ik een momentje!!
Laatst aangepast door Smikkell op vr 11 feb 2011 - 11:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben moe .. nu dus niet zoveel zin om terug te lezen
Ik heb voor mijn huis een middelbare school, ze hebben vandaag schoolfeest gehad en nu staan er 10000 autó
s met knipperlichten aan om de kinderen weer op te halen.. pfff...
Ik heb niemand op facebook die hier actief is (volgens mij?) dus er gaat vast niet zo snel een branden.
Ik heb voor mijn huis een middelbare school, ze hebben vandaag schoolfeest gehad en nu staan er 10000 autó
Ik heb niemand op facebook die hier actief is (volgens mij?) dus er gaat vast niet zo snel een branden.
Laatst aangepast door Jade op vr 11 feb 2011 - 11:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jordana - Het is niet dat hij beter verdiend dan jou. Het is zo dat hij beter verdiend, als jij niet volledig voor hem gaat. Hij is zoals hij is, jij bent zoals jij bent en dit kan soms zo botsen, dat je twijfelt. Maar je twijfelt al een aantal jaren en ik denk dat je nu een knoop moet doorhakken. Het is misschien een dooddoener, maar als jullie bij elkaar horen, dan komen jullie ooit weer samen. Maar voor nu denk ik dat jullie elkaar dood ongelukkig maken. Hij maakt jou ongelukkig door niet te zijn waarvan jij hoopt dat hij ooit zal zijn, maar je maakt hem ook ongelukkig door bij hem te blijven, terwijl je met jouw hoofd eigenlijk bij hem aan het weggaan bent.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wil Jordana heel graag helpen, maar mijn kast delen daat te ver. Als ik eenmaal in die kast woon staat mijn huis wel leegReva schreef:Jordana, je kan altijd nog met Smikkell om de tafel, misschien wil ze mijn kast met je delen.
Mag ik dan jou huis Smik
Zo voelt het wel als falen, En ik weet zeker dat schoonvader mij zwart praat voor iedereen. Hij heeft mij nooit gemogen.
Jordana- Ratel
Ach, dat is maar een keer en zo weer voorbij. Denk aan al die leuke pubers die een spannende avond hebben gehad. En heleboel onzekerheid en hier en daar stiekem een dansje en een zoen. Fantastisch tochJade schreef:Ik ben moe .. nu dus niet zoveel zin om terug te lezen
Gast- Gast
ABE schreef:Jordana - Het is niet dat hij beter verdiend dan jou. Het is zo dat hij beter verdiend, als jij niet volledig voor hem gaat. Hij is zoals hij is, jij bent zoals jij bent en dit kan soms zo botsen, dat je twijfelt. Maar je twijfelt al een aantal jaren en ik denk dat je nu een knoop moet doorhakken. Het is misschien een dooddoener, maar als jullie bij elkaar horen, dan komen jullie ooit weer samen. Maar voor nu denk ik dat jullie elkaar dood ongelukkig maken. Hij maakt jou ongelukkig door niet te zijn waarvan jij hoopt dat hij ooit zal zijn, maar je maakt hem ook ongelukkig door bij hem te blijven, terwijl je met jouw hoofd eigenlijk bij hem aan het weggaan bent.
Jij hebt echt zo gelijk.
Jordana- Ratel
Veel te lastig om uit te gaan leggen, omdat er gewoon een heel verhaal aan vooraf is gegaan/aan vastzit. Het komt er in het kort op neer dat zij dingen heel anders opvatten/interpreteren dan ik.Lynn_ schreef:Waar hebben zij dan op gereageerd en wat was hun reactie? Of wil je dat liever niet zeggen?
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Waaauw! Je vakantiefoto's zijn wel super, super mooi. Nu snap ik je dip helemáál.
Gast- Gast
Thnx voor de knuffel Dolores
Ik voel me poedersuiker
Ik voel me poedersuiker
Jordana- Ratel
Dat is dan jammer van je schoonvader. Broek laten zakken en lachend je kont laten zien. De groeten aan iemand die slecht praat over een ex-schoondochter. Zijn zijn zaken niet en zeker jouw zorg niet.
Gast- Gast
Jordana schreef:ABE schreef:Jordana - Het is niet dat hij beter verdiend dan jou. Het is zo dat hij beter verdiend, als jij niet volledig voor hem gaat. Hij is zoals hij is, jij bent zoals jij bent en dit kan soms zo botsen, dat je twijfelt. Maar je twijfelt al een aantal jaren en ik denk dat je nu een knoop moet doorhakken. Het is misschien een dooddoener, maar als jullie bij elkaar horen, dan komen jullie ooit weer samen. Maar voor nu denk ik dat jullie elkaar dood ongelukkig maken. Hij maakt jou ongelukkig door niet te zijn waarvan jij hoopt dat hij ooit zal zijn, maar je maakt hem ook ongelukkig door bij hem te blijven, terwijl je met jouw hoofd eigenlijk bij hem aan het weggaan bent.
Jij hebt echt zo gelijk.
Maar wat nu als je even een tijdje weggaat? Even naar ouders, zus of vriendin? Even om op adem te komen? Kijken wat je wilt zonder te rigoreus te zijn? Even kijken vanaf de zijlijn naar jouw eigen relatie? Wellicht kom je tot hele nieuwe inzichten? Je doet hem hier pijn mee, door even weg te gaan, maar wellicht kunnen jullie er over praten? Dat hij de situatie en jullie relatie ook even onder de loep neemt en net als jij even aan de zijlijn meekijkt naar jullie relatie? Ooit zoiets overwogen? Want hier worden jullie beiden doodongelukkig van.
Gast- Gast
Ik vind het iig niet een reden om dat de rest van je leven maar ongelukkig bij je vriendje te blijven.Reva schreef:Dat is dan jammer van je schoonvader. Broek laten zakken en lachend je kont laten zien. De groeten aan iemand die slecht praat over een ex-schoondochter. Zijn zijn zaken niet en zeker jouw zorg niet.
Gast- Gast
Thanx! Die foto's geven ook nog maar eens half weer hoe geweldig het was.Smikkell schreef:Waaauw! Je vakantiefoto's zijn wel super, super mooi. Nu snap ik je dip helemáál.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Smikkell schreef:Ik vind het iig niet een reden om dat de rest van je leven maar ongelukkig bij je vriendje te blijven.Reva schreef:Dat is dan jammer van je schoonvader. Broek laten zakken en lachend je kont laten zien. De groeten aan iemand die slecht praat over een ex-schoondochter. Zijn zijn zaken niet en zeker jouw zorg niet.
Nee dat is ook niet voor mij een reden om wel te blijven. Ik zou blij zijn als ik van hem af ben
Jordana- Ratel
Net naar de bios geweest, naar The Tourist, best vermakelijk
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Jordana,
als jij de ander was, zou je dan willen dat je partner bij jou bleef 'bij gebrek aan beter' en ' uit angst voor de toekomst' .....??
als jij de ander was, zou je dan willen dat je partner bij jou bleef 'bij gebrek aan beter' en ' uit angst voor de toekomst' .....??
Gast- Gast
Suus schreef:Net naar de bios geweest, naar The Tourist, best vermakelijk
leuk! Wat is vermakelijk? een goede film of een leuke film voor thuis op de bank? Verder nog plannen voor vanavond?
Gast- Gast
ABE schreef:Jordana schreef:ABE schreef:Jordana - Het is niet dat hij beter verdiend dan jou. Het is zo dat hij beter verdiend, als jij niet volledig voor hem gaat. Hij is zoals hij is, jij bent zoals jij bent en dit kan soms zo botsen, dat je twijfelt. Maar je twijfelt al een aantal jaren en ik denk dat je nu een knoop moet doorhakken. Het is misschien een dooddoener, maar als jullie bij elkaar horen, dan komen jullie ooit weer samen. Maar voor nu denk ik dat jullie elkaar dood ongelukkig maken. Hij maakt jou ongelukkig door niet te zijn waarvan jij hoopt dat hij ooit zal zijn, maar je maakt hem ook ongelukkig door bij hem te blijven, terwijl je met jouw hoofd eigenlijk bij hem aan het weggaan bent.
Jij hebt echt zo gelijk.
Maar wat nu als je even een tijdje weggaat? Even naar ouders, zus of vriendin? Even om op adem te komen? Kijken wat je wilt zonder te rigoreus te zijn? Even kijken vanaf de zijlijn naar jouw eigen relatie? Wellicht kom je tot hele nieuwe inzichten? Je doet hem hier pijn mee, door even weg te gaan, maar wellicht kunnen jullie er over praten? Dat hij de situatie en jullie relatie ook even onder de loep neemt en net als jij even aan de zijlijn meekijkt naar jullie relatie? Ooit zoiets overwogen? Want hier worden jullie beiden doodongelukkig van.
Ik voel met ongelukkiger dan hem. Ik denk dat hij het allemaal zo wel best vind hoe dat het nou gaat.
Het grootste probleem is ook wat wij hebben is dat hij niet praat.
Is het erg dat ik zeg dat ik het nou gewoon helemaal niet meer weet.
Jordana- Ratel
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: