Meiden die opleiding Verzorgende IG doen/hebben gedaan
+12
LDJ
Atelier Madame
Parel
pindaatje
Catwoman79
Penélope
Bruintje Beer
Silver
Snack a Jack
Sterrin_
Caramba
JD
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Meiden die opleiding Verzorgende IG doen/hebben gedaan
Bij de Big toetsing om te kijken of je bekwaam en bevoegd ben voor alle verpleegtechnische handelingen (die bij onze organisatie om de 2 jaar is) moet je om de 2 jaar een medische formule rekentoets maken zonder rekenmachine. Maar geloof dat dat niet bij elke organisatie is.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
LDJ: Als het goed is kun je als helpende instromen en dan hoef je maar anderhalf jaar. Dat scheelt natuurlijk wel een hoop.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb in (dec) 2006 de opleiding verzorgende afgerond en doe op het moment nog het stukje IG.
Ik vind het wel pittig. Ik ben niet zo van de theorie ik werk 24 uur en loop 12 uur stage en het is dus alweer 6 jr geleden dat ik voor het laatst naar school ging. Ik ga 1 dag in de week naar school.
Ik vind het wel pittig. Ik ben niet zo van de theorie ik werk 24 uur en loop 12 uur stage en het is dus alweer 6 jr geleden dat ik voor het laatst naar school ging. Ik ga 1 dag in de week naar school.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
JaneDoe schreef:Bedankt voor jullie reacties!
Toch wel wat verschillende ervaringen dus,en aardig wat meiden die hem al heel wat jaartjes terug hebben gedaan.
Zijn er ook nog meiden die hem pas hebben afgerond?
Ik heb de vig gedaan in 2 jaar, was helpende, ik had al eerder vig gedaan maar een stage om een k*treden niet gehaald. Ik heb de opleiding in 2008 gestart en was in 2010 klaar. Ik werkte 28 uur en ging 1 dag naar school. Ik vond het makkelijk, heb een leuke afdeling en iedereen heeft me geholpen. Ook toen mijn moeder ziek bleek mocht ik verslagen even laten, ik had opdrachten wel vlot af dus dat kon. Ik had een helpende salaris dus dat kon me niet afgenomen worden. Ik mocht gelijk al de avonddienst in en toen ik in het 2de jaar zat. Nachtdienst mocht ook in het tweede jaar als je medicatie mocht delen en de controles bij mensen kon doen. Die nachtdiensten waren wel af en toe. Halverwege het derde jaar mag je bij ons ook oudste zijn als je alles een beetje af had en zelfstandig kan werken enzo.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de mensen die MWD/SPH doen/hebben gedaan
» Hoe hebben andere mama's dit gedaan, of zouden dit doen?
» Vervolg opleiding na vig(verzorgende niv. 3)
» Zou jij het hebben gedaan?
» Wat zou jij gedaan hebben?
» Hoe hebben andere mama's dit gedaan, of zouden dit doen?
» Vervolg opleiding na vig(verzorgende niv. 3)
» Zou jij het hebben gedaan?
» Wat zou jij gedaan hebben?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: