Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gescheiden ouders, wie heeft ze ook?

+13
Raindrop
Mamsie
Mouse10
Parisienne
Theeleut
Caramba
Printje
_Femme
SnowWhite
mzcharlotte
Marin
Lejow
Sam
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gescheiden ouders, wie heeft ze ook? - Pagina 2 Empty Re: Gescheiden ouders, wie heeft ze ook?

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 9:44

Aletta schreef:Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar ik ben erg onder de indruk van jullie verhalen. Lijkt me erg heftig. Wat ik me afvraag: vinden jullie het daardoor moeilijker om te geloven in de liefde? Ik bedoel, kunnen jullie nog geloven dat het mogelijk is om de rest van je leven gelukkig te zijn met een partner?

Ik ben een hopeloze romanticus. Ik kan niet anders dan geloven in de liefde smile

Edit: Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Het heeft me misschien iets bewuster gemaakt dat het ook kapot kan, maar ik denk dat ik dat ook wel had mee gekregen wanneer mijn ouders niet waren gescheiden.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gescheiden ouders, wie heeft ze ook? - Pagina 2 Empty Re: Gescheiden ouders, wie heeft ze ook?

Bericht  Raindrop vr 4 jan 2013 - 11:29

Vesper, ik vind jouw verhaal heftig. Dat moet echt niet gemakkelijk (geweest) zijn Gescheiden ouders, wie heeft ze ook? - Pagina 2 699888
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Raindrop vr 4 jan 2013 - 11:32

Aletta schreef:Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar ik ben erg onder de indruk van jullie verhalen. Lijkt me erg heftig. Wat ik me afvraag: vinden jullie het daardoor moeilijker om te geloven in de liefde? Ik bedoel, kunnen jullie nog geloven dat het mogelijk is om de rest van je leven gelukkig te zijn met een partner?

Ja ik vind het wel moeilijker, ik begin wat meer twijfels te krijgen of de ware liefde wel bestaat enzo maar het is niet dat ik er helemaal niet meer in geloof ofzo. En wie weet gaan die twijfels ook wel weer gewoon weg Gescheiden ouders, wie heeft ze ook? - Pagina 2 561177
De scheiding is ook nog heel vers en ik heb het ook nog geen plekje kunnen geven.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bazinga vr 4 jan 2013 - 11:36

Mijn moeder is alweer 22 jaar gelukkig alleen! Pap is af en aan alleen...

Vroeger was 't hel, nu is 't gewoon aarde, met alle bijbhorende wereldoorlogen, vredesverdragen en hufters die ze verbreken.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: